isabellamor skriver:
SØDE JANNE.
Det kommer... du må bare begynde at gøre noget ved det. op på hesten og igang med træningen..
meld dig til fitness. holdtræning et eller andet, noget der får dig ud af fjerene.. de fleste fitness centre har mor baby hold så du kan have Rose med dig...
du skal nok komme ned på det du gerne vil.. du skal tænke på at din krop har udviklet sig så langsomt i graviditeten, og der har huden strukket sig og maven er blevet løsere osv.. ens mavemuskler er jo også totalt anderledes.. alt hvad der var ved ens krop før graviditeten er jo ændret. og det tager tid at få den i form igen.
nu er det også snart et år siden jeg fødte og det er først nu jeg kan mærke at jeg spænder mine mavemuskler, det er først nu min mave ikke er tyk når jeg slapper af i den.. før bulede den ret meget når jeg var i relax mode.. det er først nu jeg har fået styr på det hele.. og der er gået et år og jeg ønsker ingenlunde at komme ned på 50 kilo igen, selvom jeg er godt på vej til at komme derned igen..
så det er bare at klø på... 
Der er desværre bare ikke penge til motionscenter. Og det er ØV!! For det eneste motion jeg elsker, er dans. Jeg elskede danseholdene i fitnessworld, men økonomien er simpelthen ikke til det. Jeg har svært ved at motivere mig selv til at cykle, gå eller løbe en tur osv. For det er vigtigt for mig, at motion er sjovt. Fx dansen.. Åååh jeg savner det skidt!
Men tror også der er noget om det du siger. SKal lige lære og acceptere, at min krop ikke er den samme. Jeg får aldrig en helt stram mave igen, for de strækmærker kan ganske vist "fade ud", men de kan aldrig trække sig sammen igen. Huden er permanent trukket ud. Mega ærgerligt, men sandt..
Men tak fordi du deler dine erfaringer!
Anmeld