GALDE! (så hvis i er i godt humør så spring indlægget over!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2009

Loggidut

1............2...............3..........4.........

tæl så lige til 10!
Det´skulle jeg ihvertfald da jeg læste dit indlæg!

min første tanke var...bum...kom afsted og kom væk!
men ved nærmere eftertanke så er jeg sgu i grunden slet ikke så sikker på det er løsningen.

har du selv sat dig ned og spekuleret over hvor det er filmen knækker, istedet for at spekulere over at den er knækket?

altså hvis du er kommet dertil at du kun tænker på at komme væk, så er der nok ikke så meget mere at hente, men hvis der bare er en lille gnist af gammel kærlighed tilbage, så tror jeg på du skal kæmpe for det.

Det er sgu skræmmende når man pludselig står over for en person man har elsket, og så føler man sig pludselig fremmede over for ham...

ved du hvad sweety, jeg har ikke de vise ord...hvis jeg havde det, så tjente jeg sgu penge på det lort! Men jeg håber og tror på du finder styrken frem og følger dit hjerte.

Hmmm, den med at du mister dine børn, hvor kommer den fra?

pb på vej forresten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

Anonym trådstarter

hej allesammen
tak for jeres søde svar og kommentarer
jeg har fået talt stille og rolig med manden i dag. vi er enige om at gi det en chance... altså vi mener i hvert fald at det er for fjollet at smide noget godt væk, hvis vi kan gøre noget for at redde det.
vi har været til et møde i dag(ikke noget der handlede om os)og der fik vi nogle gode råd til at takle noget andet, men det er råd vi også kan bruge i vores forhold, så det vil vi prøve at efterleve. jeg håber virkelig det er det der skal til!
men tak igen sødeste tøser

Anmeld

4. marts 2009

linemus

Anonym skriver:

hej allesammen
tak for jeres søde svar og kommentarer
jeg har fået talt stille og rolig med manden i dag. vi er enige om at gi det en chance... altså vi mener i hvert fald at det er for fjollet at smide noget godt væk, hvis vi kan gøre noget for at redde det.
vi har været til et møde i dag(ikke noget der handlede om os)og der fik vi nogle gode råd til at takle noget andet, men det er råd vi også kan bruge i vores forhold, så det vil vi prøve at efterleve. jeg håber virkelig det er det der skal til!
men tak igen sødeste tøser

Dejligt at høre at han har været lidt mere imødekommende. Super at I kan bruge nogle af de råd I har fået på jer selv. Jeg er så glad for at høre, at han også vil det der, så kryds kryds - I skal nok klare den.

Line

Anmeld

4. marts 2009

Ny mor

Søde dig, jeg krydser virkelig fingre for at det fortsætter i den dur, hvor i kan tale sammen. Det er 1. skridt. Det andet, med al den jalousi lyder for opslidende at leve med i længden. Og i har fanme meget på spil - både jeres forhold og jeres unger! De har brug for glade forældre enten sammen eller hver for sig!

Mange positive harmoniske tanker til dig og manden herfra (der mangler en "peace and love hippie" smiley her

Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.