MissTas skriver:
indtil videre har mit forløb med hende været super godt ..
men ja, du har da din fulde ret til at sige NEJ til en studerende
jeg skal ikke have andre på stuen end jordemoderen og min kæreste, avt. sygeplejerske hvis der også er det der.. men studerende ønsker jeg heller ikke og der er jeg heldigvis RIGTIG god til at åbne min mund hvis det er.. og det samme er min kæreste .. 
men guud hvor jeg glæder mig
..
men det var da pudsigt at du også havde hende til fødslen.. jo ikke altid det lige er hende der har fulgt en, som er på arbejde den dag man føder 
Præcis - aldrig mere studerende med!! 
Hold virkelig fast på det - uanset hvad hun siger, så er du i din fulde ret til at sige nej!
Vi skulle snakke igangsættelse da jeg var 41+2 og jeg ville være 42+0 om mandagen. Min mand kørte på det tidspunkt eksportkørsel i europa og skandinavien.
Han havde brugt sin ferie og skulle sendes ud søndag aften, hvis ikke jeg havde født og han kunne starte sin barsel.
Vi spurgte så om det var muligt, at blive sat igang om søndagen, hvor jeg var 41+6. Ikke om der kunne blive tale om det, man satte først igang, når man var 42+0, sagde hun. Spurgte så om det var muligt med en hindeløsning, som jo ikke er en rigtig igangsættelse - men nej igen 
Jeg har så hørt, af mange der har født deroppe, at hun havde lavet hindeløsning og sådan noget på dem, også på nogen, før de havde ramt terminsdagen 
Så havde min fødsel ikke selv gået igang fredag morgen 41+4 og jeg skulle sættes igen, (tjek mandag og igangsættelse tirsdag), ja så havde jeg stået uden min mand ved fødslen 
Øv øv! Så fortæller de at jeg skal have hende igen, så beder jeg pænt om en anden