Bagdel og nøglebundt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Frøken J.

Hailiesmom11 skriver:

I mine øjne ser du smuk ud, det er trods alt kun 2½ mdr siden din datter kom til verden.. Min datter er 6½ mdr og jeg mangler stadig selv 2,4 kg for at komme på før gravid vægt og jeg skal gerne smide 7-12 kg udover før vægt... Jeg startede også her i julemåneden (faktisk pga dig ) og har smidt 4 kg og har da taget lidt på igen de sidste par dage og går i gang igen her lige efter nytår, så jeg vil bare sige det skal nok komme, op på hesten igen efter nytår...

Jeg har samme problem med tøjet, kan kun gå i store bukser, leggins og mine graviditetsbukser.. og føler mig heller ikke særlig attraktiv..

Tusind tak! Måske skulle jeg væbne mig med noget mere tålmodighed, men du ved.. Det er svært, når det er NU man ikke kan passe sit tøj og føler sig uattraktiv. Øv øv!

Og hold nu op, det er skuda virkelig flot med de 4 kg!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Frøken J.

Kloster skriver:

Kære navne-søster.... Vi skal nok tabe os. Vi skal tabe os.... Og vi starter sammen d. 2. januar??

Jeg elsker at have et før-billede hængene. Det er motivation for mig.

Jeg var til julefrokost i går. Havde intet at tage på. Alt flæsket hænger ud over kanten af bukserne og bh'erne er ved at være for små. Jeg føler mig slet ikke lækker. Jeg føler mig klam. Mine lår når sammen hele vejen ned og det ligner giga store appelsiner. De vallere når jeg smører dem ind og det er som om at flæsket af slugt mine muskler.

Jeg hader min krop nu og jeg elskede den før jeg blev så stor.

Jeg vil tage mig kun 10 kg. Men mine 10 kg er ligeså svære at komme af med som andres 50 kg. Jeg er ikke tilfreds med mig selv. Jeg har tilladt mig selv at synke ned i fedtet. Jeg er blevet ligeglad og det har sat sine spor.

Jeg har købt 3 måneder i motionscenteret her først i dec og jeg har ikke engang været der henne endnu

Du må gerne sparke mig.........

Det er en deal!

Og jeg sparker ikke, for det kunne være mig, der havde skrevet alt det du siger. Og netop når der - relativt set - ikke er så mange tilbage af de kilo, er det SKIDE SVÆRT! I starten flyyyver de af, og det er fedt. Men så begynder det at gå langsommere og man bliver umotiveret. Suk!

Vil så gerne være en af dem hvor folk tænker: "Wooow hun er hot af en mor at være", hvis du forstår? Og ikke ligne en af dem, hvor morrollen har fået mig til at ryge i forfald. Vi to Janne'r må sparke hinanden lidt bagi!

Anmeld

26. december 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

SØDE JANNE.

Det kommer... du må bare begynde at gøre noget ved det. op på hesten og igang med træningen.. meld dig til fitness. holdtræning et eller andet, noget der får dig ud af fjerene.. de fleste fitness centre har mor baby hold så du kan have Rose med dig...

du skal nok komme ned på det du gerne vil.. du skal tænke på at din krop har udviklet sig så langsomt i graviditeten, og der har huden strukket sig og maven er blevet løsere osv.. ens mavemuskler er jo også totalt anderledes.. alt hvad der var ved ens krop før graviditeten er jo ændret. og det tager tid at få den i form igen.

nu er det også snart et år siden jeg fødte og det er først nu jeg kan mærke at jeg spænder mine mavemuskler, det er først nu min mave ikke er tyk når jeg slapper af i den.. før bulede den ret meget når jeg var i relax mode.. det er først nu jeg har fået styr på det hele.. og der er gået et år og jeg ønsker ingenlunde at komme ned på 50 kilo igen, selvom jeg er godt på vej til at komme derned igen..  

så det er bare at klø på... 

Der er desværre bare ikke penge til motionscenter. Og det er ØV!! For det eneste motion jeg elsker, er dans. Jeg elskede danseholdene i fitnessworld, men økonomien er simpelthen ikke til det. Jeg har svært ved at motivere mig selv til at cykle, gå eller løbe en tur osv. For det er vigtigt for mig, at motion er sjovt. Fx dansen.. Åååh jeg savner det skidt!

Men tror også der er noget om det du siger. SKal lige lære og acceptere, at min krop ikke er den samme. Jeg får aldrig en helt stram mave igen, for de strækmærker kan ganske vist "fade ud", men de kan aldrig trække sig sammen igen. Huden er permanent trukket ud. Mega ærgerligt, men sandt..

Men tak fordi du deler dine erfaringer!

Anmeld

26. december 2011

Frøken J.

An&Jo skriver:

Jeg synes du er smuk..

du stråler jo af stolthed over dit barn, og det er det smukkeste ved en kvinde/ nybagt mor..

de kg skal nok komme af igen, du skal bare have tid og overskud til det først, og nu er lille Rose jo heller ikke særlig gammel endnu, så giv lige dig selv en chance..

Hvor er det bare mega sødt sagt - tak!

