Hej søde damer
 Det er altid sjovt at høre hvad I har fået i julegave 
 Eller det synes jeg i hvert fald det er - så jeg håber I byder ind med hvad der gemte sig under jeres træ
 Eller bare et par af gaverne!
 Alfred fik blandt andet: Duplo, en Giraf man kan stå ved, den kan lyse og så kan der køre bolde på den (tror den bliver et hit), en hjemmestrikket trøje fra min mors hånd, en skjorte, en putteko fra Djeco - den er så fin, en brandbil fra Brio, et hammerbræt fra Brio, puslespil, en ko, en gris og en hest fra Schleich, en hue, tre pegebøger, hæklet bold fra smallstuf og en hjemmesyet uglepude! Tror det var det, kan ikke komme i tanke om flere
 Jeg fik en cremefarvet kitchenaid (LOVE IT), som en fælles gave til mig og min kæreste. Af min kæreste fik jeg en super fin kjole/jakke (kan bruges til begge dele) fra COS og to par øreringe - og de var i en fin æske hvor der var graveret en hilsen på, simpelthen så fint! Fik også en lækker uld pude fra HAY, bogen "Det syvende barn", mascare, øjencreme og makeup-fjerner fra Helena Rubinstein, en karaffel fra Kähler, en trøje, undertøj, sokker, en serverings bakke, to par strømpebukser, en kageæske, to små skåle til slik, lakridsrods the, karameller, chokolade, et strikket etui til min iPhone, gavekort til Imerco og..... en fin tegning klistret på lilla pap som Alfred har lavet i vuggeren

Vi havde en rigtig hyggelig juleaften og i det hele taget nogle gode juledage. Var i byen i Horsens første juledag, og det var vildt sjovt, dejligt at komme ud og mødes med alle gymnasievennerne, alle er altid i byen den dag. Anden juledag fejrede vi min svigermors fødselsdag og nu er vi hjemme i skønne dejlige Århus.
 Så kan vi begynde at glæde os til nytårsaften. Vi får besøg af dejlige venner og jeg har netop i dag indkøbt knallerter til bordet