Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: HHaHahHah Nemlig ja! og nu må jeg så prøve om jeg kan rulle fondant ud med en stofdug
HHaHahHah
Nemlig ja! og nu må jeg så prøve om jeg kan rulle fondant ud med en stofdug
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Haha jeps god fornøjelse, elsker at lave de kager
Haha jeps god fornøjelse, elsker at lave de kager
Ja det kan være jeg skriver for hjælp...
Zette skriver: Ja det kan være jeg skriver for hjælp...
tanja. skriver: Gør du bare, men det er nu ikke så svært bage kage, smørcreme på, betræk med fondant, pynt og vupti så kommer Tanja og spiser kage
Gør du bare, men det er nu ikke så svært bage kage, smørcreme på, betræk med fondant, pynt og vupti så kommer Tanja og spiser kage
mon dog! Ja nu skal jeg bare hitte ud af hvordan jeg laver smørcreme.
Zette skriver: SSmø mon dog! Ja nu skal jeg bare hitte ud af hvordan jeg laver smørcreme.
SSmø
tanja. skriver: Du lader noget smør stå ude lidt så det er blødt og blander så flormelis i til det har en passende konsistens og smag skak bare smage mere af sødt end smør..
Du lader noget smør stå ude lidt så det er blødt og blander så flormelis i til det har en passende konsistens og smag skak bare smage mere af sødt end smør..
Uhh spændende! Jeg prøver på lørdag tror jeg.
Zette skriver: Uhh spændende! Jeg prøver på lørdag tror jeg.
tanja. skriver:
eller nej. der er det jo nytårsaften... hrmmm.... flot
Zette skriver: eller nej. der er det jo nytårsaften... hrmmm.... flot
Zette skriver: hæhæ tak! Jeg har fået en af Majken herinde fra som jeg vil prøve mig frem med. Måske jeg kan få lov at lave den på arbejdet...
hæhæ tak! Jeg har fået en af Majken herinde fra som jeg vil prøve mig frem med. Måske jeg kan få lov at lave den på arbejdet...
Super. Jeg synes i hvert fald det rækker utrolig langt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128