Har endnu ikke fået en tid hos JM? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

AnnaK89

mukka88 skriver:

Det med ugerne overholder de ikke rigtigt, i mit brev stod der mellen 13-16 uger men jeg vil være 18 uger når jeg skal til min første..

Okay underligt, for første jeg med min datter var jeg i uge 13+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

EKBJ

AnnaKJ skriver:

Jeg er nu 14+0 og har læst på sygehusets hjemmeside, at den første jordemoderkonsultation (også for 2. gangsfødende) finder sted mellem uge 13 og 15. Og nu er jeg jo så i uge 15.

Kan sagtens følge, at der har været jul og alt det og at det først bliver i det nye år, men synes da de plejer at sende tiden i god tid?

Jeg har spurgt min læge om jeg selv skal bestille tid, men det skal jeg ikke og der står også på hjemmesiden, at de sender ud.

Skal jeg ringe derop mandag eller ville i afvente?

Jeg er 21+3 og har endnu heller ikke været til JM.

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

EKBJ skriver:

Jeg er 21+3 og har endnu heller ikke været til JM.

Må man spørge hvorfor du så ikke selv har ringet ind og fået en tid? 

Det er jo sådan set 2 gange du er gået glip af - og de er jo ret vigtige i forløbet 

Anmeld

30. december 2011

MissTas

AnnaKJ skriver:

Okay - underligt når det er samme sted vi skal føde 

Hvem var du heldig at få som JM?

Susanne Andersen virkelig sød og dygtig og kunne ikke ønske mig bedre hvad med dig ?

men fordi jeg selv ringede var fordi at jeg i uge 13 ingen tid havde fået og så ringede jeg selv.. og de havde så ikke modtaget mine papirer fra sygehuset af, så de sagde det var godt jeg selv var opmærksom på det og ringede.. så det ville jeg da gøre hvis jeg var dig ..

Anmeld

30. december 2011

EKBJ

AnnaKJ skriver:

Må man spørge hvorfor du så ikke selv har ringet ind og fået en tid? 

Det er jo sådan set 2 gange du er gået glip af - og de er jo ret vigtige i forløbet 

Testede først positiv i 14. Uge, så er gået glip af rigtig meget!! Er ikke klar over at jeg selv skal ringe, de sagde de ville ordne det for mig - det kan jeg ikke forstå?

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

MissTas skriver:

Susanne Andersen virkelig sød og dygtig og kunne ikke ønske mig bedre hvad med dig ?

men fordi jeg selv ringede var fordi at jeg i uge 13 ingen tid havde fået og så ringede jeg selv.. og de havde så ikke modtaget mine papirer fra sygehuset af, så de sagde det var godt jeg selv var opmærksom på det og ringede.. så det ville jeg da gøre hvis jeg var dig ..

Jeg havde Susanne sidste gang - og må ærligt indrømme, at jeg ikke ønsker hende igen.

Havde det værste fødselsforløb med hende og jeg var på intet tidspunkt tryg under fødslen 

Hun overlod mig desværre til en meget uerfaren studerende, som på intet tidspunkt var kvalificeret til at stå der alene  Ikke sjovt når man er en bange 1. gangsfødende

Havde inden fødslen sagt at jeg ikke ønskede en studerende med, da jeg i forvejen var meget utryg og der sagde hun bare et det kunne jeg ikke bestemme  (hvilket jeg så senere fandt ud af at jeg var i min fulde ret til at sige nej tak til).

Men håber da du får et bedre forløb end jeg havde

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

EKBJ skriver:

Testede først positiv i 14. Uge, så er gået glip af rigtig meget!! Er ikke klar over at jeg selv skal ringe, de sagde de ville ordne det for mig - det kan jeg ikke forstå?

Så ville jeg ringe derind, der kan være sket fejl.

Anmeld

30. december 2011

EKBJ

AnnaKJ skriver:

Så ville jeg ringe derind, der kan være sket fejl.

Skal til skanning og læge snak d. 6 januar, så kan jeg vel nævne det der?

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

EKBJ skriver:

Skal til skanning og læge snak d. 6 januar, så kan jeg vel nævne det der?

Jeg tror du skal ringe derind, for hvis det først skal igennem læge og sådan noget, så kan der gå længe.

Ring ind mandag, så kan det være du får en tid allerede i næste uge.

Anmeld

30. december 2011

MissTas

AnnaKJ skriver:

Jeg havde Susanne sidste gang - og må ærligt indrømme, at jeg ikke ønsker hende igen.

Havde det værste fødselsforløb med hende og jeg var på intet tidspunkt tryg under fødslen 

Hun overlod mig desværre til en meget uerfaren studerende, som på intet tidspunkt var kvalificeret til at stå der alene  Ikke sjovt når man er en bange 1. gangsfødende

Havde inden fødslen sagt at jeg ikke ønskede en studerende med, da jeg i forvejen var meget utryg og der sagde hun bare et det kunne jeg ikke bestemme  (hvilket jeg så senere fandt ud af at jeg var i min fulde ret til at sige nej tak til).

Men håber da du får et bedre forløb end jeg havde

indtil videre har mit forløb med hende været super godt .. men ja, du har da din fulde ret til at sige NEJ til en studerende jeg skal ikke have andre på stuen end jordemoderen og min kæreste, avt. sygeplejerske hvis der også er det der.. men studerende ønsker jeg heller ikke og der er jeg heldigvis RIGTIG god til at åbne min mund hvis det er.. og det samme er min kæreste ..

men guud hvor jeg glæder mig ..

men det var da pudsigt at du også havde hende til fødslen.. jo ikke altid det lige er hende der har fulgt en, som er på arbejde den dag man føder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.