Har endnu ikke fået en tid hos JM? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

EKBJ

AnnaKJ skriver:

Jeg tror du skal ringe derind, for hvis det først skal igennem læge og sådan noget, så kan der gå længe.

Ring ind mandag, så kan det være du får en tid allerede i næste uge.

Det vil jeg gøre så  Var slet ik klar over det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

AnnaK89

MissTas skriver:

indtil videre har mit forløb med hende været super godt .. men ja, du har da din fulde ret til at sige NEJ til en studerende jeg skal ikke have andre på stuen end jordemoderen og min kæreste, avt. sygeplejerske hvis der også er det der.. men studerende ønsker jeg heller ikke og der er jeg heldigvis RIGTIG god til at åbne min mund hvis det er.. og det samme er min kæreste ..

men guud hvor jeg glæder mig ..

men det var da pudsigt at du også havde hende til fødslen.. jo ikke altid det lige er hende der har fulgt en, som er på arbejde den dag man føder

Præcis - aldrig mere studerende med!!

Hold virkelig fast på det - uanset hvad hun siger, så er du i din fulde ret til at sige nej!

Vi skulle snakke igangsættelse da jeg var 41+2 og jeg ville være 42+0 om mandagen. Min mand kørte på det tidspunkt eksportkørsel i europa og skandinavien. 

Han havde brugt sin ferie og skulle sendes ud søndag aften, hvis ikke jeg havde født og han kunne starte sin barsel.

Vi spurgte så om det var muligt, at blive sat igang om søndagen, hvor jeg var 41+6. Ikke om der kunne blive tale om det, man satte først igang, når man var 42+0, sagde hun. Spurgte så om det var muligt med en hindeløsning, som jo ikke er en rigtig igangsættelse - men nej igen 

Jeg har så hørt, af mange der har født deroppe, at hun havde lavet hindeløsning og sådan noget på dem, også på nogen, før de havde ramt terminsdagen 

Så havde min fødsel ikke selv gået igang fredag morgen 41+4 og jeg skulle sættes igen, (tjek mandag og igangsættelse tirsdag), ja så havde jeg stået uden min mand ved fødslen 

Øv øv! Så fortæller de at jeg skal have hende igen, så beder jeg pænt om en anden 

Anmeld

30. december 2011

MissTas

AnnaKJ skriver:

Præcis - aldrig mere studerende med!!

Hold virkelig fast på det - uanset hvad hun siger, så er du i din fulde ret til at sige nej!

Vi skulle snakke igangsættelse da jeg var 41+2 og jeg ville være 42+0 om mandagen. Min mand kørte på det tidspunkt eksportkørsel i europa og skandinavien. 

Han havde brugt sin ferie og skulle sendes ud søndag aften, hvis ikke jeg havde født og han kunne starte sin barsel.

Vi spurgte så om det var muligt, at blive sat igang om søndagen, hvor jeg var 41+6. Ikke om der kunne blive tale om det, man satte først igang, når man var 42+0, sagde hun. Spurgte så om det var muligt med en hindeløsning, som jo ikke er en rigtig igangsættelse - men nej igen 

Jeg har så hørt, af mange der har født deroppe, at hun havde lavet hindeløsning og sådan noget på dem, også på nogen, før de havde ramt terminsdagen 

Så havde min fødsel ikke selv gået igang fredag morgen 41+4 og jeg skulle sættes igen, (tjek mandag og igangsættelse tirsdag), ja så havde jeg stået uden min mand ved fødslen 

Øv øv! Så fortæller de at jeg skal have hende igen, så beder jeg pænt om en anden 

ja okay.. kan godt se at dit forløb ikke har været det bedste med hende så.. men jeg er nu rigtig glad for hende

du har også ret til at ønske en anden, så der skal du bare åbne din mund hvis det er

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

MissTas skriver:

ja okay.. kan godt se at dit forløb ikke har været det bedste med hende så.. men jeg er nu rigtig glad for hende

du har også ret til at ønske en anden, så der skal du bare åbne din mund hvis det er

Det gør jeg også

Det siger jeg lige når jeg ringer derind på mandag

Anmeld

30. december 2011

MissTas

AnnaKJ skriver:

Det gør jeg også

Det siger jeg lige når jeg ringer derind på mandag

ja, det synes jeg .. for ville da være træls når du har haft en dårlig oplevelse med det..

men ja ring derind mandag og sig du ikke har fået en tid endnu.. så er jeg sikker på at du får en med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.