Hjælp til hjul :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Maja_4000

Tilmeldt skriver:

Vi har været så geniale  at købe den i hvid, så jeg turde næsten ik gå ud med den sidste år! ha ha ha....

Men jo, jeg har været lidt ude og kører i sne med den.. Den kan sagtens klarer sjap og slud, men hvis det er tyk sne, så blev jeg nødt til at tippe den lidt, så jeg kun kørte på de store hjul!

Hehe .. Okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Maja_4000

29. december 2011

Isabella_mor

jeg har dårligt håndled, og derfor har vi valgt svinghjul.. vi har en city elite baby jogger, og jeg syntes den er fantastisk... og styret kan også justeres

Anmeld

29. december 2011

Caracatita

isabellamor skriver:

jeg har dårligt håndled, og derfor har vi valgt svinghjul.. vi har en city elite baby jogger, og jeg syntes den er fantastisk... og styret kan også justeres

Sådan en har vi også - og ELSKER den! Eneste ulempe ved den er, at barnet kun kan sidde fremadvendt. Har haft en Brio til de to store som jeg også var glad for, men denne kører bare fantastisk!! Har ikke fortrudt.

Anmeld

29. december 2011

Isabella_mor

Caracatita skriver:

Sådan en har vi også - og ELSKER den! Eneste ulempe ved den er, at barnet kun kan sidde fremadvendt. Har haft en Brio til de to store som jeg også var glad for, men denne kører bare fantastisk!! Har ikke fortrudt.

det syntes jeg nu ikke er noget problem... villads elsker at sidde og kigge ud på verden.

Anmeld

29. december 2011

Caracatita

det syntes jeg nu ikke er noget problem... villads elsker at sidde og kigge ud på verden.

Jeg tror også, at Ludvig bliver glad for at sidde i den, når han bliver lidt større.....lige nu er han bare mest glad for at sidde i barnevognen, hvor han kan se sin moar

Og så er klapvognen jo også bare fantastisk nem at klappe sammen og slå op. Den kan helt klart anbefales 

Anmeld

29. december 2011

Jibbe

isabellamor skriver:

Den har vi også og den er fantastisk

Anmeld

29. december 2011

Maja_4000

isabellamor skriver:

Den har jeg også kigget på .. Men kan ikke lide , at den kun har 3 hjul .. Så engang en med 3 hjul der væltede , ved at barnet kravlede op i den .. Og sælgeren i babysam sagde at det havde de desværre tendens til .. Så ved ikke om jeg "tør" sådan en 

Anmeld

29. december 2011

Isabella_mor

Caracatita skriver:

Jeg tror også, at Ludvig bliver glad for at sidde i den, når han bliver lidt større.....lige nu er han bare mest glad for at sidde i barnevognen, hvor han kan se sin moar

Og så er klapvognen jo også bare fantastisk nem at klappe sammen og slå op. Den kan helt klart anbefales 

ja den kan faktisk være i et bagagerum på verdens mindste bil... hvis man bare lige klikker baghjulene af, men det gør ikke noget det er ik så besværligt, jeg er hvertfald rigtig glad for vores... 

Anmeld

29. december 2011

Isabella_mor

Jibbe skriver:

Den har vi også og den er fantastisk

yaaay   er hvertfald rigtig glad for at vi købte den. og så var vi så heldige at ønskebørn lige havde den på tilbud da vi skulle købe vores..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.