Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Det bliver sandsynligvis i morgen. De kan ikke få tarmene til at fungere og mener der muligvis er et knæk/vrid ved stomien som skal rettes ud. Det er 3. Operation på 3 uger, som min lille mand skal igennem men skal vi ikke sige at 3. Gang er lykkens gang!!! Jeg håber i vil krydse fingre og sende gode tanker vores vej.
Det bliver sandsynligvis i morgen. De kan ikke få tarmene til at fungere og mener der muligvis er et knæk/vrid ved stomien som skal rettes ud. Det er 3. Operation på 3 uger, som min lille mand skal igennem men skal vi ikke sige at 3. Gang er lykkens gang!!! Jeg håber i vil krydse fingre og sende gode tanker vores vej.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krydser alt. Sender jer styrke og en masse varme. Tænder lys for lille Mikkel og håber på det er sidste omgang.
Alle mine dele der kan krydses er krydset for jeres lille dreng... Håber virkelig 3. gang er lykkens gang, så han kan se og blive frisk, så i endelig kan se et lys forenden...
Mange krammer herfra
åh hvor er det øv...
en masse for at det lykkedes...
!!!
Vi håber det er sidste gang din lille guldklump skal opereres
Min datter har lige været igennem en større operation, så kender alt til følelsen.
/Fenja
for den lille mand!
Tanker herfra, Tina
Som du selv skriver Tina og de andre i tråden, ja så MÅ 3. gang altså være lykkens gang for lille Mikkel.
Mine fingre er også krydses for, at alt går vel!
/Winnie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128