Bagdel og nøglebundt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Du er virkelig sød, smukke MEn du har ikke noget at være misundelig, for du er selv en rigtig rigtig smuk pige. Så ud med den misundelse!

Jeg tror, for en gangs skyld, ikke vi bliver enige om hvem der er smuk og hvem der ikke er

Men men lad være med at punke dig selv så hårdt.. Mon ikke det kommer stille og roligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Søde da. Det skal nok komme, bare vendt.
Jeg har smidt alle mine kilo uden noget speciel, men det tog sin tid.
Men kan godt forstå din frustration, selvom jeg nu ikk synes billedet fra juleaften er alarmerende grimt!
God bag jul, og alt held til slankekuren frem over

Anmeld

27. december 2011

Hailiesmom11

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Måske skulle jeg væbne mig med noget mere tålmodighed, men du ved.. Det er svært, når det er NU man ikke kan passe sit tøj og føler sig uattraktiv. Øv øv!

Og hold nu op, det er skuda virkelig flot med de 4 kg!!!

Tusind tak..

Jeg kan virkelig nikke genkendende til hvad du siger.. havde for 4 år siden tabt 14 kg og var rigtig glad for min vægt.. og nu føler man sig bare ikke attraktiv.. men det eneste man kan prøve at gøre er at tage sig sammen til at få smidt det ekstra igen.. MEN husk på at din kæreste elsker dig som du er og det gør alle andre osse... (min kæreste siger han elsker mig som jeg ser ud nu, og jeg kun skal gøre det for min egen skyld )

men du får et  og held og lykke med på vejen det skal nok komme

Anmeld

27. december 2011

Wimmie

Ja, in the spirit of at tale pænere på baby.dk, har jeg lige forsøgt at gøre overskriften knap så voldsom

Ved ikke helt hvad jeg vil med det her, ud over at beklager mig lidt (meget)... Jeg gik jo i gang med at forsøge at tabe mig, men jeg måtte hurtig indse, at at skulle jeg være realistisk, var det nok ikke lige i JULEN, jeg skulle gå i gang, så jeg venter til efter.

Anyways. Jeg mangler 10 kilo til før gravid vægt, og så vil jeg gerne tabe yderligere 4-8. Kommer an på hvad spejlet siger.. Men når jeg ser mig i spejlet nu, synes jeg egentlig, at jeg ser fin nok ud. Altså kiloene skal af, men jeg går da an.

INDTIL jeg så billeder af mig selv fra juleaften For h...... da Janne!! FØJ HVOR ER DU KLAM AT SE PÅ, tænker jeg så bare!! NEJ! Og jeg var lige blevet så SLANK, før jeg blev gravid!!

Jeg ved godt det kun er 2,5 måned siden jeg fødte, men jeg er godt nok rund og tyk og blævret over det hele!

Og jeg har bare INTET tøj at tage på, som ser nogenlunde ud på mig. Jeg kan ikke passe nogen af mine bukser, kun min graviditetsbukser. Og de er store i benene og giver mig lige +5 kilo. Kan kun gå i løse bluser for ikke at afsløre al mit lorteflæsk, og når jeg har leggins eller strømpebukser på, maser de sig ind og giver mig megadeller.

Jeg har haft ET par almindelige bukser jeg kunne tillade mig at gå i, men de sprak så i morges. Glædelig jul, Janne!

Og det værste? Jeg har ikke råd til at købe nyt tøj. Ikke råd overhovedet.

Ville bare dele mine sorger, frustration og vrede over, at jeg igen er blevet tyk. Jeg havde svoret, at det aldrig nogensinde skulle ske igen.

Slutter lige af med to billeder. Mit deprimerende fede-foto fra denne jul i kjolen, og så et fra sidste jul efter jeg var blevet slank.. ØVVVV!!!!

