Verdens bedste julegave- en meget positiv update på Asta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.283 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Valle81

Nogle af Jer ved nok hvad det er om ellers er der reference til indlæg her

https://www.baby.dk/debat/95537pi1/ordet-er-frit/fu ck--jeg-eller-vi--har-gjort-det1.aspx

Men jeg besluttede mig for igen at kontakte hendes far, for intet var afklaret og jeg kunne mærke at jeg ikke havde ro i mine tanker, måtte have det helt afsluttet.

Så sendte en ny mail, og han svarede og jep, vi skal nu mødes og aftale hvordan det hele skal ske

Det er det største, Asta bliver lige om lidt 8 år og snart skal hun møde hendes far Hun får sin far.

DET HER ER SÅ STORT OG JEG ER SÅ SPÆNDT PÅ HENDES VEGNE

God jul og må i alle have et fantastisk nytår

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Rockertand

Hvor ER det stort for hende, og hvor er det stort af dig at tilsidesætte dig selv og forfølge en far-/datterfremtid for dem, jeg er virkelig rørt.

Anmeld

25. december 2011

Valle81

Rockertand skriver:

Hvor ER det stort for hende, og hvor er det stort af dig at tilsidesætte dig selv og forfølge en far-/datterfremtid for dem, jeg er virkelig rørt.

Tusind tak

Jeg synes også at jeg gør noget godt, og jeg er så stolt af min mand som støtter 100% op om det. Han er guld

Og jeg håber det bliver het fanrastisk

Anmeld

26. december 2011

Valle81

Den forsvandt i en fart

Anmeld

26. december 2011

Valle81

Godmorgen

Anmeld

26. december 2011

Nettemor

Wee. Hvor har jeg glædet mig til at se den her tråd. Hvor er det bare super godt!! Stort tillykke med det. Jeg glæder mig endnu engang til at høre mere.. Men sin du selv siger er det her da bare verdens bedste julegave som hun forhåbentlig vil nyde godt af i mange år fremover..

Anmeld

26. december 2011

B&J

Ja det er da verdens bedste julegave og hvor er du bare fantastisk som mor og gør det for din datter sender dig en kæmpe krammer og håber det første møde mellem Asta og hendes far bliver fantastisk

Anmeld

26. december 2011

Valle81

nettemor skriver:

Wee. Hvor har jeg glædet mig til at se den her tråd. Hvor er det bare super godt!! Stort tillykke med det. Jeg glæder mig endnu engang til at høre mere.. Men sin du selv siger er det her da bare verdens bedste julegave som hun forhåbentlig vil nyde godt af i mange år fremover..

Tak

Jeg opdaterer så snart der er noget

Det er så fedt fedt fedt

Anmeld

26. december 2011

Valle81

B&J skriver:

Ja det er da verdens bedste julegave og hvor er du bare fantastisk som mor og gør det for din datter sender dig en kæmpe krammer og håber det første møde mellem Asta og hendes far bliver fantastisk

Håber det bliver fantastisk og alt hvad hun drømmer om

Anmeld

26. december 2011

Nettemor

Valle81 skriver:

Tak

Jeg opdaterer så snart der er noget

Det er så fedt fedt fedt

det vil jeg glæde mig til.. det er ikke så længe siden jeg tænkte på det.. faktisk næsten hver gang jeg ser dit navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.