Væskeindtag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Pige2009

pemiro skriver:

Ihhh din kommentar kan jeg ikke lide hehe

Smiler... For mig var det intet problem, da jeg i forvejen drak meget vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

pemiro

Baagøe skriver:

Smiler... For mig var det intet problem, da jeg i forvejen drak meget vand

Jeg har aldrig drukket vand.. Hader det virkelig.. Det lyder lidt mærkeligt men føler jeg drukner når jeg drikker vand :/ ved ikke hvorfor..

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

pemiro skriver:

Jeg har aldrig drukket vand.. Hader det virkelig.. Det lyder lidt mærkeligt men føler jeg drukner når jeg drikker vand :/ ved ikke hvorfor..

Kender flere der har det på samme måde som dig - de er dog alle mænd Hvad drikker du så?

Anmeld

29. december 2011

pemiro

Baagøe skriver:

Kender flere der har det på samme måde som dig - de er dog alle mænd Hvad drikker du så?

Drikker te, varm kakao (vand og pulver), mælk, juice, og nu hvor jeg er blevet gravid kæmper jeg også vand i mig

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

pemiro skriver:

Drikker te, varm kakao (vand og pulver), mælk, juice, og nu hvor jeg er blevet gravid kæmper jeg også vand i mig

Vand er godt for kroppen - det renser

Anmeld

29. december 2011

pemiro

Baagøe skriver:

Vand er godt for kroppen - det renser

Ja ved det er sundt og ville ønske jeg var en der ku drikke to liter pr dag, men det er lidt svært når man føler man drukner :/

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

pemiro skriver:

Ja ved det er sundt og ville ønske jeg var en der ku drikke to liter pr dag, men det er lidt svært når man føler man drukner :/

Start med en meget lille mængde Øg derefter stille og roligt 

Anmeld

7. marts 2012

LotusCPH

Juice er også helt fint - bare det er væske - men prøv at drikke en lille smule vand engang imellem. De anbefaler jo altid om man er gravid eller ej at drikke væske nok. Og det er vand. Drikker heller ikke selv så meget vand - men ka da drikke det - men hva med te - Super fint du drikker noget

Anmeld

7. marts 2012

JH12

Jeg mener vi læge sagde jeg skulle drikke mellem 2 - 3½ liter vækse.

Du kan drikke vand, safte vand, Juice, mælk og sådan..
Her bliver der drukket rigtig meget safte vand - særlig rynkeby med æble/solbær, som er uden sukker og andre ting .. men der ryger også en del juice ned

Anmeld

8. marts 2012

kvinde84

pemiro skriver:

Ja og meget mørkt viser man skal ha væske ikk?
Min urin er meget fin lidt fortyndet citronsodavandsfarve, så det må vel være fint med væskeindtag så?

En uge før jul var jeg til kønsscanning, og spurgte damen om bebs havde nok plads, og hun sagde det hele så fint ud.. Så han mangler vel heller ikke væske når hun siger sådan?

Det lyder da til at du få rigeligt med væske. Tørst er jo det bedste tegn på, om man mangler væske  Man skal heller ikke bare tylle vand ned, da man, hvis man overdriver, kan komme til at skylle for mange salte og næringsstoffer ud. Jeg kigger altid når jeg har tisset, for at få en ide om, om jeg mangler væske. Jeg er dog en af dem der hurtigt drikker liidt for meget (hvis man kan det), og gerne vand, jeg er sååå tørstig her i graviditeten  Jeg har ikke fået nogen underlig madvane, jeg er bare TØRSTIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.