Hvad har mor og barn fået i julegave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.512 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Sofia

Hej søde damer

Det er altid sjovt at høre hvad I har fået i julegave Eller det synes jeg i hvert fald det er - så jeg håber I byder ind med hvad der gemte sig under jeres træ Eller bare et par af gaverne!

Alfred fik blandt andet: Duplo, en Giraf man kan stå ved, den kan lyse og så kan der køre bolde på den (tror den bliver et hit), en hjemmestrikket trøje fra min mors hånd, en skjorte, en putteko fra Djeco - den er så fin, en brandbil fra Brio, et hammerbræt fra Brio, puslespil, en ko, en gris og en hest fra Schleich, en hue, tre pegebøger, hæklet bold fra smallstuf og en hjemmesyet uglepude! Tror det var det, kan ikke komme i tanke om flere

Jeg fik en cremefarvet kitchenaid (LOVE IT), som en fælles gave til mig og min kæreste. Af min kæreste fik jeg en super fin kjole/jakke (kan bruges til begge dele) fra COS og to par øreringe - og de var i en fin æske hvor der var graveret en hilsen på, simpelthen så fint! Fik også en lækker uld pude fra HAY, bogen "Det syvende barn", mascare, øjencreme og makeup-fjerner fra Helena Rubinstein, en karaffel fra Kähler, en trøje, undertøj, sokker, en serverings bakke, to par strømpebukser, en kageæske, to små skåle til slik, lakridsrods the, karameller, chokolade, et strikket etui til min iPhone, gavekort til Imerco og..... en fin tegning klistret på lilla pap som Alfred har lavet i vuggeren

Vi havde en rigtig hyggelig juleaften og i det hele taget nogle gode juledage. Var i byen i Horsens første juledag, og det var vildt sjovt, dejligt at komme ud og mødes med alle gymnasievennerne, alle er altid i byen den dag. Anden juledag fejrede vi min svigermors fødselsdag og nu er vi hjemme i skønne dejlige Århus.

Så kan vi begynde at glæde os til nytårsaften. Vi får besøg af dejlige venner og jeg har netop i dag indkøbt knallerter til bordet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

_-Kathrine-_

Rigtig glædelig jul tul jer!
Og sikke begavet I er blevet!
Villads fik bla. En autostol, Recaro 9-35 kg og han sidder suuuuper godt i den, brio hammerbrædt, dublo, tøj, kaj og andrea hånddukker, og en lastbil der kan køre og læsse bolde af laddet-mega sød!
Jeg fik en Hay pude, el-tandbørste, kähler vase, rosendahl tallerkner, vinterjakke+ mandelgaven, som var bif-billetter
Vi havde en fantastisk juleaften og Villads var med om træet

Anmeld

28. december 2011

Sofia

_-Kathrine-_ skriver:

Rigtig glædelig jul tul jer!
Og sikke begavet I er blevet!
Villads fik bla. En autostol, Recaro 9-35 kg og han sidder suuuuper godt i den, brio hammerbrædt, dublo, tøj, kaj og andrea hånddukker, og en lastbil der kan køre og læsse bolde af laddet-mega sød!
Jeg fik en Hay pude, el-tandbørste, kähler vase, rosendahl tallerkner, vinterjakke+ mandelgaven, som var bif-billetter
Vi havde en fantastisk juleaften og Villads var med om træet

Sikke nogle gode gaver, og hvor er det pudsigt at vi har fået mange af de samme ting, Hay pude Og noget fra kähler!

Anmeld

28. december 2011

_-Kathrine-_

Sofia skriver:

Sikke nogle gode gaver, og hvor er det pudsigt at vi har fået mange af de samme ting, Hay pude Og noget fra kähler!

Ja, det var lidt pudsigt Er blevet helt tosset med de Hay puder og syntes den jeg fik i julegave så så ensom ud i vores store sofa, så var ude og købe en ven til den igår og et tæppe

Anmeld

28. december 2011

Mettemus

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, det var lidt pudsigt Er blevet helt tosset med de Hay puder og syntes den jeg fik i julegave så så ensom ud i vores store sofa, så var ude og købe en ven til den igår og et tæppe

Haha,

Anmeld

28. december 2011

Mettemus

Ih sikke mange go'e gaver! Og han Morten lyder da som om han godt kunne lære mænd i al almindelighed en ting eller to om at købe gode kærestegaver! Jeg ved slet ikke hvordan puder fra Hay ser ud - det må jeg lige undersøge.