Tror måske du har ret i jeg lige skal give mig selv tid. Er bare sur over, at jeg tog 23 kilo på. Jeg er fandme for dum! Havde lovet mig selv max 15, og så æder jeg så meget. Stupid!

Anmeld

26. december 2011

Frøken J.

kitty skriver:

Den følelse tror jeg vi er mange der kender. Jeg gør i hvert fald!

Det gør ondt og er depromerende.. Og jeg bruger personligt aaalt for mange kræfter på at tænke negative tanker. Og billeder? Jeg flygter, når jeg ser et kamera, jeg kan slet slet ikke have det.

Men ved du hvad? Jeg synes du er smuk!! Og du ved du kan tabe dig igen, for du har været så sej til det før!! Jeg har ikke det der minder om positive oplevelser med vægttab, så jeg har sleeeet ikke mod på at gå igang, for jeg tror ikke på det.

Du ved du kan, vi andre ved du kan! Men nyd tiden nu, for du er smuk og nybagt mor!!

Tak for de rigtig søde ord Det hjælper lidt!

Det hjælper også at høre, at i er andre der kender det, selvom jeg naturligvis ville ønske for jer, at i ikke gik med den samme følelse. Men for what it's worth synes jeg også, at du er helt enormt smuk, så ikke slå dig selv for voldsomt i hovedet!

Jeg må nok prøve at lade være at stresse... Du ved, man vil bare gerne være slank NU!

Anmeld

26. december 2011

Frøken J.

Cheyana skriver:

Nu er det ikke noget jeg siger fordi jeg vil være "flink" eller fordi jeg synes det er synd for dig, men du ser altså virkelig ikke fed ud.. Hvor får du det fra? Der er masser derude som ser værre ud end dig (jeg er nok en af dem).. det der forklædebillede, der ser du jo faktisk hel slank ud? Det første billede kan jo også snyde pga. måden du sidder på

Tak for det - men det er sådan jeg føler mig!

Men må jo hellere påpege, som egentlig også står i teksten, at billedet med forklædet er et før-billede. Det er fra før jeg blev gravid, før jeg tog på, og er fra den gang jeg var slank. Smed det op for at sammenligne. Det første foto er fra i år, det andet er fra sidste jul, da jeg vejede 12 kilo mindre

Anmeld

26. december 2011

Isabella_mor

Frøken J. skriver:

Der er desværre bare ikke penge til motionscenter. Og det er ØV!! For det eneste motion jeg elsker, er dans. Jeg elskede danseholdene i fitnessworld, men økonomien er simpelthen ikke til det. Jeg har svært ved at motivere mig selv til at cykle, gå eller løbe en tur osv. For det er vigtigt for mig, at motion er sjovt. Fx dansen.. Åååh jeg savner det skidt!

Men tror også der er noget om det du siger. SKal lige lære og acceptere, at min krop ikke er den samme. Jeg får aldrig en helt stram mave igen, for de strækmærker kan ganske vist "fade ud", men de kan aldrig trække sig sammen igen. Huden er permanent trukket ud. Mega ærgerligt, men sandt..

Men tak fordi du deler dine erfaringer!

ja det er da også trælst at du må give afkald på træningscenteret.. nu kender jeg ikke priserne i fitnessworld.. 

men du skal nok komme til at få din krop nogenlunde tilbage hvis du bare gør noget ved det.. går på trapperne når det kan lade sig gøre, cykler når det kan lade sig gøre osv.. går lange ture med barnevognen osv.. så kan du alligevel godt få brændt nogle kalorier af. og så bare sørg for at spise noget godt og nærende og sundt mad... endelig ikke sulte dig selv. men spis hellere noget salat eller knækbrød med avokado osv.. der ermange måder at tabe sig på. og det handler om at være kreativ.. du kan jo bruge rose som "redskab" til f,eks. når du vil lege med hende at du løfter hende med benene mens du ligger på ryggen osv... (du ved flyvemaskinen)   der er mange ting du kan lave i hjemmet også

Anmeld

26. december 2011

otlitrom

Frøken J. skriver:

Tak for de rigtig søde ord Det hjælper lidt!

Det hjælper også at høre, at i er andre der kender det, selvom jeg naturligvis ville ønske for jer, at i ikke gik med den samme følelse. Men for what it's worth synes jeg også, at du er helt enormt smuk, så ikke slå dig selv for voldsomt i hovedet!

Jeg må nok prøve at lade være at stresse... Du ved, man vil bare gerne være slank NU!

Ja, man vil være rigtig slank LIGE NU!! Det er pokkers det ikke bare sker

Forresten en fin julekjole du har på. Jeg har den også Den er dæjlig!

Anmeld

26. december 2011

Savannah

Årh hold da op! Du ser dejlig ud!
Du vejer ikke 5 kg mere end mig og jeg er altså ikke rigtig tyk.. Det er kun mig selv der synes det (men er det ikke altid sådan?)

Anyhow - Hvilken str. vil du tro at du har brug for? Har en masse tøj i skabet jeg ikke bruger.

Kh

Anmeld

26. december 2011

twinny

Jeg synes du er smuk....

Bare rolig de kilo skal nok ryge... du har gjort det før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.