Gravid eller ikke !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Krussedulle

FrkRaarup skriver:

Ja, det er det ..

Er bare bange for skuffelsen og frustrationen der kommer, hvis der ikke er noget..

Husk at der kan gå helt op til et år, før kroppen har fundet ud af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Krussedulle

ae1989 skriver:

Hejsa  

Du behøves ikke bestille tid for at få taget en prøve ved lægen. Du skal bare gå hen til din læge og sige du gerne vil have taget en test og derefter får du svar med det samme..

Lige et andet spørgsmål. Jeg står her og er lidt i tvivl selv.. Min historie er den at jeg glemte at tage to p.piller to dage i træk hvor efter jeg havde sex med min kæreste og fik min menstration to dage efter? gravid?? 

Vil gerne hører hvad i tror. 

Så længe du har haft din menstruation er du højest sandsynlig ikke gravid.. .. Ved en eller flere glemte p-piller, vil din menstruation blot starte, og derved starter din cyklus bare forfra! ca 14 dage EFTER denne blødning vil du kunne blive gravid!

Anmeld

2. januar 2012

ae1989

Krussedulle skriver:

Så længe du har haft din menstruation er du højest sandsynlig ikke gravid.. .. Ved en eller flere glemte p-piller, vil din menstruation blot starte, og derved starter din cyklus bare forfra! ca 14 dage EFTER denne blødning vil du kunne blive gravid!

Okay, blev helt i tvivl da jeg slet ikke bløder som jeg plejer at gøre.. Men tusind tak for hjælpen  

Anmeld

2. januar 2012

Bak

TWT skriver:

Hvis du er 19 dage over tid, er sandsynlighedengror du er gravid meget lille. Efter p-pille stop, kan du først forvente at din krop har fundet sig selv, efter halvandet år. Så du skal ikke værebekymret, det er helt normalt 

Jeg tænker bare, at hvis hun stoppede med p-piller i marts, og menstruationen har været normal indtil nu, er det da lidt mystisk.. Så måske en læge var på sin plads. 1,5 år er da lidt overkanten, så vidt jeg ved er p-pillers halveringstid ikke så lang Om ikke andet kan det måske være rart at få en læges syn på det 

Anmeld

2. januar 2012

Krussedulle

ae1989 skriver:

Okay, blev helt i tvivl da jeg slet ikke bløder som jeg plejer at gøre.. Men tusind tak for hjælpen  

Det kan sagtens være pga de glemte piller.. Men ellers så tag en test for at være sikker 

Anmeld

2. januar 2012

ae1989

Krussedulle skriver:

Det kan sagtens være pga de glemte piller.. Men ellers så tag en test for at være sikker 

Kan man tage en test med selvom der kun er gået 3 dage? ville man kunne se noget på testen? 

Anmeld

2. januar 2012

FrkRaarup

TWT skriver:

Hvis du er 19 dage over tid, er sandsynlighedengror du er gravid meget lille. Efter p-pille stop, kan du først forvente at din krop har fundet sig selv, efter halvandet år. Så du skal ikke værebekymret, det er helt normalt 

Anmeld

2. januar 2012

FrkRaarup

Er lidt forvirret..

Er der en anden der også får råd her ?

Jeg har ikke glamt p-pillerne.. Stoppede på dem i Marts 2011

Anmeld

2. januar 2012

grinny

Jeg stoppede med p-pillerne marts '10, det første år fik jeg min mens som jeg ville gøre hvis jeg var på p-piller, men lige pludselig skete der et eller andet og min mens gik helt amok.

Det kunne være +/- 14 dage, jeg anede intet om hvornår den kom eller ikke kom.. Jeg har fået af vide at jeg skal tabe mig, og først derefter vil jeg forhåbentligt blive gravid. Har tabt mig 7 kg nu er min mens har været regelmæssig i 2 måneder  

Så altså, her tog det meget lang tid før min mens fandt sin egen rytme uden p-pillerne - måske er det, det din krop er i gang med nu?

Anmeld

2. januar 2012

Krussedulle

FrkRaarup skriver:

Er lidt forvirret..

Er der en anden der også får råd her ?

Jeg har ikke glamt p-pillerne.. Stoppede på dem i Marts 2011

Der var en som stilte et tillægsspørgsmål, jeg tillod mig lige at svare din tråd blev vist lige spammet! Sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.