Endnu en operation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.170 visninger
39 svar
0 synes godt om
29. december 2011

TbCp

Det bliver sandsynligvis i morgen. De kan ikke få tarmene til at fungere og mener der muligvis er et knæk/vrid ved stomien som skal rettes ud. Det er 3. Operation på 3 uger, som min lille mand skal igennem men skal vi ikke sige at 3. Gang er lykkens gang!!!
Jeg håber i vil krydse fingre og sende gode tanker vores vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Zeus

TbCp skriver:

Det bliver sandsynligvis i morgen. De kan ikke få tarmene til at fungere og mener der muligvis er et knæk/vrid ved stomien som skal rettes ud. Det er 3. Operation på 3 uger, som min lille mand skal igennem men skal vi ikke sige at 3. Gang er lykkens gang!!!

Selvfølgelig!

Anmeld

29. december 2011

Bshizzle

Årh den lille mand... ... Håber alt går jeres vej og den lille mand får det bedre.

Sender lige en masse positive tanker til dig og dine nærmeste..
Forståligt det er en hård tid i er i.. men den lille mand skal nok kæmpe og få det bedre.
3 gang... lykkens gang

Anmeld

29. december 2011

NinaNymannMadsen

håber at 3 gang er lykkens gang for jer.

Anmeld

29. december 2011

twinboys

TbCp skriver:

Åhhhh nej blev så ked af det, da jeg så at det endnu en gang var dig der skrev det,...

3. gang er lykkens gang...

Godt han er en fighter...

Sender varme tanker afsted til jer og du ved du kan kontakte mig hvis du har brug for at snakke... Har jo levet i 14 mdr på sygehuse i drengenes første 2 leveår,,... Så ved hvad du går igennem...'

Hils endelig personalet på H5...

Majbritt

Anmeld

29. december 2011

HeidiØ

TbCp skriver:

Jeg  for jer! Stort kram!

Anmeld

29. december 2011

Mettemus

Er sikker på at 3. gang er lykkens gang! Sender masser af krydsede fingre, håb og gode tanker

Anmeld

29. december 2011

Camillee

Anmeld

29. december 2011

bullerbassen

For tredje gang erlykkens gang

Anmeld

29. december 2011

KittyMaMa

TbCp skriver:

Åh nej, - men jo tredje gang ER lykkens gang!  Og tænker også at det er positivt at de stadig kan operere? 

Stort knus og tanker til jer! 

/Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.