i det nye år....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Dianaaa skriver:

...vil jeg smide 12 kg,

være bedre til at passe på mig selv, og huske at tænke på  mig selv en gang imellem

få gjort skolen færdig så jeg komme igang med min uddanelse !

hva med jer

... vil manden og jeg på det hotel ophold vi fik i julegave, giverne af det har inkl passning af frederic også sagt det skal være inden vi bliver 4 - så vi har lige 123 dage endnu, ca...

... gå på barsel og nyde at gå hjemme.

... tabe nogle kg eller 10.

... prøve at få sag med ejerskifte forsikring afsluttet og få dem til at lave det de mangler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Dianaaa

FruStolpe skriver:

I det nye år vil jeg......

-gøre præcis som jeg plejer, elsker mit liv så har ingen grund til at lave om på noget

dejligt , man skal da heller ikke lave om på noget hvis man er tilfreds med det man har  

Anmeld

26. december 2011

HeidiØ

I 2012 skal jeg tabe mig 11 kg inden mit bryllup d. 1/9 det burde kunne lade sig gøre!

Anmeld

26. december 2011

Dianaaa

HeidiØ skriver:

I 2012 skal jeg tabe mig 11 kg inden mit bryllup d. 1/9 det burde kunne lade sig gøre!

dejligt  -  ja mon ikke du når det

Anmeld

26. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
I det nye år skulle jeg gerne blive beriget med min søn, som pt vokser sig stor og stærk i min mave . Når han er blevet født skal jeg i gang med at tabe 40!!! Kg. Jeg er ikke sikker på, jeg når der dem alle, men jeg skal i hvert fald være godt på vej til mit mål, når vi skriver 2013

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.