Åh hvor jeg kender det 100%

Jeg har jo også smidt 30+ kg og havde også ligget forholdsvis stabilt på min ønskevægt 60-62 kg. i et par år. Så kom jeg i fertilitetsbehandling og tog 5 kg på og vejede knap 67 kg - fair nok det var stadig til at leve med.

Så tog jeg knap 17 kg på under selve graviditeten og har nu smidt ca. 10 kg - vejer pt. 74 kg og synes virkelig det er træls - maven er blævret, jeg kan ikke passe mine gamle bukser da mine lår og hofter er større.

Mit ansigt er også blevet tykkere.

Ved godt det ikke er længe siden jeg har født men vægten står bare stille selvom jeg ikke har spist overdrevet usundt her i julen 

Tænkte bare at kg'erne bare raslede af når man havde født og ammede....

Anmeld

27. december 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

ja det er da også trælst at du må give afkald på træningscenteret.. nu kender jeg ikke priserne i fitnessworld.. 

men du skal nok komme til at få din krop nogenlunde tilbage hvis du bare gør noget ved det.. går på trapperne når det kan lade sig gøre, cykler når det kan lade sig gøre osv.. går lange ture med barnevognen osv.. så kan du alligevel godt få brændt nogle kalorier af. og så bare sørg for at spise noget godt og nærende og sundt mad... endelig ikke sulte dig selv. men spis hellere noget salat eller knækbrød med avokado osv.. der ermange måder at tabe sig på. og det handler om at være kreativ.. du kan jo bruge rose som "redskab" til f,eks. når du vil lege med hende at du løfter hende med benene mens du ligger på ryggen osv... (du ved flyvemaskinen)   der er mange ting du kan lave i hjemmet også

Tak for dine råd! Heldigvis ved jeg jo godt hvordan man gør, da jeg tidligere har tabt 25 kilo, det er bare med at finde kampgejsten!

Anmeld

27. december 2011

Frøken J.

kitty skriver:

Ja, man vil være rigtig slank LIGE NU!! Det er pokkers det ikke bare sker

Forresten en fin julekjole du har på. Jeg har den også Den er dæjlig!

Tak skal du have - Og ja, lækker kjole. Har den i 2 versioner. Dejligt at den sidder til om brystet, men løs om maven. Det kan man lide

Anmeld

27. december 2011

Frøken J.

Sally-Slingshot skriver:

Årh hold da op! Du ser dejlig ud!
Du vejer ikke 5 kg mere end mig og jeg er altså ikke rigtig tyk.. Det er kun mig selv der synes det (men er det ikke altid sådan?)

Anyhow - Hvilken str. vil du tro at du har brug for? Har en masse tøj i skabet jeg ikke bruger.

Kh

Tak for de fine ord - det er sødt af dig

Og også tilbuddet. Men jeg tror jeg skal have fundet ud af noget med noget nyt tøj, da det jeg har er så godt brugt. Jeg ser lidt slidt ud

Anmeld

27. december 2011

Frøken J.

twinny skriver:

Jeg synes du er smuk....

Bare rolig de kilo skal nok ryge... du har gjort det før..

Tak

Anmeld

27. december 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Jeg tror, for en gangs skyld, ikke vi bliver enige om hvem der er smuk og hvem der ikke er

Men men lad være med at punke dig selv så hårdt.. Mon ikke det kommer stille og roligt

Det har du ret i, for du ER smuk!!

Anmeld

27. december 2011

Frøken J.

LouiseVous skriver:

Søde da. Det skal nok komme, bare vendt.
Jeg har smidt alle mine kilo uden noget speciel, men det tog sin tid.
Men kan godt forstå din frustration, selvom jeg nu ikk synes billedet fra juleaften er alarmerende grimt!
God bag jul, og alt held til slankekuren frem over

Mange tak

Jeg er desværre en af dem, hvor kiloene (pånær de første) ryger ret langsomt, så der skal virkelig arbejdes for det. SUK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.