Hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Den ene er en skygge fra MAX-stregen Jeg blev også forvirret i begyndelsen..

Kan se de 3 streger på begge billeder:/ Har aldrig prøvet de teste, kun Valmed som er super gode - også før tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Kan se de 3 streger på begge billeder:/ Har aldrig prøvet de teste, kun Valmed som er super gode - også før tid

Nåh okay

Jeg kan (heldigvis) kun se to

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Jeg ser en positiv test nederst

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for tilbagemeldingerne. Nu bliver jeg pludselig bange for at den er falsk positiv ... Men der er jo en streg. Men hvis jeg tager en ny test i morgen tidlig er mit urin vel bedre at teste i?

Anmeld

27. december 2011

Ansemusen

Jeg kan se 2 streger på test nr. 2 på BEGGE billeder

Anmeld

27. december 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Tusind tak for tilbagemeldingerne. Nu bliver jeg pludselig bange for at den er falsk positiv ... Men der er jo en streg. Men hvis jeg tager en ny test i morgen tidlig er mit urin vel bedre at teste i?

Ja gør det

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.Er glad for alle tilbagemeldingerne. Her til morgen kunne jeg ikke se særlig meget på g-testen og blev helt i tvivl om jeg så en streg uden den var der. Tydelig var den hvert fald ikke, men hvis hcg-tallet skal have en chance for at stige(forventer helst ikke mens den 4. Jan.) skal jeg nok tættere på m-dag før jeg kan se noget mere.I forvejen er det ret tidligt, jeg fik en svag streg(7-8 dage før m-dag)Kryds fingre for mig

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Og min iPhone har åbenbart svært ved at lave mellemrum

Anmeld

28. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Hej piger.Er glad for alle tilbagemeldingerne. Her til morgen kunne jeg ikke se særlig meget på g-testen og blev helt i tvivl om jeg så en streg uden den var der. Tydelig var den hvert fald ikke, men hvis hcg-tallet skal have en chance for at stige(forventer helst ikke mens den 4. Jan.) skal jeg nok tættere på m-dag før jeg kan se noget mere.I forvejen er det ret tidligt, jeg fik en svag streg(7-8 dage før m-dag)Kryds fingre for mig

Okay , ja man skal passe på med at glæde sig for meget. Jeg fik på et tidspunkt en streg der var meget tydligere end den her .. dog efter tidsrammen på testen.. og den var negativ... men krydser da fingre for dig

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Okay , ja man skal passe på med at glæde sig for meget. Jeg fik på et tidspunkt en streg der var meget tydligere end den her .. dog efter tidsrammen på testen.. og den var negativ... men krydser da fingre for dig

Ja, du har fuldstændig ret, men det kan være svært. Især når man står med de to streger der i hånden.

Hvad skal man lige gøre ved sig selv, når det ikke føles på samme måde, når man står med en test morgenen efter ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.