Det der med nat tisseri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

pemiro

Anonym skriver:

Tro mig, jeg ved godt hvornår jeg har blærebetændelse.. har haft det sååååå mange gange før. og jeg får det så nemt.. og det gør bare sindsygt naller.. og har aldrig skulle tisse om natten

Jeg skulle tisse vildt meget i starten men om det allerede var så tidligt som du er kan jeg ikke huske...
Nu skal jeg tisse meget fordi bebs synes han skal presse på
Blæren glæder mig allerede til han bliver større :/ haha

for positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

kekp

Mit første tegn var at jeg skulle tisse hele tiden, så håber for dig at det er tegn på at du er gravid

Du får lige en masse

Anmeld

27. december 2011

Clisolka

Jeg ville også vente med at teste - jeg ved godt det er svært 

Hmm jeg var først oppe og tisse om natten sent i graviditeten, da Isabella legede hoppebold med min blære 

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Tusind mange gange tak for svar piger.. Har også været oppe i nat, ikke bare én gang, men hele to gange .. Håber det tegn på graviditet .. 

Anmeld

27. december 2011

fairlady

man regner fra første menstruationsdags, det vil sige, at hvis du er gravid vil du være 3+3.

Mit første tegn på graviditet, var/er også øget tissetrang.

hilsen fair lady 7+1

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, men det er liiiidt svært at vente
Skulle du også tisse midt om natten?  

Jeg har desværre altid været medlem af nattissernes klub

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

man regner fra første menstruationsdags, det vil sige, at hvis du er gravid vil du være 3+3.

Mit første tegn på graviditet, var/er også øget tissetrang.

hilsen fair lady 7+1

Tusind tak
Og det er bedst at teste når man er 4+0, ik?  

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg har desværre altid været medlem af nattissernes klub

Også inden du vidste du var gravid?

Anmeld

27. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er desværre en af dem som altid har skullet på toilettet om natten  Men jeg kunne alligevel godt mærke forskel fra da jeg blev gravid.

Jeg tissede meget oftere om dagen også. Og lidt oftere om natten også

Før jeg blev gravid tissede jeg nok 2-3 gange om dagen. Og 1 gang om natten. Da jeg mistænkte graviditet tissede jeg nok 4-5 gange om dagen og 0 gange om natten (jeg var egentlig ret lykkelig der!) Og nu... i uge 36.. Åh gud... Jeg tisser hele tiden!

Mindst 6 gange i løbet af dagen og mindst 3 gange i løbet af natten.  Håber da for dig at det er fordi du er gravid...

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Jeg er desværre en af dem som altid har skullet på toilettet om natten  Men jeg kunne alligevel godt mærke forskel fra da jeg blev gravid.

Jeg tissede meget oftere om dagen også. Og lidt oftere om natten også

Før jeg blev gravid tissede jeg nok 2-3 gange om dagen. Og 1 gang om natten. Da jeg mistænkte graviditet tissede jeg nok 4-5 gange om dagen og 0 gange om natten (jeg var egentlig ret lykkelig der!) Og nu... i uge 36.. Åh gud... Jeg tisser hele tiden!

Mindst 6 gange i løbet af dagen og mindst 3 gange i løbet af natten.  Håber da for dig at det er fordi du er gravid...

Ja, jeg synes godt nok det er lidt underligt.. 

For jeg tisser normalt 2 højst 3 gange om dagen. og nu render jeg og tisser hele tiden, også om natten hvilket er skide irreterende .. 

Men jeg krydser selv fingre og starter lige med et test på lørdag. Så jeg godt kan smage alkohol om aftenen .. Selvom jeg ikke drikker normalt, så SKAL man bare have champange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.