Har vi købt tingene for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Toshiba skriver:

det er aldrig for tidligt at være færdig...

så kan i begynde på legetøj til de forskellige alders grupper - dét er dyrt

Dejligt at være i god tid, men syntes bestemt ikke i skal begynde at købe legetøj til de forskellige aldrestrin. I får med garanti mange barselsgaver, dåbsgaver og når den tid kommer fødselsdagsgaver. Så jeg ville ikke købe noget legetøj. Måkse den første bamse eller lign. Men ellers ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er slet ikke for tidligt  Vi var også færdige omkring der med at købe alle de store ting..

Anmeld

27. december 2011

MortilCilas

Jeg var ikke engang 20 uger henne, da vi havde købt barnevogn, autostol osv

Anmeld

27. december 2011

twinny

Altså vi købte barnevogen meget sent.. Da der kan ske rigtig mange ting ved en tvillinggraviditet. og jeg overskuede ikk at stå med en tvillingebarnevogn, hvis der kun var en bebs... Ellers købte vi dem også i god ting. Og det var skønt, at føle sig klar i god tid.

Anmeld

27. december 2011

Kofoed.

twinny skriver:

Altså vi købte barnevogen meget sent.. Da der kan ske rigtig mange ting ved en tvillinggraviditet. og jeg overskuede ikk at stå med en tvillingebarnevogn, hvis der kun var en bebs... Ellers købte vi dem også i god ting. Og det var skønt, at føle sig klar i god tid.

Enig og derfor var det noget heldigt vi ventede til efter 25. uge med at købe barnevogn. Dog er det noget træls at have to tremmesenge, to skråstole osv osv.

TS: synes det er for tidligt at købe de store ting inden NF, men derefter er det frit slag, ja det er hårdt at have ting man ikke skal bruge, men tilgenglæd har man så andre muligheder, hvis ulykken skulle være ude, såsom, at man kan låne sin bror det udstyr man ikke selv bruge, da han "pludselig" venter nummer 2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.