Har vi købt tingene for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

christinak

Slott skriver:

Nu har jeg ikke selv været der endnu - men tænker at det er meget smart at have købt det tidligt og løbende. Både så det ikke er en kæmpe udgift på en gang plus at så står man ikke med det hele lige til sidst.

Ja det kan du have ret i for dyrt det er det ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

christinak

Babymor2010 skriver:

Jeg syntes heller ikke det er for tidligt, så kan du slappe af og ikke bekymre dig om at skulle ud i sidste øjeblik og købe det 

Ja rigtig nok og vi skal først lave børneværelset til februar

Anmeld

27. december 2011

Kay

christinak skriver:

Vi har købt det meste her på januar udsalg så sparer man da en del

uhh jeg overvejer det os... men jeg er  kun 8+1 så der er alligevel ret tidligt...

Anmeld

27. december 2011

Benjamins'mor

christinak skriver:

Det er også rart at være i go tid

Lige præcis.

Anmeld

27. december 2011

christinak

samantha1986 skriver:

Barnevogn, kravlegård og små ting havde vi før jeg blev gravid. Og regner og med i løbet af foråret og få købt det vi mangler. Jeg er i dag 17+1 henne.

Jeg synes ikke det gør noget at man er i god tid, så kan man bedre nyde tiden

Du har ret, det kan godt være stressende at købe det hele på en gang

Anmeld

27. december 2011

christinak

Kay skriver:

uhh jeg overvejer det os... men jeg er  kun 8+1 så der er alligevel ret tidligt...

Da jeh var 8 uger henne købte jeg leander sengen fordi den var på tilbud

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

christinak skriver:

Jeg er idag 23+0 og har faktisk næsten købt alt til baby vi mangler puslebord og en masse andre praktiske ting, men de store ting som vugge, seng, autostol og så fik vi lige vores drømme Odder vogn på tilbud som står ved min mor.Men nu tænker jeg om vi har købt tingene for tidligt, der er jo noget tid til han kommer, hvad synes i?

Det er da vist meget efter normen

Anmeld

27. december 2011

Kay

christinak skriver:

Da jeh var 8 uger henne købte jeg leander sengen fordi den var på tilbud

ja oki... hmmm... vi har så også det at vi i familien har flere småbørns familier der ikke skal havde flere børn... der er kommet med hentydninger til at de har en tramme seng og dit og dat.... så skal først lige havde skabt os et overblik over hvad vi får og hvad vi skal ud og købe men det kan jeg jo nå... januar er lang endnu... ja den er jo ikke engang begynt

Anmeld

27. december 2011

Den lykkelige

Så havdevi også købt for tidlig.. vi satte også puslebord på badeværelset og alle tingene frem allerede samme tid som dig.. det jo bare fordi man glæder sig.. og i mit tilfælde gik jeg også og forberedte mig mentalt..

Anmeld

27. december 2011

Isabella_mor

christinak skriver:

Jeg er idag 23+0 og har faktisk næsten købt alt til baby vi mangler puslebord og en masse andre praktiske ting, men de store ting som vugge, seng, autostol og så fik vi lige vores drømme Odder vogn på tilbud som står ved min mor.Men nu tænker jeg om vi har købt tingene for tidligt, der er jo noget tid til han kommer, hvad synes i?

af erfaring vil jeg sige at nej det har i ikke.. fordi at jeg var desværre så uheldig at få bækkensmerter i en slem grad, så jeg er glad for at vi havde fået det meste hjem deromkring. for jeg kunne ikke holde til at komme ud og begynde at slæbe rundt på alle de tunge ting... 

det er altid rart at have det vigtigste.. men du kommer sikkert til at opleve når i har fået jeres lille baby at der er nogle ting i har glemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.