i det nye år....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

merichs

Dianaaa skriver:

fedt, gad også godt løbe en maraton, men det bliver nok ikke lige i det nye år hehe, 

I første omgang bliver det også "kun" en ½ maraton. Håber virkelig jeg kan gennemføre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Dianaaa

Slott skriver:

I det nye år vil jeg tabe mig 6 kg måske 8 og krydse fingre for at lykken tilsmiler os 

Anmeld

26. december 2011

Dianaaa

merichs skriver:

I første omgang bliver det også "kun" en ½ maraton. Håber virkelig jeg kan gennemføre

det skal da nok lykkedes hvis du tror på det !

Anmeld

26. december 2011

merichs

Dianaaa skriver:

det skal da nok lykkedes hvis du tror på det !

Jeg tror på det

Anmeld

26. december 2011

Muffin_girl

Dianaaa skriver:

...vil jeg smide 12 kg,

være bedre til at passe på mig selv, og huske at tænke på  mig selv en gang imellem

få gjort skolen færdig så jeg komme igang med min uddanelse !

hva med jer

I det nye år vil jeg blive bedre til at tage hånden om mig selv, lære mig selv at respektere mig selv ! 

Gerne tabe mig 12 kg

Og få en elevplads 

Anmeld

26. december 2011

Lone Jakobsen

i det nye år vil jeg genoptage min elskede løbetræning, og denne gang sammen med flere af mine dejlige børn.

vil jeg være åben for helt nye og endnu sundere retter

vil jeg arbejde på fortsat at være den allerbedste og mest kærlige mor for alle mine børn

nej helt seriøst så tror jeg ikke på nytårs fortsætter. men sku jeg vælge nogen, så sku det være disse

Anmeld

26. december 2011

Dianaaa

Lone Jakobsen skriver:

i det nye år vil jeg genoptage min elskede løbetræning, og denne gang sammen med flere af mine dejlige børn.

vil jeg være åben for helt nye og endnu sundere retter

vil jeg arbejde på fortsat at være den allerbedste og mest kærlige mor for alle mine børn

nej helt seriøst så tror jeg ikke på nytårs fortsætter. men sku jeg vælge nogen, så sku det være disse

jeg tror nu heller ikke så meget på nytårsfortsæt, men et nyt år = en masse nye muligheder, det ville også være trist at gå ind i det nye år uden nogen håb eller ønsker

men det lyder som nogen gode ting du gerne vil i det nye år , fantastisk at du vil have børnene med ud at løbe, det lyder hyggeligt

Anmeld

26. december 2011

TbCp

Huske at glædes og sætte pris på de dejlige mennesker der er i mit liv!

Anmeld

26. december 2011

Lone Jakobsen

Dianaaa skriver:

jeg tror nu heller ikke så meget på nytårsfortsæt, men et nyt år = en masse nye muligheder, det ville også være trist at gå ind i det nye år uden nogen håb eller ønsker

men det lyder som nogen gode ting du gerne vil i det nye år , fantastisk at du vil have børnene med ud at løbe, det lyder hyggeligt

ja altid godt med ideer til forbedring.

jeg har faktisk gennem længere tid, løbet sammen med min datter. men da min ældste søn spurgte om han ikke måtte være med, har vi aftalt at det prøver vi.... i det nye år.

Anmeld

26. december 2011

FruStolpe

Dianaaa skriver:

...vil jeg smide 12 kg,

være bedre til at passe på mig selv, og huske at tænke på  mig selv en gang imellem

få gjort skolen færdig så jeg komme igang med min uddanelse !

hva med jer

I det nye år vil jeg......

-gøre præcis som jeg plejer, elsker mit liv så har ingen grund til at lave om på noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.