piadas skriver:

Aaaah, øv...
 Jeg var ellers sikker på, at jeg ville vinde!
 Men hvordan ved jeg, at det ikke er en gammel g-test fra sidste måned?!

Nå, men på den anden side var det nok godt nok, at du vandt, nu når I skal til at gå for lud og koldt vand!

Så får du da trods alt et måltid mad den dag, vi skal afsted!

Øv med dagpengene altså - det kan de ikke være bekendt...hvad med videreuddannelse - har du overvejet det? Sorry, hvis du tidligere har skrevet noget om det, men min hjerne, som kun har fået 3-4 timers søvn, tænker ikke så godt idag!

Du kan kun vide det er en frisk g test, hvis du stoler på mig
 Jeg overvejede, hvordan jeg lige skulle få det fikset det med datoen, men ville simpelthen ikke vente med at morgentisse bare fordi jeg først skulle ned og hente dagens avis
 Så bare stol på mig og køb mig den burger
 Jeg vil gerne tage uddannelse, men havd satset ret hårdt på et job fra nu og til sommer, så jeg ku nå at tjene penge inden uddannelsesstart. Derfor havde jeg ikke søgt ind nogen steder til start nu. Jeg havde egentlig tænkt, at jeg skulle tage social- og sundhedsassistent uddannelsen for derefter at blive ergo, men efter alle deres nedskæringer og med tanke på min ryg, manglende lyst til skiftende vagter osv, ja så er jeg havnet overe i noget med kontoruddannelsen. Har altid godt kunnet tænke mig at være lægesekretær. 
 Det er direkte noget lort med de dagpenge! Nu sender jeg Martin til Australien i morgen og 14 dage frem - han må lave lidt ekstra penge nu jeg åbenbart ikke kan finde ud af det

Havde I en vild nytårsaften? 

Anmeld