Hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Ja, du har fuldstændig ret, men det kan være svært. Især når man står med de to streger der i hånden.

Hvad skal man lige gøre ved sig selv, når det ikke føles på samme måde, når man står med en test morgenen efter ?

føles på samme måde, hvad mener du med det? 

Jamen der er ikke ret meget andet At gøre end at vente...  

Kæresten og jeg har prøvet i nu 5 år.. med 4 SA. Hvis det er første forsøg for dig nu, må du væbne dig med tålmodighed, det kan være lykken tilsmiler dig efter nytår jo 

Jeg er begyndt at tænke : Baby kommer når baby er klar.. og når baby er klar er det længe ventet. . og så er vi utrolig beredte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

føles på samme måde, hvad mener du med det? 

Jamen der er ikke ret meget andet At gøre end at vente...  

Kæresten og jeg har prøvet i nu 5 år.. med 4 SA. Hvis det er første forsøg for dig nu, må du væbne dig med tålmodighed, det kan være lykken tilsmiler dig efter nytår jo 

Jeg er begyndt at tænke : Baby kommer når baby er klar.. og når baby er klar er det længe ventet. . og så er vi utrolig beredte 

At jeg synes, jeg kunne ane en streg, men ikke havde samme overbevisning som i går aftes.

Tålmodighed er en dyd, men da dette også er vores første barn er jeg nok lidt mere på dupperne.

Og vil det jo utrolig gerne, og også derfor er jeg rundforvirret efter den test i går.

Anmeld

28. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

At jeg synes, jeg kunne ane en streg, men ikke havde samme overbevisning som i går aftes.

Tålmodighed er en dyd, men da dette også er vores første barn er jeg nok lidt mere på dupperne.

Og vil det jo utrolig gerne, og også derfor er jeg rundforvirret efter den test i går.

det forstår jeg .. det er også vores 1 barn vi prøver på at lave... og havde det på samme måde som dig .. sidste gang jeg kunne skimte 2 streger på testen ... Håber da der er noget.. 

Anmeld

28. december 2011

Kløver

Jeg ville desværre sige ugyldig og negativ, den øverste kan Jeg slet ikke se hverken test eller kontrol streg og den nederste kan Jeg kun se 1 streg. Krydser for tydelig test om et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.