Endnu en operation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

sarahb

3 gang ER lykkens gang for jer..
Nu skal Mikkel ikke igennem mere!!!

Sender jer alle mine tanker og håber han snart er sund og rask så i kan få en ordentlig hverdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

malo

TbCp skriver:

Det bliver sandsynligvis i morgen. De kan ikke få tarmene til at fungere og mener der muligvis er et knæk/vrid ved stomien som skal rettes ud. Det er 3. Operation på 3 uger, som min lille mand skal igennem men skal vi ikke sige at 3. Gang er lykkens gang!!!
Jeg håber i vil krydse fingre og sende gode tanker vores vej.

Det er jeg ked af at høre, men 3. gang MÅ være lykkens gang, sikke meget den lille mand (og hans forældre) skal igennem. I får rigtig mange gode tanker, krydsede fingre og knus med på vejen. Jeg tager virkelig hatten af for jer, I klarer det så flot!

Ønsker jer ALT det bedste.

fra Mathilde

Anmeld

29. december 2011

Giraffen

TbCp skriver:

Det bliver sandsynligvis i morgen. De kan ikke få tarmene til at fungere og mener der muligvis er et knæk/vrid ved stomien som skal rettes ud. Det er 3. Operation på 3 uger, som min lille mand skal igennem men skal vi ikke sige at 3. Gang er lykkens gang!!!

Masser af tanker og styrke og kærlighed til jeres lille Mikkel og resten af familien

Anmeld

29. december 2011

Lone Jakobsen

håber det bedste for lille Mikkel

Anmeld

29. december 2011

Mamalou

Tredje gang ER lykkens gang.

Der sendes gode tanker og massere af krydsede fingere herfra til jer alle, ikke mindst Mikkel.

Anmeld

29. december 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Åh nej :-(

Alle de bedste tanker og krydsede fingre her fra!

Kæmp lille Mikkel <3

Anmeld

29. december 2011

merichs

Sender de varmeste tanker og en masse .

Og så  jeg alt hvad jeg kan for at 3. gang er lykkens gang

Anmeld

29. december 2011

LilleLene

Vi krydser alt hvad der krydses kan

Anmeld

29. december 2011

signe.

TbCp skriver:

Krydser alt det der kan krydses. Hvor er det meget den lille gut skal igennem! Og det må også være så hårdt for Jer Er sikker på han er en sej lille en, som tager de operationer som en leg

Anmeld

29. december 2011

For at tredje gang er lykkens gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.