Anonym skriver:
Jeg ønsker ikke at kæmpe om den.. Men det gør min kæreste derimod hvis jeg går fra ham.. Jeg ved godt det ikke handler om hvem der er syg osv. Men han kan ifølge mig ikke engang tage ordentligt vare på sig selv. Han kan ikke engang passe sin skole (9.klasse på vuc) hvilket gør at han mister sin indkomst.. Udover det ser jeg det alarmerende at han ikke kan styre sit temperament..
du må endelig heller ikke tage mit indlæg som et overfald... for det var ikke sådan det skulle forstås...!!
men hvis han endelig søger, så skal alle kortene på bordet, og du fortæller din version... men i en ordentlig tone... (efter min mening ihvertfald)
Jeg har næsten lige selv været i statsforvaltningen med min datters far, netop også pga. den fulde forældremyndighed... med opfordring fra en sagsbehandler derovre fra... og da jeg kom derover blev jeg simpelthen høvlet ned, og havde så dårlig en oplevelse...!! men fik fastsat nogle tidspunkter som min datters far skal overholde...!!
men han skal faktisk være meget alvorlig kriminel eller andet helt vildt før du får den fulde forældremyndighed..:!!
lige en lille oplysning fra mig 
Anmeld