Det der med nat tisseri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.138 visninger
34 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Anonym trådstarter

Godaften piger
Hvordan er det lige med graviditet og nat tisning?

Jeg har aldrig vågnet om natten fordi jeg skulle tisse. Men de sidste 3 nætter har jeg vågnet og næsten ikke kunne holde mig til jeg nåede ud på wc'et.. 

Jeg ved ikke om jeg er gravid, da jeg har forventet mens den 3-5 januar. Håber jeg er

Da jeg vågnede i morges kunne jeg næsten ikke komme ud af sengen fordi jeg har kraftige ømme smerter øverst i maven, ved ikke om det kan være fordi jeg har sovet på maven?

Årh, please lidt hjælp .. Kan jeg måske teste nu? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Pige2009

Jeg ville vente

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg ville vente

Ja, men det er liiiidt svært at vente
Skulle du også tisse midt om natten?  

Anmeld

26. december 2011

AnnaB.

Jeg er i 15. uge nu, og har ikke rigtig haft det store ift at skulle op om natten. Dog var der lige et par uger, hvor jeg vågnede fordi jeg skulle tisse, og bare vidste at det ikke kunne nytte at forsøge at "sove det væk". Det skulle bare være nu. Men det var først omkring uge 7 eller 8.

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

AnnaB. skriver:

Jeg er i 15. uge nu, og har ikke rigtig haft det store ift at skulle op om natten. Dog var der lige et par uger, hvor jeg vågnede fordi jeg skulle tisse, og bare vidste at det ikke kunne nytte at forsøge at "sove det væk". Det skulle bare være nu. Men det var først omkring uge 7 eller 8.

Ja okay .. 

Jeg håber bare sådan det er et lille tegn

Anmeld

26. december 2011

Mka

Jeg håber for dig at du er gravid

Jeg har dog aldig hørt at man skulle tisse mere fordi man lige er blevet gravid, men da jeg havde fået stor mave, så skulle jeg tisse mange mange gange om natten.

Krydser finger for dig

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Jeg håber for dig at du er gravid

Jeg har dog aldig hørt at man skulle tisse mere fordi man lige er blevet gravid, men da jeg havde fået stor mave, så skulle jeg tisse mange mange gange om natten.

Krydser finger for dig

Nej, jeg tænkte nok at det nok først er når man er kommet længere hen i graviditeten .. 

Anmeld

26. december 2011

Mka

Anonym skriver:

Nej, jeg tænkte nok at det nok først er når man er kommet længere hen i graviditeten .. 

Ja når baby begynder at presse SÅ meget på blæren

Anmeld

26. december 2011

Nattøs

jeg ville helt klart også vente med at teste 

Jeg testede først da jeg var gået 3 dage over tid. husk ens krop godt kan snyde en

Anmeld

26. december 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Det er for nogle også i starten af graviditeten og det er pga af de hormonelle forandringer i kroppen. Jeg er selv et glimrende eksempel. Jeg er i 6. Uge og har været oppe for at tisse minimum 1 gang pr nat siden dagen før jeg testede positiv ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.