Min 2. mens. undrende smiley... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.926 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. december 2011

twinny

Godaften til jer tøser...

Jeg gik min mens igår for anden gang efter jeg har født... (great, for den har jeg virkelig savnet under min graviditet)

Jeg ved godt, folk siger voldsomt... Meeen hvor voldsomt???

Undskyld detajlerne.. Men jeg har nu hele dagen blødt tamponer igennem på en time og næsten et bind...  (og federe endnu har jeg selvfølgelig været til julefrokost, så folk må have troede jeg var udtæt, så tit jeg var på toilettet.. )

Er det normalt?? Man bliver jo helt svimmel af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

bøgelund

twinny skriver:

Jeg gik min mens igår for anden gang efter jeg har født... (great, for den har jeg virkelig savnet under min graviditet)

Undskyld detajlerne.. Men jeg har nu hele dagen blødt tamponer igennem på en time og næsten et bind...  (og federe endnu har jeg selvfølgelig været til julefrokost, så folk må have troede jeg var udtæt, så tit jeg var på toilettet.. )

jeg mindes slet ikke at min var så kraftig første gang.. det plejer din ikke at være eller hvad? 

det eneste problem jeg har haft efter er, at hvis jeg næsten bare glemmer en enkelt pille, så kommer russerne.. (jeg er lidt glemsom på det område, så det er lidt noget shit) 

men normalt tror jeg ikke det er .. for så er jeg unormal.. men hvis du bliver for svimmel, må du snakke med din læge.. drik godt med vand.. 

Anmeld

26. december 2011

Tona

twinny skriver:

Min menstruation var afsindig kraftig første gang efter fødslen. Jeg blev virkelig chokket. Det startede med at jeg vågnede op til det seriøse blodbad i sengen om morgenen. Alt var bare sat til i blod. Dyner, lagen...alt.

Som dagen skred frem måtte jeg skifte tøj flere gange fordi jeg blødte igennem alt selv om jeg havde store natbind på...så ja, det var meget kraftigt. Heldigvis blev det ikke ved med at være så kraftigt de følgende gange.

Føler med dig, bare kom igennem det bedst muligt  Nå ja, og når man bløder så meget og ligefrem er svimmel så skal man spise jerntilskud mens det står på.

Anmeld

26. december 2011

Mira0911

twinny skriver:

Min første mens var ikke så slem efter jeg havde fået lina... Anden gang den kom, hold da lige op hvor var den slem... Blødte fuldstændigt igennem... 

Frygter nu her den 3. gang hvor slem den bliver... 

Jeg tror det er meget normalt... ?

Anmeld

27. december 2011

hekran

twinny skriver:

Efter min 2. fødsel havde jeg det som du beskriver. Da jeg rejste mig fra sengen, troede jeg virkelig jeg skulle forbløde. Undskyld detaljerne, men det løb i strømme ned ad begge ben og jeg kunne intet andet gøre end råbe på manden at han skulle komme med håndklæder NU! Så træls! Men det gik over og normaliserede sig efter nogle dage.

Helena (3. barn) er snart 7 måneder og der er ingen tegn på mens endnu 

Anmeld

27. december 2011

Clisolka

twinny skriver:

Puha det var et rent blodbad her hos mig da jeg fik min mens første gang efter fødslen 

Jeg troede ikke det var muligt at bløde SÅ meget, men jo. Jeg måtte have de store bleer på fra sygehuset fordi jeg blødte igennem natbind (heldigvis havde jeg taget nogle med hjem). Jeg blev også meget svimmel, så jeg tog et jerntilskud de første par dage. 

Nu har jeg haft den 4-5 gange siden, og den har stabiliseret sig pænt  

Anmeld

27. december 2011

twinny

Mange tak, tøser.... Skulle bare lige høre at jeg ikk var helt unormal...

Min første mens var lige så voldsom.. håber den næste bliver bedre....

Jeg må vel godt bruge tamponer nu ikk?

Anmeld

27. december 2011

twinny

bøgelund skriver:

jeg mindes slet ikke at min var så kraftig første gang.. det plejer din ikke at være eller hvad? 

det eneste problem jeg har haft efter er, at hvis jeg næsten bare glemmer en enkelt pille, så kommer russerne.. (jeg er lidt glemsom på det område, så det er lidt noget shit) 

men normalt tror jeg ikke det er .. for så er jeg unormal.. men hvis du bliver for svimmel, må du snakke med din læge.. drik godt med vand.. 

mange tak... Jeg tror det er meget normalt...

Jeg må vel godt bruge tamponer nu? eller?

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

twinny skriver:

nu er det snart to år siden jeg fødte, og som du beskriver din mens lige nu, sådan har min været de første 4 dage hver gang, siden jeg blev mor..

det er meget voldsomt, og den første dag skifter jeg bind OG tampon hver halve time, også selvom det er super jeg bruger.. normal sugeevne er der ikke noget der hedder i mit hjem længere, desværre..

Anmeld

27. december 2011

twinny

An&Jo skriver:

nu er det snart to år siden jeg fødte, og som du beskriver din mens lige nu, sådan har min været de første 4 dage hver gang, siden jeg blev mor..

det er meget voldsomt, og den første dag skifter jeg bind OG tampon hver halve time, også selvom det er super jeg bruger.. normal sugeevne er der ikke noget der hedder i mit hjem længere, desværre..

Øv hvor ærgerligt...

Jeg skal have en hormonspiral. Så håber jeg det bliver bedre...

Jeg må vel godt bruge tamponer nu? altså på min anden mens...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.