Forsøger tillæg men sammenboende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kan ikke huske hvad selve beløbet ligger på

Men bor du med en der også modtager SU kan i begge få forsørger tillæg og er du alene kan du også.

Men mener nu ikke at man kan hvis man er gift?

Trist at deres side er lukket! Så ville jeg lige tjekke det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

An&Jo

Gry91 skriver:

Ja men ikke samme sted

det er nok bare mig og studievejleder som har misforstået det dengang, så blander mig helt udenom hehe

min studievejleder vidste ikke engang en masse om det, jeg har fundet ud af det ved selv at ringe til su styrelsen, for at få et korrekt svar

Anmeld

28. december 2011

Gry91

An&Jo skriver:

min studievejleder vidste ikke engang en masse om det, jeg har fundet ud af det ved selv at ringe til su styrelsen, for at få et korrekt svar

ja det er nok også bedst at gøre kan jeg høre

ellers kan det da blive noget værre rod!

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ja de ville varme en del når man bor sammen med en.. så ville jeg slet ikke tøve med at flytte sammen med en igen..

men det er nu desværre et lån der skal betales tilbage igen, men som giver mange mulighed for at tage en uddannelse på trods af at man har barn, hus og det hele

Hahah jo tak det er jo vildt så meget bedre man som enlig har med friplads boligsilring alt det ekstra der kan søges hos kommunen og dobbelt su ... Crazy den kæmpe forskel der bliver:s

Anmeld

28. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Hahah jo tak det er jo vildt så meget bedre man som enlig har med friplads boligsilring alt det ekstra der kan søges hos kommunen og dobbelt su ... Crazy den kæmpe forskel der bliver:s

ja det er nemlig en mega forskel der er..

synes os det er helt hen i vejret

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ja det er nemlig en mega forskel der er..

synes os det er helt hen i vejret

Synes egentlig der er på grænsen til det perverse hvis man kan sige det men det er en anden debat

Anmeld

28. december 2011

Zelinasmor

rikkeregnbue skriver:

Jeg kan ikke huske hvad selve beløbet ligger på

Men bor du med en der også modtager SU kan i begge få forsørger tillæg og er du alene kan du også.

Men mener nu ikke at man kan hvis man er gift?

Trist at deres side er lukket! Så ville jeg lige tjekke det

Det er helt korrekt. Sådan fungerer det i hvert fald for min kæreste og jeg når min barsel er slut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.