Det der med nat tisseri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Mutti2B

Mka skriver:

Jeg håber for dig at du er gravid

Jeg har dog aldig hørt at man skulle tisse mere fordi man lige er blevet gravid, men da jeg havde fået stor mave, så skulle jeg tisse mange mange gange om natten.

Krydser finger for dig

Nogle oplever også at skulle tisse hele tiden allerede i starten af graviditeten og det er pga de hormonelle forandringer i kroppen. Jeg er selv en af dem der har været oppe for at tisse hver nat siden dagen før jeg testede positiv ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Mka

Mutti2B skriver:

Nogle oplever også at skulle tisse hele tiden allerede i starten af graviditeten og det er pga de hormonelle forandringer i kroppen. Jeg er selv en af dem der har været oppe for at tisse hver nat siden dagen før jeg testede positiv ;-)

Okay det havde jeg ikke hørt om, så håber vi det er derfor TS skal tisse

Og tillykke til dig

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Okay det havde jeg ikke hørt om, så håber vi det er derfor TS skal tisse

Og tillykke til dig

Blev lige nød til at trække på smilebåndet.. Haha

Anmeld

26. december 2011

Mka

Anonym skriver:

Blev lige nød til at trække på smilebåndet.. Haha

hi

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Det er for nogle også i starten af graviditeten og det er pga af de hormonelle forandringer i kroppen. Jeg er selv et glimrende eksempel. Jeg er i 6. Uge og har været oppe for at tisse minimum 1 gang pr nat siden dagen før jeg testede positiv ;-)

Jeg håber og kryder virkelig fingre 

Anmeld

26. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Godaften piger
Hvordan er det lige med graviditet og nat tisning?

Jeg har aldrig vågnet om natten fordi jeg skulle tisse. Men de sidste 3 nætter har jeg vågnet og næsten ikke kunne holde mig til jeg nåede ud på wc'et.. 

Jeg ved ikke om jeg er gravid, da jeg har forventet mens den 3-5 januar. Håber jeg er

Da jeg vågnede i morges kunne jeg næsten ikke komme ud af sengen fordi jeg har kraftige ømme smerter øverst i maven, ved ikke om det kan være fordi jeg har sovet på maven?

Årh, please lidt hjælp .. Kan jeg måske teste nu? 

Du kan jo have reddet dig en gang blærebetændelse, men du kan også godt være gravid

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. december 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeg håber og kryder virkelig fingre 

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

nogen der lige kan hjælpe mig med at regne ca. ud hvor langt jeg ville være henne nu? Havde første mens dag den 3 december og har en cyklus på 31-33 dage

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Du kan jo have reddet dig en gang blærebetændelse, men du kan også godt være gravid

Kærligst
Sussie

Tro mig, jeg ved godt hvornår jeg har blærebetændelse.. har haft det sååååå mange gange før. og jeg får det så nemt.. og det gør bare sindsygt naller.. og har aldrig skulle tisse om natten

Anmeld

27. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tro mig, jeg ved godt hvornår jeg har blærebetændelse.. har haft det sååååå mange gange før. og jeg får det så nemt.. og det gør bare sindsygt naller.. og har aldrig skulle tisse om natten

Oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.