Gravid eller ikke !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. december 2011

FrkRaarup

Hej allesammen..

Håber der er nogle der kan hjælpe mig- er så forvirret.

Jeg stoppede med p-pillerne i Marts.. Jeg er gået 14 dage over tid..( Der kommer lidt blodigt slim en sjælden gang..)

Har lige taget en test og den var negativ..

Hvad sker der ?

(please hjælp?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Rockertand

FrkRaarup skriver:

Hej allesammen..

Håber der er nogle der kan hjælpe mig- er så forvirret.

Jeg stoppede med p-pillerne i Marts.. Jeg er gået 14 dage over tid..( Der kommer lidt blodigt slim en sjælden gang..)

Har lige taget en test og den var negativ..

Hvad sker der ?

(please hjælp?)

Der er ikke andet for end at blive ved med at teste.

HCG fordobles hvert 2.-3. døgn, så indenfor 1 uge skal du kunne se 2 streger, hvis det er en graviditet, der spøger.

Det kan dog meget sandsynligt være, at din krop bare er lidt forvirret i øjeblikket, men det er selvfølgelig ikke mindre frustrerende for dig.

Anmeld

29. december 2011

FrkRaarup

Rockertand skriver:

Der er ikke andet for end at blive ved med at teste.

HCG fordobles hvert 2.-3. døgn, så indenfor 1 uge skal du kunne se 2 streger, hvis det er en graviditet, der spøger.

Det kan dog meget sandsynligt være, at din krop bare er lidt forvirret i øjeblikket, men det er selvfølgelig ikke mindre frustrerende for dig.

Mange tak for svar.

Håber da godt nok det er andet end kropsforvirring

Anmeld

2. januar 2012

FrkRaarup

Er nu 19 dage over tid.. Forstår det ikke når testene er negative og jeg ikke er på p-piller..

HJÆÆÆLP ???  Please..

Anmeld

2. januar 2012

Bak

FrkRaarup skriver:

Er nu 19 dage over tid.. Forstår det ikke når testene er negative og jeg ikke er på p-piller..

HJÆÆÆLP ???  Please..

Ring til din læge. Det er da værd at få undersøgt

Anmeld

2. januar 2012

L83

FrkRaarup skriver:

HJÆÆÆLP ???  Please..

Er du stresset ? For det kan os godt være derfor. Det har jeg selv prøvet pludselig var min mens væk i nogle måneder . Og så kom Den igen lige pludselig . Prøv og tage en snak med lægen

Anmeld

2. januar 2012

FrkRaarup

Linda83 skriver:

Er du stresset ? For det kan os godt være derfor. Det har jeg selv prøvet pludselig var min mens væk i nogle måneder . Og så kom Den igen lige pludselig . Prøv og tage en snak med lægen

Har snakket med lægen om stress.. Og det er jeg ikke..

Så forstår det bare slet ikke

Håber bestemt der er en grund til det hele.. Vi har prøvet længe, så ville være beskriveligt... - men tvivler når testene ikke viser noget

Anmeld

2. januar 2012

ae1989

Hejsa  

Du behøves ikke bestille tid for at få taget en prøve ved lægen. Du skal bare gå hen til din læge og sige du gerne vil have taget en test og derefter får du svar med det samme..

Lige et andet spørgsmål. Jeg står her og er lidt i tvivl selv.. Min historie er den at jeg glemte at tage to p.piller to dage i træk hvor efter jeg havde sex med min kæreste og fik min menstration to dage efter? gravid?? 

Vil gerne hører hvad i tror. 

Anmeld

2. januar 2012

FrkRaarup

anbo skriver:

Ring til din læge. Det er da værd at få undersøgt

Ja, det er det ..

Er bare bange for skuffelsen og frustrationen der kommer, hvis der ikke er noget..

Anmeld

2. januar 2012

TWT

Hvis du er 19 dage over tid, er sandsynlighedengror du er gravid meget lille. Efter p-pille stop, kan du først forvente at din krop har fundet sig selv, efter halvandet år. Så du skal ikke værebekymret, det er helt normalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.