hurtigt spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Ang. hans temperament underdrev jeg lidt. Er ikke ude på at kritisere ham. Havde bare et spørgsmål. Og det er heller ikke den eneste grund til at jeg er sammen med ham. Jeg elsker ham.. Men nogengange er kærlighed bare ikke nok.. Specielt ikke når vores datter bliver påvirket af vores diskussioner..

Har I prøvet at tale om, hvad der er roden til disse diskutioner? Måske ville det hjælpe jer at tale med nogen om jeres udfordringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

muzen

Anonym skriver:

Tusind tak for råd.. Var ikke klar over det med at jeg ikke måtte flytte..

det var helt så lidt. håber du kan bruge rådene til noget. jeg er glad for at jeg gik til en advokat enden at jeg gjorde det forbi.

heldigvis skrev min eks under på at jeg måtte tage vores søn med. så der var ikke noget ballade der.

Anmeld

28. december 2011

Laura.

Gittemor09 skriver:

forældremyndigheden er meget svær at få... og hvorfor også kæmpe om den??

alt det kamp gavner bestemt ikke jeres lille barn... det gør bare tingene værre... lær og snak om tingene og ens om den lille...!!

men det drejer sig ikke om hvem der er syg, og ikke er syg... det er hvem der kan give jeres barn den mest "normale" dagligdag...

Så sandt !

Anmeld

28. december 2011

Albatrods.

du vil helt sikkert få bopælsret, men i vil have fælles mundighed over barnet .. det er så godt som UMULIGT at få fuld i dagens danmark desværre.

Anmeld

29. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Har I prøvet at tale om, hvad der er roden til disse diskutioner? Måske ville det hjælpe jer at tale med nogen om jeres udfordringer

Han siger hver gang at det ikke er mig. Han bliver bare irriteret over ingenting. Og sur hvis han er det mindste træt.. Han bebrejder bare hans ADHD..

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Han siger hver gang at det ikke er mig. Han bliver bare irriteret over ingenting. Og sur hvis han er det mindste træt.. Han bebrejder bare hans ADHD..

Men hvis han får medicin, burde han vel kunne holde det i ave?

Anmeld

29. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Men hvis han får medicin, burde han vel kunne holde det i ave?

Det tager kun toppen. Han fik endda skiftet ritalin UNO ud med Concerta fordi det skulle have bedre effekt. Men det hjælper ikke særlig meget..

Anmeld

29. december 2011

foto på lærred

Jeg er ked af at høre om din situation, men tænker også, at det måske heller ikke var det bedste at vælge at blive gravid  hvis du ikke føler at faren kan tage vare på jeres barn og han ikke er færdig med folkeskolen endnu. Men jeg håber meget for jeres alle sammen skyld at I finder en god løsning for jeres lille familie og ikke mindst jeres baby.

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Det tager kun toppen. Han fik endda skiftet ritalin UNO ud med Concerta fordi det skulle have bedre effekt. Men det hjælper ikke særlig meget..

Træls. Kan lægerne ikke gørre mere for ham? Hvad med samtaler med en psykolog? Så han måske kan lære at håndtere det bedre...

Anmeld

29. december 2011

Toshiba

Tusind tak for råd.. Var ikke klar over det med at jeg ikke måtte flytte..

selvfølgelig må du flytte - eller bede ham flytte. du skal blot sørge for barnets adresse HELE tiden er med din... ellers har han "bopælsretten" til andet er afgjort i statsforvaltningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.