Hvor længe er det ok at barnet (20 mdr.) skriger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Svenne

dorthemus skriver:

Min datter sov det meste af sit første år i min seng. Nu er hun som sagt 19 måneder og sover stadig tit hos mig selvom hun starter i sin egen seng. Jeg tror ikke at børn er udspekulerede og kalkulerende, så når hun har en periode hvor hun har ekstra meget behov for tryghed og nærhed så får hun det uden diskussion. Det tror jeg på giver et trygt barn....og helt ærligt, hvor mange teenagere sover sammen med deres forældre

Jeg er helt enig! Vores dreng kom på eget værelse, da han var omkring 4 måneder - men endte altid med at komme ind til os i løbet af natten.
Men den sidste tid er han blevet puttet i vores seng, fordi det simpelthen er den eneste måde, vi kan få ham til at sove. Han har altid hadet at sove.

Men vi joker også altid med, at han bliver vel teenager engang Så bliver han nok slet ikke til at få ud af sengen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

dorthemus

Svenne skriver:

Jeg er helt enig! Vores dreng kom på eget værelse, da han var omkring 4 måneder - men endte altid med at komme ind til os i løbet af natten.
Men den sidste tid er han blevet puttet i vores seng, fordi det simpelthen er den eneste måde, vi kan få ham til at sove. Han har altid hadet at sove.

Men vi joker også altid med, at han bliver vel teenager engang Så bliver han nok slet ikke til at få ud af sengen..

Så længe det er hans egen, haha

Anmeld

30. december 2011

Svenne

dorthemus skriver:

Så længe det er hans egen, haha

Ja, selvfølgelig! Sin egen seng.. Men mon ikke også, det er er det til den tid!!

Anmeld

31. december 2011

MomseJulia

Jeg kender problemet altalt for godt. Min den store har ALTID været sådan, og har stadig svært ved at falde i søvn. Hun har rigtigt svært ved at "give" slip. Det eneste der hjælper ved Pernille, er at se et eller andet total ånsvagt i fjernsynet, så der ikke er stille, eller sove sammen med nogle.

Måske i skulle afspille lidt musik eller historie på cd når han skal sove ??

Anmeld

31. december 2011

TaAsJu

Uha kan godt huske den fase og det gør bare så ondt på en selv.. Har siddet på toppen af trappen hvor manden fandt mig tudene fordi jeg havde kæmpet i to timer og Fie ville bare ike sove... Og den tur kørte vi i 14 dage med ned og sige godnat hver 5 minut og give sutten og putte hende ned igen..

Anmeld

31. december 2011

Svenne

MomseJulia skriver:

Jeg kender problemet altalt for godt. Min den store har ALTID været sådan, og har stadig svært ved at falde i søvn. Hun har rigtigt svært ved at "give" slip. Det eneste der hjælper ved Pernille, er at se et eller andet total ånsvagt i fjernsynet, så der ikke er stille, eller sove sammen med nogle.

Måske i skulle afspille lidt musik eller historie på cd når han skal sove ??

Det er en god ide.. Jeg tror, vi vil prøve med lidt stille musik. Han er nemlig rigtig glad for musik..

Han har også haft rigtig svært ved at falde i søvn. Vi har aldrig bare kunnet ligge ham ind i sengen. Det har altid taget mindst 20-30 min. Det kan vi også sagtens leve med, for det er vi jo vant til. Men flere timer - det orker man bare ikke hver aften!!

Anmeld

31. december 2011

Svenne

Mor til 2, snart 3 skriver:

Uha kan godt huske den fase og det gør bare så ondt på en selv.. Har siddet på toppen af trappen hvor manden fandt mig tudene fordi jeg havde kæmpet i to timer og Fie ville bare ike sove... Og den tur kørte vi i 14 dage med ned og sige godnat hver 5 minut og give sutten og putte hende ned igen..

Jeg er glad for at høre, at det trods alt går over igen! Den anden aften sad jeg også selv og tudede.. For det er bare SÅ hårdt.. Man tænker "hvorfor ligger du dig ikke bare til at sove - hvor svært kan det være!!?"

Anmeld

31. december 2011

MomseJulia

Svenne skriver:

Det er en god ide.. Jeg tror, vi vil prøve med lidt stille musik. Han er nemlig rigtig glad for musik..

Han har også haft rigtig svært ved at falde i søvn. Vi har aldrig bare kunnet ligge ham ind i sengen. Det har altid taget mindst 20-30 min. Det kan vi også sagtens leve med, for det er vi jo vant til. Men flere timer - det orker man bare ikke hver aften!!

Kan godt forstå i ikke magter flere timer, keder det alt for godt! Pernille har aldrig været den der gik i seng kl 19 og sov 12 timer..

Hvis han er glad for sin barnevogn, kunne en aftentur måske være en mulighed??

Det gjorde vi en overgang, gik en tur med hende i barnevognen/knapvogene, lod hende sove der i til vi gik i seng, også flyttede vi hende, eller stillede barnevognkassen ind på hendes værelse??

Anmeld

31. december 2011

TaAsJu

Svenne skriver:

Jeg er glad for at høre, at det trods alt går over igen! Den anden aften sad jeg også selv og tudede.. For det er bare SÅ hårdt.. Man tænker "hvorfor ligger du dig ikke bare til at sove - hvor svært kan det være!!?"

Nemlig og man kan jo se på ungen at den er mega træt og næsten ikke hænger sammen.. men ja det går over igen og ja man må gerne tude.. Og det tror jeg er helt normalt

Anmeld

31. december 2011

TaAsJu

Svenne skriver:

Her høre pigerne også godnat bånd og de sover begge som regl inden de er færdige.. Jeg ved tiger nogen gange har nogen til ingen penge!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.