Hvad har mor og barn fået i julegave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Lene76

Sikke nogel dejlige gaver i har fået

Nanna har osse fået mega mange gaver, af os fik hun en molo fleecedragt, og en bog med små papbøger i. af andre har hun fået gulvpuslespil, 2 par læderfutter, 2 bodyes fra me too, 1 par bukser fra me too, 3 kjoler fra hm, en gåvogn fra kids wood, et par papbøger mere..... og et par gavekort til salling.

Jeg har fået et hula hop ring, sengetøj og gavekort til nyt gulv i vores gang og køkken ( fælles med min kære mand) af min mand og dejlige unger har jeg fået gummistøvler, hjemmesko og en flot halskæde med hjerte og nogle flotte bling bling sten samt et par øreringe  så en dejlige jul men hvor der osse var plads til gaver til mig og min mand...... men f hvor var der mange gaver, men sådan er det jo nok at ha 4 unger

Glædelig jul og godt nytår kære medmødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Sofia

DK skriver:

Ihhh en masse skønne gaver du har fået!! Hvor lækkert!

Richard har fået: En Lynet McQueen Bamse og LM bold, en klassisk gynge i træ med farvede træperler til sider (fra os), et bondegårdspuslespil, et rasmusklump puslespil, en fin blå skjorte, en håndbold og basket ball i ministørrelse, en alm blød bold, fra Play2Learn: en lastbil med bolde i ladet der kan køre frem og bakke automatisk med lys og lyd, en Robin Hood ridderborg, en brandbil med lyde. Fra play mobil 123 en racerbil og lastbil med lad til racerbilen og små mænd dertil. En dukke der kan grine og sige babylyde (den får mange mange våååde kys/snav), en fjernstyret bi (jo bi, ikke bil) med lys, et par osh kosh smækbukser, 2 pegebøger, 1 dvd med dyr fra landet, converse sko (også fra os). Det var vist det.

Jeg var ikke på julegaver med andre end mine to søstre i år. Med evt. truende arbejdsløshed osv. næste år, så synes jeg ikke at det var i år at vi skulle brænde knap 10.000 kr som vi plejer af på julegaver (plus at jeg hellere ville spare/gemme pengene til at holde en "jeg er blevet færdig som jurist"-fest og ikke vil have råd til begge dele og NÆGTER at købe julegaver på klods). Trods det var der overraskende mange gaver til mig under juletræet. Jeg fik en taske til mit kamera, en bluse fra Selected, en højtaljet nederdel med lakbælte, en sweater, en check, bankoverførsel, en creme fra Isabella Smith uden parabener, og det sødeste brev fra mine forældre så jeg lige måtte pive lidt. Fra Mikkel fik jeg en KÆMPE buket tulipaner (tror der var næsten 100!) Vi var jo heller ikke på gave, så fik istedet dem d. 21.12, og de har så pyntet så fint hele julen.

Trods det at jeg stædigt holder på at jeg bliver meget glad for mine julegaver og giver for at glæde osv, så må jeg indrømme at det altså var noget helt særligt at få gaver i år, hvor jeg ikke regnede med at få nogen. Altså det var bare så overraskende og dejligt og jeg blev så glad for dem!! Det var nederen ikke at give Mikkel noget, men på en måde gjorde det alligevel ikke så meget fordi vi havde sådan en dejlig aften med masser af små kys og holden i hånd, og blinken over bordet og den slags, sååå dejligt 

Men jeg håååber at jeg næste år er med job og igen kan give masser af julegaver til hele familien!

Sikke mange ting Richard har fået, vi kommer til gyngetur til sommer! (Eller når den er hængt op) Ih, jeg vil også have en have med både gynge, trampolin, terasse og tørrestativ ligesom jeres. Basta.

Jeg kan godt lide at han har fået tre bolde, han bliver helt sikkert medlem hos FC Egebjerg! Der er en boldspiller gemt i ham. (Selvom ridderborgen jo trækker lidt i rollespilsretningen).

