Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uha nej ikke til et barn, men det er nok fordi min hund hedder Thor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Uha nej ikke til et barn, men det er nok fordi min hund hedder Thor
haha ja det har nok en lille indvirkning
Chalala85 skriver: Thor? Manden forslog det idag... og jo mere jeg tygger på det, jo mere synes jeg om det. Ved godt det ikke er sådan et baby navn, men kan godt lide kraften bag navnet. Det passer godt til hans aktivitet i maven, der er hammer på hehe. Så nu er jeg nysgerrig.. hvad synes i?
Thor?
Manden forslog det idag... og jo mere jeg tygger på det, jo mere synes jeg om det.
Ved godt det ikke er sådan et baby navn, men kan godt lide kraften bag navnet. Det passer godt til hans aktivitet i maven, der er hammer på hehe.
Så nu er jeg nysgerrig.. hvad synes i?
Har stemt nej med den pågældende stavemåde Jeg har en kammerat, der hedder Tore, men med samme udtale som Thor og det synes jeg er flottere
Chalala85 skriver: haha ja det har nok en lille indvirkning
Chalala85 skriver: Det synes jeg egentlig også.. jo mere jeg sådn tygger på det.. og det kommer som en stor overraskelse for mig...
Det synes jeg egentlig også.. jo mere jeg sådn tygger på det.. og det kommer som en stor overraskelse for mig...
Så er det da bestemt en mulighed for jer hvis i begge kan lide det
Gry91 skriver: Så er det da bestemt en mulighed for jer hvis i begge kan lide det
Ja det tænker jeg jo lidt hehe
Baagøe skriver: Har stemt nej med den pågældende stavemåde Jeg har en kammerat, der hedder Tore, men med samme udtale som Thor og det synes jeg er flottere
Ah ok.. ja det er jo en smagssag tror Tore istedet for Thor giver mange forviklinger
Chalala85 skriver: Ah ok.. ja det er jo en smagssag tror Tore istedet for Thor giver mange forviklinger
Det vil ikke lige være et navn, som jeg ville vælge Men hvis du kan lide det, så vælger i det Jeg slogs selv pt for at min pige (hvis det bliver en pige) at hun skal hedde Inge som mellem navn. Står så meget fast på det, påtrods af MEGET modgang i min familie og kæresten. Men synes vi har fundet et rigtigt sødt navn Isabella Inge også vores efternavne
Super flot navn. Det var på min liste over drengenavne
Nattøs skriver: Det vil ikke lige være et navn, som jeg ville vælge Men hvis du kan lide det, så vælger i det Jeg slogs selv pt for at min pige (hvis det bliver en pige) at hun skal hedde Inge som mellem navn. Står så meget fast på det, påtrods af MEGET modgang i min familie og kæresten. Men synes vi har fundet et rigtigt sødt navn Isabella Inge også vores efternavne
hehe ja nogen gange skal man kæmpe lidt når der skal vælges navne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128