Vi fik også mange ting, men Jens og jeg gav ikke hinanden gaver i år - økonomien har ikke rigtig været til det. Til gengæld har vi lovet hinanden at det var sidste gang det skete - især jeg synes nemlig det var rigtig trist at der ikke var en lille ting til mig fra ham. Ikke noget særligt, bare noget han synes at jeg skulle have... Nå, håber der er mere luft i økonomien til næste år.

Laurits fik masser af Duplo, en puttekasse og et stabeltårn med dyr fra Djeco (elsker det mærke!), sådan en svamp med tre hoveder ovenpå med hul ned igennem så man kan smide en bold igennem så den siger sjove lyde og kommer ud forneden (gir det mening?), masser af tøj, en politibil fra Fisher Price som laver en farlig larm, men som heldigvis kan slukkes for igen, og så havde vi købt nogle ting til værelset til ham som ikke var pakket ind, og som allerede var taget i brug. Og så fik han af min veninde fra London den FINESTE julekugle. Hun mente at han nok ville få legetøj nok, så hun ville hellere give han det første stykke julepynt. Altså - han kommer jo ikke til at kunne lege med den, men jeg er i hvert fald super glad for den!

Jeg fik en flybillet til London, en kuffert i håndbagagestr,  Eva Solo vinglas (dem med skrå kant), cremer fra Clinique, kande, serveringsbakke og sengetøj.

Fælles fik vi et gavekort til Lysmesteren og en pengegave af mine bedsteforældre

Jeg var ganske tilfreds - alt andet ville vist være flabet

Anmeld

28. december 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Ih sikke mange go'e gaver! Og han Morten lyder da som om han godt kunne lære mænd i al almindelighed en ting eller to om at købe gode kærestegaver! Jeg ved slet ikke hvordan puder fra Hay ser ud - det må jeg lige undersøge.

Vi fik også mange ting, men Jens og jeg gav ikke hinanden gaver i år - økonomien har ikke rigtig været til det. Til gengæld har vi lovet hinanden at det var sidste gang det skete - især jeg synes nemlig det var rigtig trist at der ikke var en lille ting til mig fra ham. Ikke noget særligt, bare noget han synes at jeg skulle have... Nå, håber der er mere luft i økonomien til næste år.

Laurits fik masser af Duplo, en puttekasse og et stabeltårn med dyr fra Djeco (elsker det mærke!), sådan en svamp med tre hoveder ovenpå med hul ned igennem så man kan smide en bold igennem så den siger sjove lyde og kommer ud forneden (gir det mening?), masser af tøj, en politibil fra Fisher Price som laver en farlig larm, men som heldigvis kan slukkes for igen, og så havde vi købt nogle ting til værelset til ham som ikke var pakket ind, og som allerede var taget i brug. Og så fik han af min veninde fra London den FINESTE julekugle. Hun mente at han nok ville få legetøj nok, så hun ville hellere give han det første stykke julepynt. Altså - han kommer jo ikke til at kunne lege med den, men jeg er i hvert fald super glad for den!

Jeg fik en flybillet til London, en kuffert i håndbagagestr,  Eva Solo vinglas (dem med skrå kant), cremer fra Clinique, kande, serveringsbakke og sengetøj.

Fælles fik vi et gavekort til Lysmesteren og en pengegave af mine bedsteforældre

Jeg var ganske tilfreds - alt andet ville vist være flabet

Ja, jeg er også bare så glad for de gaver jeg har fået af Morten, han er altid god til at finde noget fint, selvom vi har et budget der ikke er ret stort. Håber også jeres økonomi er bedre næste år, måske har Jens fundet arbejde med hans nye uddannelse der, det krydser jeg fingre for. Håber godt nok også jeg selv har job der.

Sørme mange gaver Laurits fik, SKØNT!! Og jeg eeeelsker også djeco!!

Det er da mega lækkert med billetten til London, hvornår skal du afsted så?

Kom rigtig godt ind i det nye år - hvordan løber den aften forresten af stablen?

KNUS

Anmeld

28. december 2011

DK

Ihhh en masse skønne gaver du har fået!! Hvor lækkert!

