Har vi købt tingene for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. december 2011

christinak

Jeg er idag 23+0 og har faktisk næsten købt alt til baby vi mangler puslebord og en masse andre praktiske ting, men de store ting som vugge, seng, autostol og så fik vi lige vores drømme Odder vogn på tilbud som står ved min mor.Men nu tænker jeg om vi har købt tingene for tidligt, der er jo noget tid til han kommer, hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Toshiba

christinak skriver:

Jeg er idag 23+0 og har faktisk næsten købt alt til baby vi mangler puslebord og en masse andre praktiske ting, men de store ting som vugge, seng, autostol og så fik vi lige vores drømme Odder vogn på tilbud som står ved min mor.Men nu tænker jeg om vi har købt tingene for tidligt, der er jo noget tid til han kommer, hvad synes i?

det er aldrig for tidligt at være færdig...

så kan i begynde på legetøj til de forskellige alders grupper - dét er dyrt

Anmeld

27. december 2011

christinak

Toshiba skriver:

det er aldrig for tidligt at være færdig...

så kan i begynde på legetøj til de forskellige alders grupper - dét er dyrt

Ja det er rigtig nok, ind til videre har bæne og en været den dyreste post og den var endda på tilbud

Anmeld

27. december 2011

Kay

jeg sys ikke det er for tidligt... vi har selv en plan om at købe de ting vi skal bruge når de er på tilbud eller hvius vi finder dem brugte i god stand og til en god pris...

Anmeld

27. december 2011

Benjamins'mor

Overhovedet ikke.

Jeg købte seng, puslebord, barnevogn, badekar osv da jeg var 18 uger henne.

Anmeld

27. december 2011

SS82

Nu har jeg ikke selv været der endnu - men tænker at det er meget smart at have købt det tidligt og løbende. Både så det ikke er en kæmpe udgift på en gang plus at så står man ikke med det hele lige til sidst.

Anmeld

27. december 2011

Clisolka

Jeg syntes heller ikke det er for tidligt, så kan du slappe af og ikke bekymre dig om at skulle ud i sidste øjeblik og købe det 

Anmeld

27. december 2011

samantha1986

christinak skriver:

Barnevogn, kravlegård og små ting havde vi før jeg blev gravid. Og regner og med i løbet af foråret og få købt det vi mangler. Jeg er i dag 17+1 henne.

Jeg synes ikke det gør noget at man er i god tid, så kan man bedre nyde tiden

Anmeld

27. december 2011

christinak

Kay skriver:

jeg sys ikke det er for tidligt... vi har selv en plan om at købe de ting vi skal bruge når de er på tilbud eller hvius vi finder dem brugte i god stand og til en god pris...

Vi har købt det meste her på januar udsalg så sparer man da en del

Anmeld

27. december 2011

christinak

Benjamins'mor skriver:

Overhovedet ikke.

Jeg købte seng, puslebord, barnevogn, badekar osv da jeg var 18 uger henne.

Det er også rart at være i go tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.