hurtigt spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
29 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har fælles forældremyndighed.

Hvis vi går fra hinanden og skal i retten for at kæmpe for den fulde forældremyndighed, hvem vinder så? Udelukkende set ud fra at min datter kun er 4 uger gammel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Hvis vi går fra hinanden og skal i retten for at kæmpe for den fulde forældremyndighed, hvem vinder så? Udelukkende set ud fra at min datter kun er 4 uger gammel?

Ingen af jer..

Men du får nok bopælen

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Ingen af jer..

Men du får nok bopælen

Okay. Det var også mest det jeg tænkte på.

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Okay. Det var også mest det jeg tænkte på.

Men intet er sikkert.. Hvis ikke du ammer kan bopælen ligeså godt tilfalde faderen

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Men intet er sikkert.. Hvis ikke du ammer kan bopælen ligeså godt tilfalde faderen

Ja okay... Det skal siges at han har ADHD er 19 år (jeg er selv i starten af 20erne) og har svært ved at styre sim temperament...

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Ja okay... Det skal siges at han har ADHD er 19 år (jeg er selv i starten af 20erne) og har svært ved at styre sim temperament...

så får du den jo nok.. men der er stadig intet der er sikkert.. hvorfor os bekymre sig om det hvis i stadig er kærester og bor sammen??

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

så får du den jo nok.. men der er stadig intet der er sikkert.. hvorfor os bekymre sig om det hvis i stadig er kærester og bor sammen??

Jeg overvejer at gå fra ham. Vi diskuterer dagligt, hvilket er synd for vores datter.. Og han har sagt at hvis jeg går fra ham vil han gøre alt for at han får vores datter på fuldtid...

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Medmindre der er tale om vold, stofmisbrug eller andre lignende faktorer, vil I beholde fælles myndighed. Hvis hun endnu er så lille, vil bopælsretten nok tilfalde dig

Det er dog egentigt umuligt at gisne om, da vi jo ikke kender jeres forhold eller aspekterne i sagen.

Kh. Linda

Anmeld

27. december 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

forældremyndigheden er meget svær at få... og hvorfor også kæmpe om den??

alt det kamp gavner bestemt ikke jeres lille barn... det gør bare tingene værre... lær og snak om tingene og ens om den lille...!!

men det drejer sig ikke om hvem der er syg, og ikke er syg... det er hvem der kan give jeres barn den mest "normale" dagligdag...

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

forældremyndigheden er meget svær at få... og hvorfor også kæmpe om den??

alt det kamp gavner bestemt ikke jeres lille barn... det gør bare tingene værre... lær og snak om tingene og ens om den lille...!!

men det drejer sig ikke om hvem der er syg, og ikke er syg... det er hvem der kan give jeres barn den mest "normale" dagligdag...

Jeg ønsker ikke at kæmpe om den.. Men det gør min kæreste derimod hvis jeg går fra ham.. Jeg ved godt det ikke handler om hvem der er syg osv. Men han kan ifølge mig ikke engang tage ordentligt vare på sig selv. Han kan ikke engang passe sin skole (9.klasse på vuc) hvilket gør at han mister sin indkomst.. Udover det ser jeg det alarmerende at han ikke kan styre sit temperament..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.