Hjælp til hjul :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken slags hjul har du på din klapvogn ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.616 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Maja_4000

Så er det mig igen-igen

Jeg er SÅ meget i tvivl om vi skal vælge en klapvogn med eller uden svinghjul .. Derfor denne afstemning Kom gerne med erfaringer; hvordan er de i sne , sand osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Cookiemonsteret

jeg har begge men jeg sys den med svinghjulene er bedst, den er super nem at dreje og du kan altid låse den til at ikke svinge hjulene det eneste jeg sys der er træls ved den med svinghjul er at styret ikke kan justeres :s 

Anmeld

28. december 2011

AnneBJ

Jeg har med svinghjul og jeg ELSKER det!! De kan låses, og styret kan altså også justeres! 

Anmeld

28. december 2011

trunte89

Jeg har også svinghjul, og er rigtig glad for dem. Elsker, at du kan køre, dreje mm med en hånd.

Anmeld

28. december 2011

Maja_4000

Iih .. Håber svinghjul bliver ved at føre Vil så gerne have det .. Det ser så smart ud  

Så steeem

Anmeld

28. december 2011

Vi har både med og uden svinghjul.. Og jeg vil HELT KLART anbefale svinghjul!!  Det er simpelthen luksus over alle grænser, hvad angår vogntøj til de små!!!

Vi har en Emmaljunga Nitro City, og den er bare super... Jeg har prøvet flere andre både billigere og dyrere, men det er klart den bedste jeg har prøvet!!  Alle pengene værd!

Anmeld

28. december 2011

Maja_4000

Tilmeldt skriver:

Vi har både med og uden svinghjul.. Og jeg vil HELT KLART anbefale svinghjul!!  Det er simpelthen luksus over alle grænser, hvad angår vogntøj til de små!!!

Vi har en Emmaljunga Nitro City, og den er bare super... Jeg har prøvet flere andre både billigere og dyrere, men det er klart den bedste jeg har prøvet!!  Alle pengene værd!

Det er også den jeg er faldet for (efter at have studeret emmaljungas hjemmeside i flere dage ) Men har du prøvet at køre med den i sne ? Det kunne jo være , at det blev vinter på et tidspunkt :b Hehe

Anmeld

28. december 2011

Polkaprik

Jeg vil sige at det kommer helt an på hvad du skal bruge klapvognen til.

Svinghjul egner sig bedst til bybrug. Nem at få ind og ud af busser og nemmere at manøvrere med, mens almindelige hjul er klart bedre til terrænbrug. Svinghjul duer ikke i sand, sne og bumlede underlag.

Vi havde en med almindeig hjul som var klart at foretrække til vores behov

Anmeld

28. december 2011

Maja_4000

Polkaprik skriver:

Jeg vil sige at det kommer helt an på hvad du skal bruge klapvognen til.

Svinghjul egner sig bedst til bybrug. Nem at få ind og ud af busser og nemmere at manøvrere med, mens almindelige hjul er klart bedre til terrænbrug. Svinghjul duer ikke i sand, sne og bumlede underlag.

Vi havde en med almindeig hjul som var klart at foretrække til vores behov

Vi bor i Roskilde ikke langt fra centrum .. Så den er mest til bybrug .. Men det hænder jo selvfølgelig at vi kommer i skoven , på stranden osv

Anmeld

28. december 2011

Det er også den jeg er faldet for (efter at have studeret emmaljungas hjemmeside i flere dage ) Men har du prøvet at køre med den i sne ? Det kunne jo være , at det blev vinter på et tidspunkt :b Hehe

Vi har været så geniale  at købe den i hvid, så jeg turde næsten ik gå ud med den sidste år! ha ha ha....

Men jo, jeg har været lidt ude og kører i sne med den.. Den kan sagtens klarer sjap og slud, men hvis det er tyk sne, så blev jeg nødt til at tippe den lidt, så jeg kun kørte på de store hjul!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.