Til pia!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

CA

Sofia skriver:

Jeg hader det skide ansættelsesstop! Nej jeg har heller ikke fået noget. Jeg har SU indtil juni måned ud, så hvis ikke jeg får job, strækker jeg specialet indtil da! Har pt. søgt i både Aalborg og på Falster, Jisses der skal pendles hvis det er..

Hold da op der skal pendles! Kan det lade sig gøre med åbningstider i VS? Jeg synes det er svært at søge for langt væk, hvis det også skal passe med DP. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

CA

piadas skriver:

Aaaah, øv... Jeg var ellers sikker på, at jeg ville vinde! Men hvordan ved jeg, at det ikke er en gammel g-test fra sidste måned?!

Nå, men på den anden side var det nok godt nok, at du vandt, nu når I skal til at gå for lud og koldt vand! Så får du da trods alt et måltid mad den dag, vi skal afsted!

Øv med dagpengene altså - det kan de ikke være bekendt...hvad med videreuddannelse - har du overvejet det? Sorry, hvis du tidligere har skrevet noget om det, men min hjerne, som kun har fået 3-4 timers søvn, tænker ikke så godt idag!

Du kan kun vide det er en frisk g test, hvis du stoler på mig Jeg overvejede, hvordan jeg lige skulle få det fikset det med datoen, men ville simpelthen ikke vente med at morgentisse bare fordi jeg først skulle ned og hente dagens avis Så bare stol på mig og køb mig den burger

Jeg vil gerne tage uddannelse, men havd satset ret hårdt på et job fra nu og til sommer, så jeg ku nå at tjene penge inden uddannelsesstart. Derfor havde jeg ikke søgt ind nogen steder til start nu. Jeg havde egentlig tænkt, at jeg skulle tage social- og sundhedsassistent uddannelsen for derefter at blive ergo, men efter alle deres nedskæringer og med tanke på min ryg, manglende lyst til skiftende vagter osv, ja så er jeg havnet overe i noget med kontoruddannelsen. Har altid godt kunnet tænke mig at være lægesekretær. 

Det er direkte noget lort med de dagpenge! Nu sender jeg Martin til Australien i morgen og 14 dage frem - han må lave lidt ekstra penge nu jeg åbenbart ikke kan finde ud af det 

Havde I en vild nytårsaften? 

Anmeld

1. januar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Det er direkte noget lort med de dagpenge! Nu sender jeg Martin til Australien i morgen og 14 dage frem - han må lave lidt ekstra penge nu jeg åbenbart ikke kan finde ud af det 

Ej ej ej!! Stop! Det er jo ikke dig der er noget galt med! Det samfundet og jobsituationen, ellers er jeg mere end sikker på du kunne vælge og vrage som du lystede!!! 

Lægesekretær lyder spændende! Det er min mor og har været i maaange år! Det er hårdt for skuldre/nakke/hænder pga. så meget EDB - det er jo nærmest det eneste de laver, men med korrekte afspændingsøvelser og gode vaner fra start, tror jeg sagtens det kan lade sig gøre. Er det svært at finde elevpladser?

Anmeld

1. januar 2012

CA

AnneBJ skriver:

Tillykke til Pia og kram til dig Carina! 

Tak

Altså penge er jo ikke alt, vel. Det må jeg lige huske her i vores snotforkælede land. Jeg har en fantastisk mand og søn. Herlig familie og skønne venner! Jeg frygter ikke hver dag for mit liv, og jeg har aldrig været på flugt, eller set en af mine kære blive skudt.
Jeg ved godt, at det er langt væk den slags ting sker, men det sker og jeg er taknemmelig for, at jeg så kun har mistet min rødvin, min volvo og drømmen om hus i nærmeste fremtid.

Men jeg glemmer det altså ind i mellem - at jeg er snotforkælet

Anmeld

1. januar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Tak

Altså penge er jo ikke alt, vel. Det må jeg lige huske her i vores snotforkælede land. Jeg har en fantastisk mand og søn. Herlig familie og skønne venner! Jeg frygter ikke hver dag for mit liv, og jeg har aldrig været på flugt, eller set en af mine kære blive skudt.
Jeg ved godt, at det er langt væk den slags ting sker, men det sker og jeg er taknemmelig for, at jeg så kun har mistet min rødvin, min volvo og drømmen om hus i nærmeste fremtid.

Men jeg glemmer det altså ind i mellem - at jeg er snotforkælet

Du har så evigt ret!!! 

Anmeld

1. januar 2012

CA

AnneBJ skriver:

Ej ej ej!! Stop! Det er jo ikke dig der er noget galt med! Det samfundet og jobsituationen, ellers er jeg mere end sikker på du kunne vælge og vrage som du lystede!!! 

Lægesekretær lyder spændende! Det er min mor og har været i maaange år! Det er hårdt for skuldre/nakke/hænder pga. så meget EDB - det er jo nærmest det eneste de laver, men med korrekte afspændingsøvelser og gode vaner fra start, tror jeg sagtens det kan lade sig gøre. Er det svært at finde elevpladser?

Tror du har ret i det med nakke og skulder! Men ja, gode vaner kan gøre meget!

Det er vist meget svært at finde elevplads. Har jeg hørt men har aldrig prøvet Jeg har en god kontakt, og tænker at tage ham i brug når den tid kommer. Jeg ved at han ikke selv har elevplads, men måske han kunne skabe kontakter videre...

Anmeld

1. januar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Tror du har ret i det med nakke og skulder! Men ja, gode vaner kan gøre meget!

Det er vist meget svært at finde elevplads. Har jeg hørt men har aldrig prøvet Jeg har en god kontakt, og tænker at tage ham i brug når den tid kommer. Jeg ved at han ikke selv har elevplads, men måske han kunne skabe kontakter videre...

Anmeld

1. januar 2012

JonTri

Selvom det ku ha været hyggeligt, så kan jeg godt forstå det æ er ligenu den skal være positiv... Og I siger bare til, hvis I skal ha selskab, når burgeren indtages

Håber snart du finder et job - er du hjælper uddannet? 

Anmeld

2. januar 2012

DK

-krydser det hele (også de lange) for job til os alle i 2012!!

Måske alt vores held er opbrugt, nu hvor vi allerede har vundet i lotteriet og fået de allerlækreste unger?

Men det er måske også bedre trods alt!? Det ville nu bare være så dejligt med job. Så man kunne bidrage til både ens familie og samfundet.

Hmm...

Nytårsforsæt: Få et job!

Anmeld

2. januar 2012

Sofia

Carina87 skriver:

Hold da op der skal pendles! Kan det lade sig gøre med åbningstider i VS? Jeg synes det er svært at søge for langt væk, hvis det også skal passe med DP. 

Min kæreste læser i Århus, så han kan hente og bringe. VS har åbent fra 6.30-17.30 mener jeg.. Så der er jo lidt større fleksibilitet end i dp.. Men jeg regner med at hvis jeg får job et sted ala Falster eller KBH så skal jeg flytte derover, leje et værelse og kun være hjemme i weekenderne. Det er ikke fedt at skal være væk hjemmefra, men det er jo nødvendigt som tiderne er.. som Dronnigen også sagde i sin tale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.