Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Det er ikke lige min smag, men kan godt lide symbolikken
Det er ikke lige min smag, men kan godt lide symbolikken
Enig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes det er et flot navn, men bryder mig generelt ikke om en-stavelsesnavne. Hvis jeg gjorde, havde det været på vores liste, og jeg har derfor stemt det er et flot navn
Sakris skriver: Jeg kan godt lide navnet, og synes også det passer godt til Mikkel!
Jeg kan godt lide navnet, og synes også det passer godt til Mikkel!
Det er jeg glad for du synes Der har jeg nemlig været lidt i tvivl hehe
Chalala85 skriver: Thor? Manden forslog det idag... og jo mere jeg tygger på det, jo mere synes jeg om det. Ved godt det ikke er sådan et baby navn, men kan godt lide kraften bag navnet. Det passer godt til hans aktivitet i maven, der er hammer på hehe. Så nu er jeg nysgerrig.. hvad synes i?
Thor?
Manden forslog det idag... og jo mere jeg tygger på det, jo mere synes jeg om det.
Ved godt det ikke er sådan et baby navn, men kan godt lide kraften bag navnet. Det passer godt til hans aktivitet i maven, der er hammer på hehe.
Så nu er jeg nysgerrig.. hvad synes i?
Super flot navn.Jeg elsker de gamle nordiske navne
KærligstSussie
AnneBJ skriver: Jeg synes det er et flot navn, men bryder mig generelt ikke om en-stavelsesnavne. Hvis jeg gjorde, havde det været på vores liste, og jeg har derfor stemt det er et flot navn
Ahh ja okay så kan jeg godt se det er lidt udenfor
SussieThyssen skriver: Super flot navn.Jeg elsker de gamle nordiske navne KærligstSussie
hihi det kommer ikke bag på mig søde
Chalala85 skriver: hihi det kommer ikke bag på mig søde
Hehe
Thor
Chalala85 skriver: Ja det er et der lige skal tygges på
Ja det er et der lige skal tygges på
Hehe ja men jeg synes bestemt det er et flot navn, både når han er lille, større og voksen
Gry91 skriver: Hehe ja men jeg synes bestemt det er et flot navn, både når han er lille, større og voksen
Det synes jeg egentlig også.. jo mere jeg sådn tygger på det.. og det kommer som en stor overraskelse for mig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128