Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den rækker meget langt! Kæmpe kage Så hvis du køber to, er du sikret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Blander mig lige men her i huset kan jeg ikke lide når der skal maiazena mel til for at rulle den ud, så jeg ruller det ud på en stofdug så klister det ikke fast og du kan gøre det uden mel
Blander mig lige men her i huset kan jeg ikke lide når der skal maiazena mel til for at rulle den ud, så jeg ruller det ud på en stofdug så klister det ikke fast og du kan gøre det uden mel
tanja. skriver: VOKSdug skulle der stå
VOKSdug skulle der stå
TÆnkte også lige WHAT????!
Hej Zette,
Har ikke lige læst hele din tråd , men hvornår skal du bruge det? Jeg har en ½ pakke hvid fondant stående fra specialkøbmanden som du må få. Den kan holde sig til April 12
Majken
Zette skriver: PP TÆnkte også lige WHAT????!
PP
tanja. skriver: Åh lad vær, ellers kommer der da bare lidt fnuller i maden Men tillykke med det kommende bryllup
Åh lad vær, ellers kommer der da bare lidt fnuller i maden Men tillykke med det kommende bryllup
Tak for det, har jo skulle giftes længe... men så kom Malou. Men nu er det en realitet Heldigvis
Zette skriver: Tak for det, har jo skulle giftes længe... men så kom Malou. Men nu er det en realitet Heldigvis
tanja. skriver: Det bliver spændende
Det bliver spændende
Nemlig ja! og nu må jeg så prøve om jeg kan rulle fondant ud med en stofdug
Baagøe skriver: Den rækker meget langt! Kæmpe kage Så hvis du køber to, er du sikret
hæhæ tak! Jeg har fået en af Majken herinde fra som jeg vil prøve mig frem med. Måske jeg kan få lov at lave den på arbejdet...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128