Bagdel og nøglebundt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Frøken J.

LouiseVous skriver:

Søde da. Det skal nok komme, bare vendt.
Jeg har smidt alle mine kilo uden noget speciel, men det tog sin tid.
Men kan godt forstå din frustration, selvom jeg nu ikk synes billedet fra juleaften er alarmerende grimt!
God bag jul, og alt held til slankekuren frem over

Mange tak

Jeg er desværre en af dem, hvor kiloene (pånær de første) ryger ret langsomt, så der skal virkelig arbejdes for det. SUK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Frøken J.

Hailiesmom11 skriver:

Tusind tak..

Jeg kan virkelig nikke genkendende til hvad du siger.. havde for 4 år siden tabt 14 kg og var rigtig glad for min vægt.. og nu føler man sig bare ikke attraktiv.. men det eneste man kan prøve at gøre er at tage sig sammen til at få smidt det ekstra igen.. MEN husk på at din kæreste elsker dig som du er og det gør alle andre osse... (min kæreste siger han elsker mig som jeg ser ud nu, og jeg kun skal gøre det for min egen skyld )

men du får et  og held og lykke med på vejen det skal nok komme

Vi skal nok begge komme ned igen, vi har gjort det før Men ja, det er dejligt at vide, at man er elsket uanset! ELlers ville det være super hårdt!

Anmeld

27. december 2011

Frøken J.

Wimmie skriver:

Åh hvor jeg kender det 100%

Jeg har jo også smidt 30+ kg og havde også ligget forholdsvis stabilt på min ønskevægt 60-62 kg. i et par år. Så kom jeg i fertilitetsbehandling og tog 5 kg på og vejede knap 67 kg - fair nok det var stadig til at leve med.

Så tog jeg knap 17 kg på under selve graviditeten og har nu smidt ca. 10 kg - vejer pt. 74 kg og synes virkelig det er træls - maven er blævret, jeg kan ikke passe mine gamle bukser da mine lår og hofter er større.

Mit ansigt er også blevet tykkere.

Ved godt det ikke er længe siden jeg har født men vægten står bare stille selvom jeg ikke har spist overdrevet usundt her i julen 

Tænkte bare at kg'erne bare raslede af når man havde født og ammede....

Og du er jo endda også madlogger, så det er jo samme historie. Men fyr for pokker det er bare en træls følelse at det hele blævrer! Og bliver SÅ irriteret, fordi alle bare siger til mig: "Rolig nu, de skal nok gå væk af sig selv når du ammer", men det er altså ikke virkeligheden for alle!

Anmeld

27. december 2011

Hailiesmom11

Frøken J. skriver:

Vi skal nok begge komme ned igen, vi har gjort det før Men ja, det er dejligt at vide, at man er elsket uanset! ELlers ville det være super hårdt!

Ja selvfølgelig skal vi nok komme ned igen... vi er jo allerede godt på vej med at have født babyerne

Nej spøg til side, jeg håber jeg kan komme godt igang igen her i det nye år, min kæreste har nemlig luftet tanken om at vi sådan rigtig skal giftes næste sommer og så er jeg jo NØDT til at have tabt mig så jeg kan se godt ud

Anmeld

27. december 2011

Frøken J.

Hailiesmom11 skriver:

Ja selvfølgelig skal vi nok komme ned igen... vi er jo allerede godt på vej med at have født babyerne

Nej spøg til side, jeg håber jeg kan komme godt igang igen her i det nye år, min kæreste har nemlig luftet tanken om at vi sådan rigtig skal giftes næste sommer og så er jeg jo NØDT til at have tabt mig så jeg kan se godt ud

Så har du noget at kæmpe for!! Jeg vil gerne være slank, når jeg skal tilbage i skole til september. SKal starte på et nyt hold, og vil gerne være sådan: "Ja, jeg er mor, men jeg er hot og har overskud alligevel"-agtig

Anmeld

27. december 2011

Savannah

Frøken J. skriver:

Tak for de fine ord - det er sødt af dig

Og også tilbuddet. Men jeg tror jeg skal have fundet ud af noget med noget nyt tøj, da det jeg har er så godt brugt. Jeg ser lidt slidt ud

Det var så lidt, jeg kender alt for godt følelsen af at have været blevet slank også falde af på den.. og det er bestemt ikke sjovt! Man kan føle sig som en kæmpe fiasko også er det rigtig svært ikke kun at fokusere på de punkter hvor man føler sig utilstrækkelig.

Ang. tøjet så står tilbuddet ved og du kan bare sige til hvis det bliver nødvendigt for dig!

Mvh

Anmeld

27. december 2011

Hailiesmom11

Frøken J. skriver:

Så har du noget at kæmpe for!! Jeg vil gerne være slank, når jeg skal tilbage i skole til september. SKal starte på et nyt hold, og vil gerne være sådan: "Ja, jeg er mor, men jeg er hot og har overskud alligevel"-agtig

Ja jeg har lidt ekstra at smide dem for.. Men jeg har det ligesom dig, jeg skal starte i skole til august og vil gerne ligne en der ikke lige har gået hjemme i 1½ år  Men vi skal nok blive lækre til næste år det må vi love hinanden..

Jeg skal igang med kørekort nu her og håber at jeg kan komme til at træne når jeg har fået det taget (vi bor derude hvor grisene har nummerplader på) så jeg forhåbentlig kan skrue mig ned i de bukser jeg fik af min kæreste sidste år til min fødselsdag - det er 15 kg siden!!!!!!!! argh

Anmeld

27. december 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Det har du ret i, for du ER smuk!!

Anmeld

27. december 2011

heaven

uha, jeg synes du er hård ved dig selv - så slemt er det ikke - tag det fra en der selv er utilfreds.... og du er meget smukkere end mig!!! 

men ved godt det handler om hvordan DU har det INDENI, jeg siger bare at billedet ikke er så slemt som du selv ser det...

og så held og lykke med vægttabet i 2012

Knuz Jannie

Anmeld

27. december 2011

Phoenix

Synes nu ikke du ser tyk ud. Men lidt ekstra på sidebenene er næsten umuligt at komme udenom efter en graviditet. Og nu er det kun 2,5 mdr siden du har født. Det skal nok komme med vægttabet. Du ser da ellers pæn ud på billedet. 

Skal selv smide 6 kg her i det nye år. Ikke fordi jeg gider.  Elsker mad  Men vil være fit til sommer - nu skal det være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.