Hvad er nu det for noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

christina92

Michellekt skriver:

Dit immunforsvar mindskes til det minimale for ikke at afstøde fosteret, da det jo er et "fremmedlegeme" Jeg sidder selv med snotnæse, halsbetændelse mm

Åh det er bare noget mås! Men altid noget det er nu man har ferie

Har de vildeste "smerter" i underlivet, men ved jo ikke hvordan ligament smerter føles da jeg jo ikke har prøvet det før. Det kunne altså være rart hvis der fulgte en manual med sin krop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

christina92

pemiro skriver:

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid, nåede jeg at ligge syg over tre gange og jeg er normalt ikke syg mere end en gang om året og det er når vi går over til frostvejr...
Så tror godt det kan være sandt...

Håber da hvertfald det er derfor  Så kan man lidt bedre overskue at være syg

Anmeld

26. december 2011

pemiro

christina92 skriver:

Håber da hvertfald det er derfor  Så kan man lidt bedre overskue at være syg

Ja havde jeg dog bare vidst det var derfor den gang

for du tester positiv

Anmeld

26. december 2011

FrkZier

christina92 skriver:

Jeg har været i tvivl om hvor lang min cyklus er, men efter de sidste tre, altså tiden p-pille stop har det passet med 40-41 dage, efter dette skulle jeg havde mens i fredag, og hold da op, jeg var sikekr på at det ville komme. Er du GAL jeg havde ondt i maven!!! den der helt specielle følelse i maven den første dag i ens mens. men der kom ingenting??

Nu er det mandag og der er stadig inden mens, har stadig ondt i underlivet sådan lidt on/off, ligesom underlivet "krammer" sig sammen forskellige steder på forskellige tidspunkter, men har ikke den der mens fornemmelse længere...

Testede negativ i morges.

Vil bare gerne vide hvad der foregår!! Nogen der har prøvet noget ligende eller bare har et godt råd?

jeg kunne først teste positiv da jeg var gået næsten 2 uger over tid så der er håb endnu

og ang. immunforsvaret er det meget normalt at gravide bliver mere sløje fordi kroppen er igang med at koncentrere sig om baby så den er skide ligeglad med alt andet så vi

Anmeld

26. december 2011

christina92

k skriver:

jeg kunne først teste positiv da jeg var gået næsten 2 uger over tid så der er håb endnu

og ang. immunforsvaret er det meget normalt at gravide bliver mere sløje fordi kroppen er igang med at koncentrere sig om baby så den er skide ligeglad med alt andet så vi

Uhh, det det giver håb!!  og tak fordi du krydser fingre, det ville bare være skønt med en positivtest!!

Anmeld

26. december 2011

l.kjoeller

christina92 skriver:

Nej har jeg ikke... men det må jeg nok hellere gøre. butikkerne har vel åbent i morgen?

Så prøver jeg med sådan en, og er den så negativ også... ja sååe... ja så må jeg ringe til lægen og spørge hvad de synes.

Ja det har de. Der er ikke andet for desværre

Anmeld

26. december 2011

l.kjoeller

christina92 skriver:

Nej har jeg ikke... men det må jeg nok hellere gøre. butikkerne har vel åbent i morgen?

Så prøver jeg med sådan en, og er den så negativ også... ja sååe... ja så må jeg ringe til lægen og spørge hvad de synes.

Ja det har de. Der er ikke andet for desværre

Anmeld

27. december 2011

christina92

Clearblue er også negativ! bestiller tid hos lægen over nettet med det samme..

Anmeld

27. december 2011

Timse

Vil bare lige sige at jeg selvfølgelig også krydser fingre for en bebs, men nu nævner du at du har været meget syg, og det kan også godt nogengange drille din cyklus lidt, så vær ikke alt for nervøs og igen

Timse

Anmeld

30. december 2011

christina92

Update

mens er nu kommet denne cyklus 49 dage. Har tid hos lægen d. 5. Så må vi finde ud af om der overhovedet er gang i Ægløsningen.

RIGTIG GODT NYTÅR !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.