Verdens bedste julegave- en meget positiv update på Asta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Valle81

nettemor skriver:

det vil jeg glæde mig til.. det er ikke så længe siden jeg tænkte på det.. faktisk næsten hver gang jeg ser dit navn

Hvor er du sød

Jeg følte bare jeg måtte måtte måtte gøre det når man ser sporløs osv, hvor meget det går påvirket folk ikke at have kontakt til begge forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Nettemor

Valle81 skriver:

Hvor er du sød

Jeg følte bare jeg måtte måtte måtte gøre det når man ser sporløs osv, hvor meget det går påvirket folk ikke at have kontakt til begge forældre

Jeg tror også det er forfærdeligt svært ikke at vide noget om den ene forælder. og selv hvis det ikke kommer til at være en fast ting så bare det at hun ved han er der og ser ham en gang imellem og kan ringe til ham osv vil være en god ting..

og jeg tror at børn der ikke kender den ene og så evt har en stedfortræder. som din mand vel er for din datter vil have mange svære følelser at tumle med., for på det ene side så vil de rigtig gerne have kontakt med deres bio far men på den anden side vil de jo ikke såre den mand der har været der for dem i alle de år.. tænk at skulle vælge mellem sine egne basale behov og sin families følelser.

så jeg syns det er super fedt at du/i tager valget og viser hende at det er iorden at have en forhold til bio far selv om man har en anden far. og at det er iorden at hun bliver glad for ham og evt med tiden får andre søskende end dem i har givet hende..

du er en mega sej mor!!!!

Anmeld

26. december 2011

Valle81

nettemor skriver:

DDuhhaharmMememegemegetsse

Jeg tror også det er forfærdeligt svært ikke at vide noget om den ene forælder. og selv hvis det ikke kommer til at være en fast ting så bare det at hun ved han er der og ser ham en gang imellem og kan ringe til ham osv vil være en god ting..

og jeg tror at børn der ikke kender den ene og så evt har en stedfortræder. som din mand vel er for din datter vil have mange svære følelser at tumle med., for på det ene side så vil de rigtig gerne have kontakt med deres bio far men på den anden side vil de jo ikke såre den mand der har været der for dem i alle de år.. tænk at skulle vælge mellem sine egne basale behov og sin families følelser.

så jeg syns det er super fedt at du/i tager valget og viser hende at det er iorden at have en forhold til bio far selv om man har en anden far. og at det er iorden at hun bliver glad for ham og evt med tiden får andre søskende end dem i har givet hende..

du er en mega sej mor!!!!

Du har så meget ret

Jeg ved hun får en lillesøster med i pakken

Anmeld

26. december 2011

Nettemor

Valle81 skriver:

Du har så meget ret

Jeg ved hun får en lillesøster med i pakken

det må være en fin bonus med kun brødre

Anmeld

26. december 2011

Nessie

Hvor bliver det spændende

Håber det falder rigtig godt ud for dem begge

Glædelig jul og godt nytår

Anmeld

26. december 2011

Valle81

nettemor skriver:

det må være en fin bonus med kun brødre

Ja det må siges

Det bliver hun lykkelig for, så er det at håbe at de får et godt fforhold

Anmeld

26. december 2011

Valle81

Nessie skriver:

Hvor bliver det spændende

Håber det falder rigtig godt ud for dem begge

Glædelig jul og godt nytår

Tusind tusind tak

Og godt nytår til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.