Har endnu ikke fået en tid hos JM? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. december 2011

AnnaK89

Jeg er nu 14+0 og har læst på sygehusets hjemmeside, at den første jordemoderkonsultation (også for 2. gangsfødende) finder sted mellem uge 13 og 15. Og nu er jeg jo så i uge 15.

Kan sagtens følge, at der har været jul og alt det og at det først bliver i det nye år, men synes da de plejer at sende tiden i god tid?

Jeg har spurgt min læge om jeg selv skal bestille tid, men det skal jeg ikke og der står også på hjemmesiden, at de sender ud.

Skal jeg ringe derop mandag eller ville i afvente?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg fik brev for ca. to uger siden og har fået indkaldelse til den 18. januar hvor jeg/vi  er hvad 17 uger henne??  (Jeg skal så lige have lavet min tid om, da jeg har møder hele den dag der ikke kan rykkes.)

Anmeld

30. december 2011

sandramor

Jeg oplevede faktisk lidt det samme... Da jeg var i 15 uge havde jeg stadig ikke fået om tid og ringede selv til jm centeret og der var sket noget med at brevet var sendt til forkert adresse eller noget i den retning.. Så jeg var i uge 16+ inden jeg kom afsted første gang..

Jeg ville ringe til jmcenteret hvis jeg var dig

Anmeld

30. december 2011

LouiseRH

Jeg var først til jm i uge 17 og i den lille bog jeg fik fra min læge, stod der, at 1 jm besøg lå mellem uge 15 og 17

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

SØS skriver:

Jeg fik brev for ca. to uger siden og har fået indkaldelse til den 18. januar hvor jeg/vi  er hvad 17 uger henne??  (Jeg skal så lige have lavet min tid om, da jeg har møder hele den dag der ikke kan rykkes.)

Okay - men i det mindste har du fået en tid

Synes godt nok det er underligt at jeg intet har hørt - med Lærke var jeg afsted i uge 13+

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

sandramor skriver:

Jeg oplevede faktisk lidt det samme... Da jeg var i 15 uge havde jeg stadig ikke fået om tid og ringede selv til jm centeret og der var sket noget med at brevet var sendt til forkert adresse eller noget i den retning.. Så jeg var i uge 16+ inden jeg kom afsted første gang..

Jeg ville ringe til jmcenteret hvis jeg var dig

Okay - må hellere prøve at ringe derind, vi er nemlig flyttet, så det kan jo være det

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

bulderfiz skriver:

Jeg var først til jm i uge 17 og i den lille bog jeg fik fra min læge, stod der, at 1 jm besøg lå mellem uge 15 og 17

Okay har lige fundet dette link til dig fra det sygehus jeg skal føde på, der står nemlig 13-15 /p>

http://www.sygehusvendsyssel.rn.dk/Afdelinger/Jordemodercenter+Vendsyssel/TilbudIHjoerring.htm

Og den første gang jeg var afsted med Lærke, var i uge 13+

Anmeld

30. december 2011

MissTas

AnnaKJ skriver:

Jeg er nu 14+0 og har læst på sygehusets hjemmeside, at den første jordemoderkonsultation (også for 2. gangsfødende) finder sted mellem uge 13 og 15. Og nu er jeg jo så i uge 15.

Kan sagtens følge, at der har været jul og alt det og at det først bliver i det nye år, men synes da de plejer at sende tiden i god tid?

Jeg har spurgt min læge om jeg selv skal bestille tid, men det skal jeg ikke og der står også på hjemmesiden, at de sender ud.

jeg ringede selv og fik en tid ved min jordemoder..

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

MissTas skriver:

jeg ringede selv og fik en tid ved min jordemoder..

Okay - underligt når det er samme sted vi skal føde 

Hvem var du heldig at få som JM?

Anmeld

30. december 2011

mukka88

AnnaKJ skriver:

Det med ugerne overholder de ikke rigtigt, i mit brev stod der mellen 13-16 uger men jeg vil være 18 uger når jeg skal til min første..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.