Dejligt du fik så mange fine gaver. Man bliver altid mere overrasket når det er uventet! Sødt af MIkkel med alle blomsterne.

Men jeg føler mig lidt snydt, for hvad fik Kirstine i julegave???

Anmeld

29. december 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Felix fik en hel masse tøj, hammerbrædt, puttekasse, en brandbil der lyser og larmer, en peter plys snurretop der lyser og larmer, små møbler til værelset (af os), penge, en pegebog, legemad, plasticservice, sutter (fra mine brødre på 13 og 15, og nu dur KUN de sutter.. skøre baby altså!), en kæmpebamse, duplo, en "vogn" med træklodser fra ikea og så kan jeg vist ikke komme i tanke om mere... - jo, en minighettoblaster til værelset

Jeg fik en tatto af Jørn, et vedhæng til mit armbånd af Felix, pengegaver, pilgrim læderarmbånd med to små vedhæng, strømper, springforme, ildfaste fade, støvsuger, julepynt, fingerringe, lysestager - nogle af tingene fælles med Jørn!

Jeg syntes vi fik overvældende mange gaver i år - næste år tager vi dem af 2 omgange for jeg følte slet ikke jeg havde tid til at pakke op og "kode" ind, hvem der havde givet hvad.. 

Felix havde ønsket sig en gåvogn fra Brio og en babygynge - det tror jeg vi bruger hans julegavepenge fra olderne på, jeg tænker at det vil være et hit for ham NU, men måske ikke brugbart så længe, hvis han først får det til fødselsdag om 3 mdr.. 

Sikke mange gode ting til jer alle Jeg kan godt følge dig i man næsten ikke kan nå at pakke op, huske hvem man fik hvad af, og ikke når at glæde sig.. Jeg tror også vi skal pakke op i et noget mere slow tempo næste år!

Anmeld

29. december 2011

Sofia

bøgelund skriver:

dejlige gaver i alle fik.. 

Anna fik 2 dukker, en klapvogn til dukken, en brio barnevogn til dukken, tøj til dukken, play2learn hus (stort et) med en masse til, play2learn møllehus, indkøbsvogn fyldt med legemad, tøj, fe tryllestav, wallstickers.. tror det var det.. hun var helt rundt på gulvet over alle de gaver.. 

aner ikke hvad vi skal ønskes os til hendes første fødselsdag næste lørdag.. 

jeg fik tøj, lækker shampoo + balsam fra frisøren, 2500 kr som tilskud til nyt spisebord, undertøj, salatbestik fra grand cru, dansemus i sølv og lilla, gavekort til rosengårdscenteret.. fælles fik mig og kæresten også den der friture maskine, hvor der kun skal 1 skefuld olie i ..  

berigende og dejlig aften med mine forældre og bedsteforældre.. 

Hvor hyggeligt med alle dukke-gaverne Hun er en sød lille størrelse den lille Anna, så kær på profilbilledet

Ja hvad søren skal I ønske jer til hendes fødselsdag? Hmmm hvad med nogle praktiske ting? Cykelhjelm, cykelsæde, regntøj, flyverdragt i den næste størrelse osv??

Anmeld

29. december 2011

Sofia

Lene76 skriver:

Sikke nogel dejlige gaver i har fået

Nanna har osse fået mega mange gaver, af os fik hun en molo fleecedragt, og en bog med små papbøger i. af andre har hun fået gulvpuslespil, 2 par læderfutter, 2 bodyes fra me too, 1 par bukser fra me too, 3 kjoler fra hm, en gåvogn fra kids wood, et par papbøger mere..... og et par gavekort til salling.

Jeg har fået et hula hop ring, sengetøj og gavekort til nyt gulv i vores gang og køkken ( fælles med min kære mand) af min mand og dejlige unger har jeg fået gummistøvler, hjemmesko og en flot halskæde med hjerte og nogle flotte bling bling sten samt et par øreringe  så en dejlige jul men hvor der osse var plads til gaver til mig og min mand...... men f hvor var der mange gaver, men sådan er det jo nok at ha 4 unger

Glædelig jul og godt nytår kære medmødre

Dejlige gaver - jeg elsker også bare molos fleecedragter. Alfred har haft en grøn og en blå men han passer dem ikke mere desværre. Hvilken farve gav i Nanna??

