Til pia!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
29 svar
0 synes godt om
31. december 2011

CA

I JonTri´s indlæg "Det er sgu for galt" fra d. 10. oktober lavede vi et vædemål! 

Jeg vandt! Se selv. 

Jeg glæder mig til den café tur og har da allerede bestmet mig for en burger på baghuset her i Viborg 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Mettemus

Ork de var også gode! - Altså burgerne. Det der ved jeg ikke om jeg synes om....

Anmeld

31. december 2011

CA

Mettemus skriver:

Ork de var også gode! - Altså burgerne. Det der ved jeg ikke om jeg synes om....

Jep - de var lækre! Og nu har jeg vundet en 

Synes ikke godt om negativ test? Det er vist meget godt, nu situationen er som den er. Er lige blevet halveret i dagpenge fra 1. feb og stadig intet job til mig 

Anmeld

31. december 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Jep - de var lækre! Og nu har jeg vundet en 

Synes ikke godt om negativ test? Det er vist meget godt, nu situationen er som den er. Er lige blevet halveret i dagpenge fra 1. feb og stadig intet job til mig 

ØV!!! Kan de godt det? Ih hvor jeg af mange årsager virkelig håber der snart er job til dig.

Nej ville hellere se en positiv test

Anmeld

31. december 2011

Sofia

Jeg ville også hellere se en positiv test - det er der også flere dagpenge i Carina Ej spøg til side, håber håber håber der snart kommer et job. Er du nået dertil hvor du søger ALT eller?? Jeg søger også på livet løs

Anmeld

31. december 2011

CA

Mettemus skriver:

ØV!!! Kan de godt det? Ih hvor jeg af mange årsager virkelig håber der snart er job til dig.

Nej ville hellere se en positiv test

Jeg anede ikke, at de kunne det! Men når jeg er under 25 og kun har en kort uddannelse, har jeg kun ret til 6 mdr. fuld dagpenge. Derefter er det halv sats. Så job ville virkelig være en god ting! Men jeg søger ALT sammen med ALLE andre Må indrømme at tårene trillede da jeg læste brevet i går. Jeg havde godt nok ikke lige regnet med, sådan at skulle have i den her situation da jeg gik ud af 10. Men med et "giv et år til andre" og en baby der kom lidt for tidligt, ja så blev det sådan her. 

Nå, men ville nu alligevel ikke bytte Johannes for fuld dagpengesats 

Anmeld

31. december 2011

CA

Sofia skriver:

Jeg ville også hellere se en positiv test - det er der også flere dagpenge i Carina Ej spøg til side, håber håber håber der snart kommer et job. Er du nået dertil hvor du søger ALT eller?? Jeg søger også på livet løs

He he - det ku også være sjovere, men det er vist ikke lige nu det skal være.

Jeg har søgt ALT siden oktober. Desværre gør alle andre det samme. Sagen er den, at Viborg kommune har ansættelsesstop i ældreplejen, så jeg kan ikke få noget indenfor mit område. De kan mange andre jo så desværre heller ikke. Og derfor er vi simpelthen for mange der søger stillingerne alle kan tage. 

Du har heller ikke fået noget?

Anmeld

31. december 2011

Sofia

Carina87 skriver:

He he - det ku også være sjovere, men det er vist ikke lige nu det skal være.

Jeg har søgt ALT siden oktober. Desværre gør alle andre det samme. Sagen er den, at Viborg kommune har ansættelsesstop i ældreplejen, så jeg kan ikke få noget indenfor mit område. De kan mange andre jo så desværre heller ikke. Og derfor er vi simpelthen for mange der søger stillingerne alle kan tage. 

Du har heller ikke fået noget?

Jeg hader det skide ansættelsesstop! Nej jeg har heller ikke fået noget. Jeg har SU indtil juni måned ud, så hvis ikke jeg får job, strækker jeg specialet indtil da! Har pt. søgt i både Aalborg og på Falster, Jisses der skal pendles hvis det er..

Anmeld

1. januar 2012

piadas

Carina87 skriver:

I JonTri´s indlæg "Det er sgu for galt" fra d. 10. oktober lavede vi et vædemål! 

Jeg vandt! Se selv. 

Jeg glæder mig til den café tur og har da allerede bestmet mig for en burger på baghuset her i Viborg 

Aaaah, øv... Jeg var ellers sikker på, at jeg ville vinde! Men hvordan ved jeg, at det ikke er en gammel g-test fra sidste måned?!

Nå, men på den anden side var det nok godt nok, at du vandt, nu når I skal til at gå for lud og koldt vand! Så får du da trods alt et måltid mad den dag, vi skal afsted!

Øv med dagpengene altså - det kan de ikke være bekendt...hvad med videreuddannelse - har du overvejet det? Sorry, hvis du tidligere har skrevet noget om det, men min hjerne, som kun har fået 3-4 timers søvn, tænker ikke så godt idag!

Anmeld

1. januar 2012

AnneBJ

Tillykke til Pia og kram til dig Carina! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.