Endnu en operation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

l.kjoeller

TbCp skriver:

Det bliver sandsynligvis i morgen. De kan ikke få tarmene til at fungere og mener der muligvis er et knæk/vrid ved stomien som skal rettes ud. Det er 3. Operation på 3 uger, som min lille mand skal igennem men skal vi ikke sige at 3. Gang er lykkens gang!!!
Jeg håber i vil krydse fingre og sende gode tanker vores vej.

du kan tro vi krydser fingre for lillemanden snart kan få lidt ro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Jonatansmor

Krydser alt. Sender jer styrke og en masse varme. Tænder lys for lille Mikkel og håber på det er sidste omgang.

Anmeld

29. december 2011

Kløver

Åh nej dog, håber da meget det bliver sidste operation han skal igennem, og det vil gå rigtig godt. Sender mange gode tanker jeres vej. Kram

Anmeld

29. december 2011

Mor-til-asta-09

TbCp skriver:

Det bliver sandsynligvis i morgen. De kan ikke få tarmene til at fungere og mener der muligvis er et knæk/vrid ved stomien som skal rettes ud. Det er 3. Operation på 3 uger, som min lille mand skal igennem men skal vi ikke sige at 3. Gang er lykkens gang!!!

Alle mine dele der kan krydses er krydset for jeres lille dreng... Håber virkelig 3. gang er lykkens gang, så han kan se og blive frisk, så i endelig kan se et lys forenden...

Mange krammer herfra

Anmeld

29. december 2011

Isabella_mor

TbCp skriver:

åh hvor er det øv...  

en masse for at det lykkedes... 

Anmeld

29. december 2011

Laulund87

!!!

Anmeld

29. december 2011

Fenja09

Vi håber det er sidste gang din lille guldklump skal opereres

Min datter har lige været igennem en større operation, så kender alt til følelsen.

/Fenja

Anmeld

29. december 2011

annec

for den lille mand!

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

TbCp skriver:

Tanker herfra, Tina

Anmeld

29. december 2011

Møn-Mor

Som du selv skriver Tina og de andre i tråden, ja så MÅ 3. gang altså være lykkens gang for lille Mikkel.

Mine fingre er også krydses for, at alt går vel!

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.