DK skriver:
 Ihhh en masse skønne gaver du har fået!! Hvor lækkert!
 Richard har fået: En Lynet McQueen Bamse og LM bold, en klassisk gynge i træ med farvede træperler til sider (fra os), et bondegårdspuslespil, et rasmusklump puslespil, en fin blå skjorte, en håndbold og basket ball i ministørrelse, en alm blød bold, fra Play2Learn: en lastbil med bolde i ladet der kan køre frem og bakke automatisk med lys og lyd, en Robin Hood ridderborg, en brandbil med lyde. Fra play mobil 123 en racerbil og lastbil med lad til racerbilen og små mænd dertil. En dukke der kan grine og sige babylyde (den får mange mange våååde kys/snav), en fjernstyret bi (jo bi, ikke bil
) med lys, et par osh kosh smækbukser, 2 pegebøger, 1 dvd med dyr fra landet, converse sko (også fra os). Det var vist det.
 Jeg var ikke på julegaver med andre end mine to søstre i år. Med evt. truende arbejdsløshed osv. næste år, så synes jeg ikke at det var i år at vi skulle brænde knap 10.000 kr som vi plejer af på julegaver (plus at jeg hellere ville spare/gemme pengene til at holde en "jeg er blevet færdig som jurist"-fest
 og ikke vil have råd til begge dele og NÆGTER at købe julegaver på klods). Trods det var der overraskende mange gaver til mig under juletræet. Jeg fik en taske til mit kamera, en bluse fra Selected, en højtaljet nederdel med lakbælte, en sweater, en check, bankoverførsel, en creme fra Isabella Smith uden parabener, og det sødeste brev fra mine forældre så jeg lige måtte pive lidt

. Fra Mikkel fik jeg en KÆMPE buket tulipaner (tror der var næsten 100!) Vi var jo heller ikke på gave, så fik istedet dem d. 21.12, og de har så pyntet så fint hele julen.
 Trods det at jeg stædigt holder på at jeg bliver meget glad for mine julegaver og giver for at glæde osv, så må jeg indrømme at det altså var noget helt særligt at få gaver i år, hvor jeg ikke regnede med at få nogen. Altså det var bare så overraskende og dejligt og jeg blev så glad for dem!! Det var nederen ikke at give Mikkel noget, men på en måde gjorde det alligevel ikke så meget fordi vi havde sådan en dejlig aften med masser af små kys og holden i hånd, og blinken over bordet og den slags, sååå dejligt

Men jeg håååber at jeg næste år er med job og igen kan give masser af julegaver til hele familien!
 Sikke mange ting Richard har fået, vi kommer til gyngetur til sommer! (Eller når den er hængt op) 
 Ih, jeg vil også have en have med både gynge, trampolin, terasse og tørrestativ ligesom jeres. Basta.
 Jeg kan godt lide at han har fået tre bolde, han bliver helt sikkert medlem hos FC Egebjerg! Der er en boldspiller gemt i ham. (Selvom ridderborgen jo trækker lidt i rollespilsretningen).
 Dejligt du fik så mange fine gaver. Man bliver altid mere overrasket når det er uventet! Sødt af MIkkel med alle blomsterne.