Min 2. mens. undrende smiley... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

felicity

twinny skriver:

Godaften til jer tøser...

Jeg gik min mens igår for anden gang efter jeg har født... (great, for den har jeg virkelig savnet under min graviditet)

Jeg ved godt, folk siger voldsomt... Meeen hvor voldsomt???

Undskyld detajlerne.. Men jeg har nu hele dagen blødt tamponer igennem på en time og næsten et bind...  (og federe endnu har jeg selvfølgelig været til julefrokost, så folk må have troede jeg var udtæt, så tit jeg var på toilettet.. )

Er det normalt?? Man bliver jo helt svimmel af det...

fuldstændig sådan havde jeg det den første mens efter fødsel!  havde det faktisk rigtig dårligt!

svimmelhed og stokåndet og blødte ekstremt meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

An&Jo

twinny skriver:

Øv hvor ærgerligt...

Jeg skal have en hormonspiral. Så håber jeg det bliver bedre...

Jeg må vel godt bruge tamponer nu? altså på min anden mens...?

du må bruge tamponer så snart det ikke er ubehageligt for dig mere..
så ja du må gerne bruge dem nu..

det er rigtig træls med min mens, men jeg går regelmæssigt til gynækolog lige nu, og han siger så længe jeg ikke bliver dårlig af det, er det ikke noget problem, men så snart jeg bliver dårlig, skal vi finde en måde at få det til at stoppe på.. en hormonspiral er også i tankerne her, er bare ikke meget for at påvirke min krop så meget..

Anmeld

27. december 2011

twinny

An&Jo skriver:

du må bruge tamponer så snart det ikke er ubehageligt for dig mere..
så ja du må gerne bruge dem nu..

det er rigtig træls med min mens, men jeg går regelmæssigt til gynækolog lige nu, og han siger så længe jeg ikke bliver dårlig af det, er det ikke noget problem, men så snart jeg bliver dårlig, skal vi finde en måde at få det til at stoppe på.. en hormonspiral er også i tankerne her, er bare ikke meget for at påvirke min krop så meget..

Okay.. fint.. ellers kunne jeg jo bare sidde på toilettet hele dagen.. Det render bare ud a mig.. sorry..

Nej, det er jeg heller ikk meget for.. Men jeg overskuer simpelthen ikk at jeg skal bløde såååå meget...

Anmeld

27. december 2011

twinny

felicity skriver:

fuldstændig sådan havde jeg det den første mens efter fødsel!  havde det faktisk rigtig dårligt!

svimmelhed og stokåndet og blødte ekstremt meget!

jaah det er ihvertfald ikk en fornøjelse.

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

twinny skriver:

Okay.. fint.. ellers kunne jeg jo bare sidde på toilettet hele dagen.. Det render bare ud a mig.. sorry..

Nej, det er jeg heller ikk meget for.. Men jeg overskuer simpelthen ikk at jeg skal bløde såååå meget...

du skal ikke undskylde, kender det godt.. mit er på præcist samme måde, og jeg hader det..

nu når det er af helbredsmæssige årsager du skal have den, så undersøg lige ved lægen om ikke de vil ansøge om at få halvdelen af spiralen betalt..
min læge vil sende en ansøgning afsted når/hvis jeg vælger min, fordi det ikke er direkte som prævention, men for at forhindre smerter og voldsomme blødninger, og dermed betaler lægemiddelstyrelsen halvdelen af prisen

Anmeld

27. december 2011

twinny

An&Jo skriver:

du skal ikke undskylde, kender det godt.. mit er på præcist samme måde, og jeg hader det..

nu når det er af helbredsmæssige årsager du skal have den, så undersøg lige ved lægen om ikke de vil ansøge om at få halvdelen af spiralen betalt..
min læge vil sende en ansøgning afsted når/hvis jeg vælger min, fordi det ikke er direkte som prævention, men for at forhindre smerter og voldsomme blødninger, og dermed betaler lægemiddelstyrelsen halvdelen af prisen

okay.... Betaler sygsikring dk ikk sådan noget?

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

twinny skriver:

okay.... Betaler sygsikring dk ikk sådan noget?

det kan godt ske, men jeg er ikke medlem af Danmark, og kan desværre heller aldrig blive det.. :/

Anmeld

27. december 2011

Moms

hej piger,

jeg har lige født og har læst jeres indlæg med interesse.

der er kun kommet svar fra nogen som også bløder meget. Jeg tænker på om der er sammenhæng ml hvor lang tid der går fra fødsel til første mens?

Altså jeg forestiller mig det er værre hvis den kommer hurtigt og livmoderen stadig ikke er helt normal efter fødslen..?

Jer der bløder meget hvornår fik I mens efter fødsel?

Moms

Anmeld

27. december 2011

twinny

Moms skriver:

hej piger,

jeg har lige født og har læst jeres indlæg med interesse.

der er kun kommet svar fra nogen som også bløder meget. Jeg tænker på om der er sammenhæng ml hvor lang tid der går fra fødsel til første mens?

Altså jeg forestiller mig det er værre hvis den kommer hurtigt og livmoderen stadig ikke er helt normal efter fødslen..?

Jer der bløder meget hvornår fik I mens efter fødsel?

Moms

prøv at citer an&jo, hun bløder stadigvæk så meget efter 4 år...

Jeg fik min første mens ugen efter jeg var stoppet med at bløde fra fødslen..

Anmeld

27. december 2011

FrkLarsen

twinny skriver:

Godaften til jer tøser...

Jeg gik min mens igår for anden gang efter jeg har født... (great, for den har jeg virkelig savnet under min graviditet)

Jeg ved godt, folk siger voldsomt... Meeen hvor voldsomt???

Undskyld detajlerne.. Men jeg har nu hele dagen blødt tamponer igennem på en time og næsten et bind...  (og federe endnu har jeg selvfølgelig været til julefrokost, så folk må have troede jeg var udtæt, så tit jeg var på toilettet.. )

Er det normalt?? Man bliver jo helt svimmel af det...

Du er ikke den eneste med det problem 

Min datter er næsten 1½år nu og jeg bløder stadig meget voldsommere end inden jeg fødte, kan også skifte tampon hver time de første par dage! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.