Hvad er nu det for noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. december 2011

christina92

Jeg har været i tvivl om hvor lang min cyklus er, men efter de sidste tre, altså tiden p-pille stop har det passet med 40-41 dage, efter dette skulle jeg havde mens i fredag, og hold da op, jeg var sikekr på at det ville komme. Er du GAL jeg havde ondt i maven!!! den der helt specielle følelse i maven den første dag i ens mens. men der kom ingenting??

Nu er det mandag og der er stadig inden mens, har stadig ondt i underlivet sådan lidt on/off, ligesom underlivet "krammer" sig sammen forskellige steder på forskellige tidspunkter, men har ikke den der mens fornemmelse længere...

Testede negativ i morges.

Vil bare gerne vide hvad der foregår!! Nogen der har prøvet noget ligende eller bare har et godt råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Flowers

Du kan sagtens være gravid, nogle kan gå 14 dage over tid før de kan få en positiv test. Jeg krydser fingre

Anmeld

26. december 2011

l.kjoeller

christina92 skriver:

Jeg har været i tvivl om hvor lang min cyklus er, men efter de sidste tre, altså tiden p-pille stop har det passet med 40-41 dage, efter dette skulle jeg havde mens i fredag, og hold da op, jeg var sikekr på at det ville komme. Er du GAL jeg havde ondt i maven!!! den der helt specielle følelse i maven den første dag i ens mens. men der kom ingenting??

Nu er det mandag og der er stadig inden mens, har stadig ondt i underlivet sådan lidt on/off, ligesom underlivet "krammer" sig sammen forskellige steder på forskellige tidspunkter, men har ikke den der mens fornemmelse længere...

Testede negativ i morges.

Vil bare gerne vide hvad der foregår!! Nogen der har prøvet noget ligende eller bare har et godt råd?

da vi prøvede skabte min krop sig også lidt. personligt danner jeg dog langsomt hcg og kunne den ene af mine graviditeter først teste positiv 3 dage over tid . har du prøvet en clear blue digital ? de er mere hcg følsomme

Anmeld

26. december 2011

christina92

l.kjoeller skriver:

da vi prøvede skabte min krop sig også lidt. personligt danner jeg dog langsomt hcg og kunne den ene af mine graviditeter først teste positiv 3 dage over tid . har du prøvet en clear blue digital ? de er mere hcg følsomme

Nej har jeg ikke... men det må jeg nok hellere gøre. butikkerne har vel åbent i morgen?

Så prøver jeg med sådan en, og er den så negativ også... ja sååe... ja så må jeg ringe til lægen og spørge hvad de synes.

Anmeld

26. december 2011

christina92

Michellekt skriver:

Du kan sagtens være gravid, nogle kan gå 14 dage over tid før de kan få en positiv test. Jeg krydser fingre

Tusind tak  krydsede fingre kan man ikke få for mange af

Anmeld

26. december 2011

christina92

lige et tillægs spørgsmål.

Ændre ens immumforsvar dig når man er gravid?

Jeg er stort set aldrig syg, men den sidste halvanden uges tid er alt hoppet på mig. Først en omgang pandehulebetændelse og nu halsbetændelse... Som sagt rammer det bare aldrig mig.

Nogen der ved noget?

Anmeld

26. december 2011

Krussedulle

christina92 skriver:

Jeg er stort set aldrig syg, men den sidste halvanden uges tid er alt hoppet på mig. Først en omgang pandehulebetændelse og nu halsbetændelse... Som sagt rammer det bare aldrig mig.

Nogen der ved noget?

Det er ikke ualmindeligt!  hvis kroppen arbejder på højtryk, med noget andet, så kan man godt blive mere modtagelig  det blev jeg i hvert fald

Anmeld

26. december 2011

christina92

Krussedulle skriver:

Det er ikke ualmindeligt!  hvis kroppen arbejder på højtryk, med noget andet, så kan man godt blive mere modtagelig  det blev jeg i hvert fald

Okay, så kunne det jo være noget ganske positivt

Anmeld

26. december 2011

Flowers

Dit immunforsvar mindskes til det minimale for ikke at afstøde fosteret, da det jo er et "fremmedlegeme" Jeg sidder selv med snotnæse, halsbetændelse mm

Anmeld

26. december 2011

pemiro

christina92 skriver:

Nogen der ved noget?

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid, nåede jeg at ligge syg over tre gange og jeg er normalt ikke syg mere end en gang om året og det er når vi går over til frostvejr...
Så tror godt det kan være sandt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.