hold kæf hvor er jeg bare pisse ked af det og monster sur!!!!
jeg vil meget gerne forblive ano...
har før fortalt om manden der var jaloux, og vi har haft krise, og jeg gad ikke mere..
det er vi så ude i igen.. det har aldrig kørt helt godt siden, men så godt at jeg håbede på det blev bedre....
men nej, nu har jeg lige bedt ham skride fordi jeg ikke gider glo på hans sure fjæs!
han fortæller aldrig noget(fx om ansøgninger han har skrevet/sendt, eller om hvad han har lavet i løbet af dagen)- det gør jeg måske heller ikke, men noget mere mener jeg jo selv. han er bare sur når jeg kommer hjem om aftenen!!
i lørdags havde jeg aftalt med en kollega at vi skulle klippe og farve hinanden efter arb. det tog længere tid end forventet, så jeg sendte lige en sms undervejs så han vidste det.
kl blev 17 inden jeg kom hjem, og så kan jeg lover jer for der var en der var muggen!!!!
jeg gider bare ikke det her fucking pis mere. jeg er ved at være kørt ned psykisk, og det plejer sgu ikke at være så nemt. jeg plejer at være stærk nok. men det er snart slut.
jeg overvejer næsten dagligt om jeg skal flytte, for jeg kan ikke holde ud at han er sur på mig konstant, så er jeg sikker på mit liv ville være nemmere uden ham!
men men men mine børn, jeg KAN ikke undvære mine børn.. og hvis jeg flytter så mister jeg dem!!
jeg vil nemlig ikke flytte dem fra dp og børnehave, det kan jo ikke være deres skyld vi er noge idioter.
så derfor ved jeg jeg ikke kommer til at se dem så tit, og det kan jeg overhovedet ikke holde ud!!
jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg.. måske læsse af. jeg har så meget vrede jeg har brug for at komme ud med!!! jeg sidder her badet i tårer og føler det nemmeste ville være hvis jeg aldrig havde været her. aldrig havde fået børn. jeg syntes fandme det er så synd for dem, for selvfølgelig kan de da mærke at deres forældre ikke taler sammen....
aj hvor er livet noget fuck!!!!!!!
undskyld tøser, men det er det i er her for......(forhåbentligt)
Anmeld