Richard har fået: En Lynet McQueen Bamse og LM bold, en klassisk gynge i træ med farvede træperler til sider (fra os), et bondegårdspuslespil, et rasmusklump puslespil, en fin blå skjorte, en håndbold og basket ball i ministørrelse, en alm blød bold, fra Play2Learn: en lastbil med bolde i ladet der kan køre frem og bakke automatisk med lys og lyd, en Robin Hood ridderborg, en brandbil med lyde. Fra play mobil 123 en racerbil og lastbil med lad til racerbilen og små mænd dertil. En dukke der kan grine og sige babylyde (den får mange mange våååde kys/snav), en fjernstyret bi (jo bi, ikke bil) med lys, et par osh kosh smækbukser, 2 pegebøger, 1 dvd med dyr fra landet, converse sko (også fra os). Det var vist det.

Jeg var ikke på julegaver med andre end mine to søstre i år. Med evt. truende arbejdsløshed osv. næste år, så synes jeg ikke at det var i år at vi skulle brænde knap 10.000 kr som vi plejer af på julegaver (plus at jeg hellere ville spare/gemme pengene til at holde en "jeg er blevet færdig som jurist"-fest og ikke vil have råd til begge dele og NÆGTER at købe julegaver på klods). Trods det var der overraskende mange gaver til mig under juletræet. Jeg fik en taske til mit kamera, en bluse fra Selected, en højtaljet nederdel med lakbælte, en sweater, en check, bankoverførsel, en creme fra Isabella Smith uden parabener, og det sødeste brev fra mine forældre så jeg lige måtte pive lidt. Fra Mikkel fik jeg en KÆMPE buket tulipaner (tror der var næsten 100!) Vi var jo heller ikke på gave, så fik istedet dem d. 21.12, og de har så pyntet så fint hele julen.

Trods det at jeg stædigt holder på at jeg bliver meget glad for mine julegaver og giver for at glæde osv, så må jeg indrømme at det altså var noget helt særligt at få gaver i år, hvor jeg ikke regnede med at få nogen. Altså det var bare så overraskende og dejligt og jeg blev så glad for dem!! Det var nederen ikke at give Mikkel noget, men på en måde gjorde det alligevel ikke så meget fordi vi havde sådan en dejlig aften med masser af små kys og holden i hånd, og blinken over bordet og den slags, sååå dejligt 

Men jeg håååber at jeg næste år er med job og igen kan give masser af julegaver til hele familien!

Anmeld

28. december 2011

AnneBJ

Felix fik en hel masse tøj, hammerbrædt, puttekasse, en brandbil der lyser og larmer, en peter plys snurretop der lyser og larmer, små møbler til værelset (af os), penge, en pegebog, legemad, plasticservice, sutter (fra mine brødre på 13 og 15, og nu dur KUN de sutter.. skøre baby altså!), en kæmpebamse, duplo, en "vogn" med træklodser fra ikea og så kan jeg vist ikke komme i tanke om mere... - jo, en minighettoblaster til værelset

Jeg fik en tatto af Jørn, et vedhæng til mit armbånd af Felix, pengegaver, pilgrim læderarmbånd med to små vedhæng, strømper, springforme, ildfaste fade, støvsuger, julepynt, fingerringe, lysestager - nogle af tingene fælles med Jørn!

Jeg syntes vi fik overvældende mange gaver i år - næste år tager vi dem af 2 omgange for jeg følte slet ikke jeg havde tid til at pakke op og "kode" ind, hvem der havde givet hvad.. 

Felix havde ønsket sig en gåvogn fra Brio og en babygynge - det tror jeg vi bruger hans julegavepenge fra olderne på, jeg tænker at det vil være et hit for ham NU, men måske ikke brugbart så længe, hvis han først får det til fødselsdag om 3 mdr.. 

Anmeld

28. december 2011

bøgelund

dejlige gaver i alle fik.. 

Anna fik 2 dukker, en klapvogn til dukken, en brio barnevogn til dukken, tøj til dukken, play2learn hus (stort et) med en masse til, play2learn møllehus, indkøbsvogn fyldt med legemad, tøj, fe tryllestav, wallstickers.. tror det var det.. hun var helt rundt på gulvet over alle de gaver.. 

aner ikke hvad vi skal ønskes os til hendes første fødselsdag næste lørdag.. 

jeg fik tøj, lækker shampoo + balsam fra frisøren, 2500 kr som tilskud til nyt spisebord, undertøj, salatbestik fra grand cru, dansemus i sølv og lilla, gavekort til rosengårdscenteret.. fælles fik mig og kæresten også den der friture maskine, hvor der kun skal 1 skefuld olie i ..  

berigende og dejlig aften med mine forældre og bedsteforældre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.