Hjælp til hjul :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Isabella_mor

Maja_4000 skriver:

Den har jeg også kigget på .. Men kan ikke lide , at den kun har 3 hjul .. Så engang en med 3 hjul der væltede , ved at barnet kravlede op i den .. Og sælgeren i babysam sagde at det havde de desværre tendens til .. Så ved ikke om jeg "tør" sådan en 

der skal MEGET til før den vælter, jeg har prøvet at gå med den i blæsevejr,, hvor jeg var ved at flyve væk, men den, den blev bare stående.. hvis man overholder de restriktioner der er på den med at der ikke må hænge tasket mm. over styret så står den rigtig godt fast til jorden... og så kan den holde til meget. det er vidst 32 kilo med baby og så ting i kuven.. det er ret meget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Maja_4000

isabellamor skriver:

der skal MEGET til før den vælter, jeg har prøvet at gå med den i blæsevejr,, hvor jeg var ved at flyve væk, men den, den blev bare stående.. hvis man overholder de restriktioner der er på den med at der ikke må hænge tasket mm. over styret så står den rigtig godt fast til jorden... og så kan den holde til meget. det er vidst 32 kilo med baby og så ting i kuven.. det er ret meget.. 

Nå okay .. Det kan være vi skal ud og kigge på den også så

Anmeld

29. december 2011

Isabella_mor

Maja_4000 skriver:

og regnslaget til er helt gennemsigtigt.. så barnet kan kigge ud selvom det regner.. det er smart.

Anmeld

29. december 2011

Caracatita

Maja_4000 skriver:

Den kan klart anbefales!! Vi købte den i England og fik regnslag, fluenet/solfilter, ståbræt til storebror, bakke og taske til klapvognen med....og det blev stadig med forsendelse billigere end kun vognen i Danmark :-)

Anmeld

29. december 2011

Maja_4000

Caracatita skriver:

Den kan klart anbefales!! Vi købte den i England og fik regnslag, fluenet/solfilter, ståbræt til storebror, bakke og taske til klapvognen med....og det blev stadig med forsendelse billigere end kun vognen i Danmark :-)

Det var smart Kan du give et link ?

Anmeld

29. december 2011

Caracatita

Maja_4000 skriver:

Det var smart Kan du give et link ?

http://www.pushchairs.co.uk/acatalog/babyjogger_ci ty_elite.html

Du skal bare skrive til dem......og så skal man lave en bankoverførsel og kan ikke betale med kort - men det gav overhovedet ikke noget problem! De var hurtige til at svare på mails og til at levere.

Anmeld

29. december 2011

Maja_4000

Caracatita skriver:

http://www.pushchairs.co.uk/acatalog/babyjogger_ci ty_elite.html

Du skal bare skrive til dem......og så skal man lave en bankoverførsel og kan ikke betale med kort - men det gav overhovedet ikke noget problem! De var hurtige til at svare på mails og til at levere.

Super .. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.