Hvad har mor og barn fået i julegave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Lene76

Sofia skriver:

Dejlige gaver - jeg elsker også bare molos fleecedragter. Alfred har haft en grøn og en blå men han passer dem ikke mere desværre. Hvilken farve gav i Nanna??

Hvor er I alle aktive med de hullahopringe, SEJT!

det er osse sjovt med hula ringen......  

Vi gav Nanna molo fleecedragten i grå med lilla kanter, super fin hun har osse haft en i tyrkish med pink  de har pt en masse molo på bud i ønskebørn i cityvest osse fleecedragter til enten 199 el 249 kan ik lige huske det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

MorEllen

Sjovt at se hvad I har fået allesammen Mange dejlige gaver!

Marie fik en gåvogn (som hun rænder rundt med dagen lang..), "hoppeko", puttekasse, et par stofdyr med og uden lyd, conversesko, tøj, dejlig sovepose til klapvognen, diverse Biro-legetøj, legekopper og fat, og billedbøger. En del af legetøjet er for "stort" til hende, men så har vi da noget at tage frem om nogle måneder
Mor fik en dejlig parfume, tøj, armbånd, blender, køkkenvægt, kaffe og chokolade, Willowtree figurer som jeg samler på, kaffe og chokolade og gavekort. Dejlige gaver jeg absolut kan bruge

Anmeld

31. december 2011

MorEllen

Morellen skriver:

Sjovt at se hvad I har fået allesammen Mange dejlige gaver!

Marie fik en gåvogn (som hun rænder rundt med dagen lang..), "hoppeko", puttekasse, et par stofdyr med og uden lyd, conversesko, tøj, dejlig sovepose til klapvognen, diverse Biro-legetøj, legekopper og fat, og billedbøger. En del af legetøjet er for "stort" til hende, men så har vi da noget at tage frem om nogle måneder
Mor fik en dejlig parfume, tøj, armbånd, blender, køkkenvægt, kaffe og chokolade, Willowtree figurer som jeg samler på, kaffe og chokolade og gavekort. Dejlige gaver jeg absolut kan bruge

Jeg må lige tilføje en lille men vigtig ting! Marie har arvet denne musikstolen fra sine grandfettere og grandkusiner! Og hun ELSKER den!! Hun kan sidde der megalænge og bare lytte til musikken og rokke frem og tilbage i takt Den vinder helt klart over alle julegaverne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.