i det nye år....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.202 visninger
34 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Dianaaa

...vil jeg smide 12 kg,

være bedre til at passe på mig selv, og huske at tænke på  mig selv en gang imellem

få gjort skolen færdig så jeg komme igang med min uddanelse !

hva med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

SussieThyssen

Dianaaa skriver:

...vil jeg smide 12 kg,

være bedre til at passe på mig selv, og huske at tænke på  mig selv en gang imellem

hva med jer

Jeg laver ALDRIG nytårsforsætter..hvorfor skulle jeg dog det?
Er der noget jeg vil ændre, så ændrer jeg det, når det er aktuelt, og det behøver jeg ikke nytåret til. 

Folk holder alligevel sjældent, hvad de lover til nytår, så hvorfor bruge en masse energi på at love højlydt, hvad man alligevel ikke kan holde

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. december 2011

jydeinden

Dianaaa skriver:

...vil jeg smide 12 kg,

hva med jer

i det nye år vil jeg nyde livet endnu mere end jeg allerede gør.. vi værdsætte de jeg elsker endnu mere, og prøve at glemme de mennesker som ikke er værd at spilde tårer, had og andre negative tanker på..

Livet er for kort til at leve det perfekt, det er akuard lige langt nok til at man kan leve det vha kærlighed til andre.

Anmeld

26. december 2011

pemiro

Dianaaa skriver:

...vil jeg smide 12 kg,

hva med jer

I det nye år vil jeg lave det fineste lille drengeværelse
Og så vil jeg blive den bedste mor for den lille bens i mavsen

Anmeld

26. december 2011

Dianaaa

SussieThyssen skriver:

Jeg laver ALDRIG nytårsforsætter..hvorfor skulle jeg dog det?
Er der noget jeg vil ændre, så ændrer jeg det, når det er aktuelt, og det behøver jeg ikke nytåret til. 

Folk holder alligevel sjældent, hvad de lover til nytår, så hvorfor bruge en masse energi på at love højlydt, hvad man alligevel ikke kan holde

Kærligst
Sussie

jeg tror nu heller ikke altid på mine nytårsfortsæt det er godt nok tit jeg ikke har fået gjort noget af det jeg ville osv. , men det er bare hvad jeg ønsker mig at få gjort i det nye år , og så håber jeg bare at det bliver sådan

Anmeld

26. december 2011

Dianaaa

pemiro skriver:

I det nye år vil jeg lave det fineste lille drengeværelse
Og så vil jeg blive den bedste mor for den lille bens i mavsen

held og lykke med at lave det fine værelse, det er også super hyggeligt ! 

Anmeld

26. december 2011

Dianaaa

jydeinden skriver:

i det nye år vil jeg nyde livet endnu mere end jeg allerede gør.. vi værdsætte de jeg elsker endnu mere, og prøve at glemme de mennesker som ikke er værd at spilde tårer, had og andre negative tanker på..

Livet er for kort til at leve det perfekt, det er akuard lige langt nok til at man kan leve det vha kærlighed til andre.

Anmeld

26. december 2011

B&J

håber jeg kan finde et job og håber så inderligt at jeg kan komme ned på en vægt så jeg kun mangler 20kg eller mindre

Anmeld

26. december 2011

Dianaaa

B&J skriver:

håber jeg kan finde et job og håber så inderligt at jeg kan komme ned på en vægt så jeg kun mangler 20kg eller mindre

held og lykke  - kan lige se i din status at du har tabt dig 54,4 kg , hold da op hvor må du være stolt

Anmeld

26. december 2011

B&J

held og lykke  - kan lige se i din status at du har tabt dig 54,4 kg , hold da op hvor må du være stolt

ja jeg er meget meget stolt og meget meget glad det er en ny verden med masser af energi

og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.