Åh, jeg er virkelig frusteret! - min søn vil pludselig ikke sove! Han bliver fuldstændig vanvittig og skriger som en besat! Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal gøre!!!! 
Det skal lige siges, at han altid har været dårlig til at falde i søvn og det har altid taget lang tid - men det har aldrig været så slemt som nu!
Uanset, om vi putter ham i sin egen seng eller i vores, om jeg sidder ved siden af sengen/ligger sammen med ham i sengen, så skriger han bare og vil "op op op" og "mæ mæ mæ". Han NÆGTER at putte sig.
Det er også galt, når han skal sove til middag. Han bliver sur allerede når vi finder overtøjet frem til ham.
Det er virkelig frustrende og vi har prøvet ALT! Den sidste løsning er vel at lade ham skrige!!!!!? Men hvor længe er det ok at lade ham stå inde i sengen og skrige? Jeg har aldrig været tilhænger af det og har derfor så vidt muligt undgået det.
Men nu kan jeg ikke se andre mulighedr??
I aften stod han derinde næsten en hel time, hvor jeg var derinde ca. hvert 5. minut og give sutten og ligge ham ned. Men der skete overhovedet ingen forandring. Så jeg endte selvfølgelig med at tage ham op. Jeg kan ikke holde det ud.....
Jeg håber, der er nogen, der har gode råd eller har prøvet det samme og kan fortælle, at det går over igen!
Det kan i øvrigt ikke være fordi han har ondt. Vi var til rutine-tjek ved ørelægen i sidste uge.
Anmeld