Hvor er I alle aktive med de hullahopringe, SEJT!

Anmeld

29. december 2011

bøgelund

Sofia skriver:

Hvor hyggeligt med alle dukke-gaverne Hun er en sød lille størrelse den lille Anna, så kær på profilbilledet

Ja hvad søren skal I ønske jer til hendes fødselsdag? Hmmm hvad med nogle praktiske ting? Cykelhjelm, cykelsæde, regntøj, flyverdragt i den næste størrelse osv??

cykelhjelm, cykelstol og flyverdragt har vi..  

hun ønsker sig vist en smallstuff dukkeseng. er moren kommet frem til. det er bare svært, for der er længe til næste jul og fødselsdag. så det er med at tænke fremad. 

og tak, hun er os en skøn en..  

Anmeld

29. december 2011

AnneBJ

bøgelund skriver:

hun ønsker sig vist en smallstuff dukkeseng. er moren kommet frem til. det er bare svært, for der er længe til næste jul og fødselsdag. så det er med at tænke fremad. 

Nu tænker jeg helt frem til hun bliver 2 år... 

Duplo
Modellervoks
Bøger (Fx, Totte/Lotte, Alfons Åberg, Babapappa, bamse og kylling..)
Puslespil
Farveblyanter og malebog
Legekøkken
Legemad
Sengetøj
Musikinstrumenter
Badebassin
Hammerbrædt
Puttekasse
Stabletårn
Trehjule ladcykel
Scooter/ den klassiske rød/blå med gule håndtag
Store perler og plader dertil
Babygynge
Trækvogn
Bobbles tumledyr
Sækkestol
Toiletsæde

Håber det kunne bruges til inspiration. Jeg har tænkt på den tid jeg arbejdede i vuggestue og hvad ungerne legede med  

Anmeld

29. december 2011

Mettemus

bøgelund skriver:

Laurits får juniordyne, pude og sengetøj i fødselsdagsgave

Der udover ønsker han sig sko i str 20, strømper, nattøj, hummelsæt i str 86, en vågelampe til værelset formet som en skildpadde

Og så flere af de ting der står på Annes liste

Anmeld

29. december 2011

bøgelund

Mettemus skriver:

Laurits får juniordyne, pude og sengetøj i fødselsdagsgave

Der udover ønsker han sig sko i str 20, strømper, nattøj, hummelsæt i str 86, en vågelampe til værelset formet som en skildpadde

Og så flere af de ting der står på Annes liste

Vi har det hele bortset fra at vorés lampe er en blomst. men tusind tak for de gode bud.. Vi har tænkt på at ønske penge til opsparingen, så kan vi købe noget senere på året. Men hun skal næsten os have nogle gaver.  

Anmeld

29. december 2011

bøgelund

AnneBJ skriver:

Nu tænker jeg helt frem til hun bliver 2 år... 

Duplo
Modellervoks
Bøger (Fx, Totte/Lotte, Alfons Åberg, Babapappa, bamse og kylling..)
Puslespil
Farveblyanter og malebog
Legekøkken
Legemad
Sengetøj
Musikinstrumenter
Badebassin
Hammerbrædt
Puttekasse
Stabletårn
Trehjule ladcykel
Scooter/ den klassiske rød/blå med gule håndtag
Store perler og plader dertil
Babygynge
Trækvogn
Bobbles tumledyr
Sækkestol
Toiletsæde

Håber det kunne bruges til inspiration. Jeg har tænkt på den tid jeg arbejdede i vuggestue og hvad ungerne legede med  

Tak for nogle fine forslag�� der var nogle ting hun ikke har.. Wheely bug får hun af mormor og morfar. Den har hun prøvet hos hendes fætter, og den elskede hun. Så det er mit forslag til jer.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.