twinny skriver:
Godaften til jer tøser...
Jeg gik min mens igår for anden gang efter jeg har født... (great, for den har jeg virkelig savnet under min graviditet
)
Jeg ved godt, folk siger voldsomt... Meeen hvor voldsomt???
Undskyld detajlerne.. Men jeg har nu hele dagen blødt tamponer igennem på en time og næsten et bind...
(og federe endnu har jeg selvfølgelig været til julefrokost, så folk må have troede jeg var udtæt, så tit jeg var på toilettet..
)
Er det normalt?? Man bliver jo helt svimmel af det... 

Altså, hvis du rent faktisk mener det bogstaveligt talt, at du bliver svimmel af det, så SKAL du gå til lægen, og få tjekket din blodprocent, for man kan rent faktisk godt bløde så meget under menstruation, at man ender ud i et decideret blodtab.
Så faktisk bør du gå til lægen....
Men bortset fra det med blodtab, så lyder det ellers præcis som de fleste dage i min menstruation. Jeg bløder også igennem dobbeltsikringer, på knapt 2 timer.
Hvis jeg sidder ned, eller ligger ned, kan jeg godt mærke jeg bløder. Og når jeg så rejser mig, så skal jeg stort set løbe ud på toilettet, hvis jeg skal nå at sætte mig, inden det tapløber af mig, til trods for både tampon og natbind - hele dagen....
Så altså, for nogle bliver det bare normalt at bløde så meget. Men det er ikke meningen du skal blive svimmel, for så er det decideret blodmangel du er ude i lige pludselig...